Өткел кезекшісі – жауапты жұмыс

Новости
15.05.2018, 16:34
Соңғы кезде өткелдер мәселесі өте өзекті болып тұр. Теміржол тармақтары көбейіп, автокөліктер саны еселеп артып, қозғалыс жиілеген сайын теміржол мен автожолдар қиысында қауіп-қатер сейілер емес. Осыған орай, теміржолшылар үшін өткелдер қауіпсіздігі бірінші орынға шықты. Бұрын күзетілмейтін санатқа жататын өткелдерге күзет қойылып, бейнебақылаумен жабдықталып, қауіпсіздік талаптары жасалуда. Атырау жол дистанциясының 507-ші шақырымындағы өткел арқылы тәулігіне 19 жұп жүк пойызы және 12 жолаушылар пойызы өтеді. Жүк пойыздары Атырау мұнай өңдеу зауытында сұрыпталып, қайта Мақатқа жөнелтілсе, жолаушылар пойызы Атырау станциясына соқпай өтпейді. Міне, осы пойыздарды жоғарыдағы өткел кезекшісі Құлжаев Түгел станция кезекшісінің хабарламасымен және кей пойыздарды сигнал арқылы қабылдап, өткелден өткізіп тұрады. Геолог әкімдігіне қарайтын қала сыртындағы бұл өнеркәсіптік аймақта Теңдік станциясымен қоса бірнеше өндірістік базалар бар. Олардың кірме жолдарына өтетін пойыздар да жетерлік. «Өткел арқылы Тұлпар-Тальго жүрдек пойызы да өтеді. Ол пойыз келе жатқанда 1500 метрден бастап өткелді автокөліктер жүрмес үшін жауып тастаймыз. Ал жай пойыздар үшін 496-разъезден шыққаннан кейін өткел жабылады. Бұл қауіпсіздік үшін аса қажет шара» дейді өткел кезекшісі. Түгел Құлжаев ұзақ жылдар жол дистанциясында жол жөндеуші болып жұмыс жасаған. «Бүгінде ҚТЖ компаниясында теміржолшыларды денсаулығына қарай жеңіл жұмысқа ауыстыру туралы арнайы бағдарлама бар. Мен де соған орай өмір бойы жол жөндеуші болғаныммен денсаулығыма байланысты әрі жасым ұлғайғасын осы өткелге кезекші болып ауыстым. Өткел кезекшісі болу – физикалық тұрғыда жол жөндеушіге қарағанда жеңіл жұмыс деуге болар, бірақ жауапты жұмыс. Зейнетке шыққанша жұмыс жасауға осылай мүмкіндік беріп, қамқорлық жасап отырған Компанияға рахмет, енді осы жерде құрметті еңбек демалысына шыққанша жұмыс жасайтын боламын» дейді ол.

Қосұйым Мұқашев, Атырау

Новости / Архив
30.08.2024
Газета «Қазақстан теміржолшысы», №74 от 30 августа 2024 года
Новости
29.08.2024
Корреспондент «Қазақстан теміржолшысы» стала победителем конкурса журналистов Industry Power
Регионы
29.08.2024
Железнодорожники и грузоотправители Абайской области обсудили актуальные вопросы перевозок
Новости
29.08.2024
Более 1 700 грузовых поездов проследовали в направлении «Китай — Европа»
Новости
29.08.2024
Кедентранссервис участвует в реализации строительства интермодального терминала в порту Алят
Новости
29.08.2024
Капсулу локомотивосборочного завода заложили в Атбасаре
Регионы
29.08.2024
Руководство КТЖ провело встречу с грузоотправителями Павлодарского региона
Новости
28.08.2024
Борьбу с коррупцией на железнодорожном транспорте обсудили в Уральске
Регионы
28.08.2024
Более 20 раз пришлось экстренно тормозить машинистам поездов в Костанайской области
Новости
28.08.2024
Умению вести переговоры в трудовых спорах научили сотрудников Акмолинского филиала ОО «Казпрофтранс»
Регионы
28.08.2024
Железнодорожникам напомнили об опасности пропагандирующих экстремизм сайтов в Караганде
Новости
28.08.2024
Молодые полицейские посетили центральный музей истории железной дороги
Грузовые перевозки
27.08.2024
Куда идет казахстанское зерно? В КТЖ назвали основные направления для экспорта
Регионы
27.08.2024
Итоги ревизорской проверки железнодорожных предприятий подвели в Алматинском регионе
Грузовые перевозки
27.08.2024
Казахстанским грузоотправителям презентовали возможности модернизированного маршрута Баку – Тбилиси – Карс
Грузовые перевозки
27.08.2024
Дорожную карту по перевозкам угля реализует КТЖ
Грузовые перевозки
27.08.2024
О готовности к перевозкам зерна нового урожая рассказали в КТЖ
Новости
27.08.2024
О проведенной работе по развитию Среднего коридора сообщили в правительстве Казахстана
Новости / Архив
27.08.2024
Газета «Қазақстан теміржолшысы», №73 от 27 августа 2024 года
Новости
26.08.2024
Школа развития «Білім экспрессі» побывала на станциях Железорудная и Боровое