Көшбасшылық қабілетке ие
Новости
18.05.2018, 12:00
Бойында көшбасшылық қабілеті басым жанның бірі – Алматы белгі беру және байланыс дистанциясының аға электр механигі, әрі кәсіподақ комитетінің төрағасы Айгүл Естаева десек, қателеспейміз.
Мұндай қасиеті мектеп жасынан байқалған кейіпкеріміз қоғамдық жұмыстарға ерте араласып, сыныптастарының бос уақытын тиімді ұйымдастыруды білетін және оның кеңесіне бәрі құлақ асатын. Тіпті өзінен жасы үлкендер де оның айтқандарын жөн санауы – Айгүлдің қазіргі кәсіподақтағы қызметіне келуіне негіз болатын қабілетін танытқандай.
Теміржолдағы қызметін 1984 жылы Алматы 1станциясында ЛАЗ электр механигі жұмысынан бастаған ол өсе келе аға электр механик қызметіне көтерілді. Оның тек өз кәсібін жетік меңгерген маман ғана емес, мықты ұйымдастырушылық қабілетін де байқаған әріптестері оны кәсіподақ комитетінің төрағасы етіп сайлайды. Содан бері ол кәсіподақ қызметінің майталманына айналды, заңды, әлеуметтік саланы өте жақсы меңгерген, сонымен қатар еңбек адамымен жұмыс істеу арқылы олардың психологиялық ерекшеліктерін де жақсы ажырата алатын қасиетке де ие. Мұндай қасиеттер, әсіресе, ұжымдық шарт дайындау, маңызды құжаттарды бекіту, өз көзқарасынан айнымай, жұмысшылар құқығы мен ұжым пікірін қорғап шығуда көп көмегін береді екен.
– Мен үнемі ұжымнан қолдау табатынымды жолымның болғаны деп санаймын. Бұл белеске жету оңай емес, әрине, көп ізденіп, оқу керек. Тіпті күн сайын оқып, жаңа дүниені үйренуге, тануға тура келеді, – дейді Айгүл. Ол білімін үнемі жетілдіру арқылы біліктілігін алдымен өзіне, сосын ұжымға дәлелдеді. Қызмет барысында конференциялар мен жиындарға қатысып, сонда түрлі пікірталасқа қатысуы, өз мүддесін қорғап шығуы теміржолшыны одан әрі шыңдады. Оның ойынша, кәсіподақ қызметіне адамдарды тарту үшін қашан да адалдық, айқындылық керек. Ал жұмыстың қиындығы – сан алуан пікір мен сан түрлі жағдайы бар жұмысшылардың тілін тауып, олардың ойын жақсы арнаға бұру дейді. Ол бұл қызметтен тек белсенді, азаматтық позициясы айқын азаматтарды ғана көретінін айтады. Өзінің де өмірлік ұстанымы – өмірді сүйіп, бағалау, оны жарқын да әдемі ете түсу. Бос уақытында кейіпкеріміз пэчворк – құрақ мозайкамен айналысып, шығармашылыққа көңіл бөледі.
Елена Қолдасбаева,
Алматы
Инфраструктура
27.11.2024
Более 250 км железнодорожного полотна капитально отремонтировало ТОО «Теміржол жөндеу»
Регионы
27.11.2024
Меры предотвращения наездов на людей и скот обсудили в Алматинском отделении магистральной сети
Регионы
27.11.2024
Обеспечение безопасности движения проверят в Оскеменском эксплуатационном вагонном депо
Новости
27.11.2024
Более 250 студентов и школьников побывали на экскурсии в Центре оценки и развития персонала железнодорожного транспорта
Новости
27.11.2024
Казахстан намерен увеличить пропускную способность коридора «Север-Юг» до 20 млн тонн
Новости
26.11.2024
Более 155 мостов построят во время строительства новых железных дорог в Казахстане
Новости
26.11.2024
Олжас Бектенов дал ряд поручений Минтранспорта и КТЖ
Новости
26.11.2024
До 2027 года КТЖ построит 9 терминалов
Новости
26.11.2024
Развитие железнодорожной отрасли и транзитного потенциала рассмотрели в правительстве Казахстана
Новости
26.11.2024
Объемы контейнерных перевозок за три года выросли на 30%
Грузовые перевозки
26.11.2024
Минтранс: объем грузоперевозок вырос на 3,5% в Казахстане
Новости
26.11.2024
Более 1600 договоров с отечественными производителями заключило КТЖ в 2024 году
Инфраструктура
26.11.2024
Ремонтные работы железных дорог завершили на 96% в Казахстане
Грузовые перевозки
26.11.2024
Годовой план по сдаче грузов через Достык – Алашанькоу выполнили досрочно
Пассажирские перевозки
26.11.2024
Нацперевозчик напомнил правила использования стоп-крана в пассажирских вагонах
Новости
26.11.2024
Развитие ТМТМ обсудили в Стамбуле
Инфраструктура
26.11.2024
Инфраструктуру железных дорог продолжают улучшать в Павлодарском отделении магистральной сети
Новости / Архив
26.11.2024
Газета «Қазақстан теміржолшысы», №100 от 26 ноября 2024 года
Новости
25.11.2024
Неизвестные похитили болты скрепления пути на перегоне Көкпекті – Нұра
Новости
25.11.2024
Около 3 тысяч раз пришлось применить экстренное торможение машинистам КТЖ в 2024 году