Өткел кезекшісі – жауапты жұмыс

Новости
15.05.2018, 16:34
Соңғы кезде өткелдер мәселесі өте өзекті болып тұр. Теміржол тармақтары көбейіп, автокөліктер саны еселеп артып, қозғалыс жиілеген сайын теміржол мен автожолдар қиысында қауіп-қатер сейілер емес. Осыған орай, теміржолшылар үшін өткелдер қауіпсіздігі бірінші орынға шықты. Бұрын күзетілмейтін санатқа жататын өткелдерге күзет қойылып, бейнебақылаумен жабдықталып, қауіпсіздік талаптары жасалуда. Атырау жол дистанциясының 507-ші шақырымындағы өткел арқылы тәулігіне 19 жұп жүк пойызы және 12 жолаушылар пойызы өтеді. Жүк пойыздары Атырау мұнай өңдеу зауытында сұрыпталып, қайта Мақатқа жөнелтілсе, жолаушылар пойызы Атырау станциясына соқпай өтпейді. Міне, осы пойыздарды жоғарыдағы өткел кезекшісі Құлжаев Түгел станция кезекшісінің хабарламасымен және кей пойыздарды сигнал арқылы қабылдап, өткелден өткізіп тұрады. Геолог әкімдігіне қарайтын қала сыртындағы бұл өнеркәсіптік аймақта Теңдік станциясымен қоса бірнеше өндірістік базалар бар. Олардың кірме жолдарына өтетін пойыздар да жетерлік. «Өткел арқылы Тұлпар-Тальго жүрдек пойызы да өтеді. Ол пойыз келе жатқанда 1500 метрден бастап өткелді автокөліктер жүрмес үшін жауып тастаймыз. Ал жай пойыздар үшін 496-разъезден шыққаннан кейін өткел жабылады. Бұл қауіпсіздік үшін аса қажет шара» дейді өткел кезекшісі. Түгел Құлжаев ұзақ жылдар жол дистанциясында жол жөндеуші болып жұмыс жасаған. «Бүгінде ҚТЖ компаниясында теміржолшыларды денсаулығына қарай жеңіл жұмысқа ауыстыру туралы арнайы бағдарлама бар. Мен де соған орай өмір бойы жол жөндеуші болғаныммен денсаулығыма байланысты әрі жасым ұлғайғасын осы өткелге кезекші болып ауыстым. Өткел кезекшісі болу – физикалық тұрғыда жол жөндеушіге қарағанда жеңіл жұмыс деуге болар, бірақ жауапты жұмыс. Зейнетке шыққанша жұмыс жасауға осылай мүмкіндік беріп, қамқорлық жасап отырған Компанияға рахмет, енді осы жерде құрметті еңбек демалысына шыққанша жұмыс жасайтын боламын» дейді ол.

Қосұйым Мұқашев, Атырау

Инфраструктура
27.11.2024
Более 250 км железнодорожного полотна капитально отремонтировало ТОО «Теміржол жөндеу»
Регионы
27.11.2024
Меры предотвращения наездов на людей и скот обсудили в Алматинском отделении магистральной сети
Регионы
27.11.2024
Обеспечение безопасности движения проверят в Оскеменском эксплуатационном вагонном депо
Новости
27.11.2024
Более 250 студентов и школьников побывали на экскурсии в Центре оценки и развития персонала железнодорожного транспорта
Новости
27.11.2024
Казахстан намерен увеличить пропускную способность коридора «Север-Юг» до 20 млн тонн
Новости
26.11.2024
Более 155 мостов построят во время строительства новых железных дорог в Казахстане
Новости
26.11.2024
Олжас Бектенов дал ряд поручений Минтранспорта и КТЖ
Новости
26.11.2024
До 2027 года КТЖ построит 9 терминалов
Новости
26.11.2024
Развитие железнодорожной отрасли и транзитного потенциала рассмотрели в правительстве Казахстана
Новости
26.11.2024
Объемы контейнерных перевозок за три года выросли на 30%
Грузовые перевозки
26.11.2024
Минтранс: объем грузоперевозок вырос на 3,5% в Казахстане
Новости
26.11.2024
Более 1600 договоров с отечественными производителями заключило КТЖ в 2024 году
Инфраструктура
26.11.2024
Ремонтные работы железных дорог завершили на 96% в Казахстане
Грузовые перевозки
26.11.2024
Годовой план по сдаче грузов через Достык – Алашанькоу выполнили досрочно
Пассажирские перевозки
26.11.2024
Нацперевозчик напомнил правила использования стоп-крана в пассажирских вагонах
Новости
26.11.2024
Развитие ТМТМ обсудили в Стамбуле
Инфраструктура
26.11.2024
Инфраструктуру железных дорог продолжают улучшать в Павлодарском отделении магистральной сети
Новости / Архив
26.11.2024
Газета «Қазақстан теміржолшысы», №100 от 26 ноября 2024 года
Новости
25.11.2024
Неизвестные похитили болты скрепления пути на перегоне Көкпекті – Нұра
Новости
25.11.2024
Около 3 тысяч раз пришлось применить экстренное торможение машинистам КТЖ в 2024 году