Жел жылдамдығын анықтайтын құрылғы

Новости
29.05.2018, 12:21
Жамбыл жүк тасымалы бөлімшесінің қызметкерлері Қияқты-Хантау телімінің ПК9 1439-шақырымына «М63М-1» анеморумбометр қондырғысын орнатты. Бұл құрылғы локомотив бригадаларына жел жылдамдығын анық әрі айқын көрсете алады. – Жалпы, бұл телімде бұған дейін де мұндай қондырғы қойылған болатын. Биыл Қияқты-Хантау телімінің ПК9 1439-шақырымына жаңа құрылғы орнаттық. Шу-Шығанақ учаскесінде орнатылған бұл құрылғы Хантау станциясынан Қияқтыға бет алған пойыздардың локомотив бригадаларына анық көрінеді. Және олар әрбір он минут сайын пойыз диспетчеріне хабар беріп, жел жылдамдығын анықтап отырады. Бұл учаскеде жел жылдамдығы қатты, бір жылы контейнерлердің аударылып қалғаны да бар. Енді бұған мейлінше тосқауыл қойылып отыр. Өйткені, Хантау, Қияқты станцияларының қызметкерлері мен Шу-Шығанақ учаскесіндегі пойыз диспетчерлері, Шу локомотив пайдалану депосының локомотив бригадалары, Сарышаған локомотив айналымы депосының Шу-Мойынты аралығында қатынайтын бригадалары құрылғы нұсқаулықтарымен толық танысты. Сондықтан осы бағыттағы пойыз локомотив бригадалары анеморумбометрдегі желдің жылдамдығын диспетчерге және қарсы бағытта келе жатқан пойызға міндетті түрде хабарлау керек. Егер «М63М-1» құрылғысындағы желдің жылдамдығы сағатына 15м/секундты көрсететін болса, ЖТ-Жамбыл бөлімшесі мен Жамбыл магистральдық желі бөлімшесінің диспетчеріне хабар беріп, шаралар қолға алынады. Бұдан кейін пойыз диспетчерлері Қияқты, Хантау станциясының кезекшілеріне бұйрық беріп, ол бұйрық ДУ-58 формасындағы журналға тіркеледі. Осылайша ескерту шаралары жедел қолға алынатын болады, – дейді ЖТ-Жамбыл бөлімшесі директорының бірінші орынбасары Үмітбек Рысбеков. Ал бұл құрылғының уақытында орналасуына және жедел қолға алынуы бойынша жүргізілген жұмыстардың басы қасында ЖТ-Жамбыл бөлімшесінің Шу аймағы бойынша орынбасары Серік Каликов пен Хантау станциясының бастығы Халим Есентай күндіз-түні жүрді. Жалпы, жаңалыққа жаны құмар жамбылдық теміржолшылардың бұл құрылғыны орнатудағы бастамасы өз нәтижесін де беріп отыр. Бүгінгі күні аталған учаскеде қозғалыс қауіпсіздігін еңсеруде жұмыс өз жолына қойылды.

Ерман Әбдиев, Қияқты-Хантау

Суретті түсірген Петр Норкин

Инфраструктура
27.11.2024
Более 250 км железнодорожного полотна капитально отремонтировало ТОО «Теміржол жөндеу»
Регионы
27.11.2024
Меры предотвращения наездов на людей и скот обсудили в Алматинском отделении магистральной сети
Регионы
27.11.2024
Обеспечение безопасности движения проверят в Оскеменском эксплуатационном вагонном депо
Новости
27.11.2024
Более 250 студентов и школьников побывали на экскурсии в Центре оценки и развития персонала железнодорожного транспорта
Новости
27.11.2024
Казахстан намерен увеличить пропускную способность коридора «Север-Юг» до 20 млн тонн
Новости
26.11.2024
Более 155 мостов построят во время строительства новых железных дорог в Казахстане
Новости
26.11.2024
Олжас Бектенов дал ряд поручений Минтранспорта и КТЖ
Новости
26.11.2024
До 2027 года КТЖ построит 9 терминалов
Новости
26.11.2024
Развитие железнодорожной отрасли и транзитного потенциала рассмотрели в правительстве Казахстана
Новости
26.11.2024
Объемы контейнерных перевозок за три года выросли на 30%
Грузовые перевозки
26.11.2024
Минтранс: объем грузоперевозок вырос на 3,5% в Казахстане
Новости
26.11.2024
Более 1600 договоров с отечественными производителями заключило КТЖ в 2024 году
Инфраструктура
26.11.2024
Ремонтные работы железных дорог завершили на 96% в Казахстане
Грузовые перевозки
26.11.2024
Годовой план по сдаче грузов через Достык – Алашанькоу выполнили досрочно
Пассажирские перевозки
26.11.2024
Нацперевозчик напомнил правила использования стоп-крана в пассажирских вагонах
Новости
26.11.2024
Развитие ТМТМ обсудили в Стамбуле
Инфраструктура
26.11.2024
Инфраструктуру железных дорог продолжают улучшать в Павлодарском отделении магистральной сети
Новости / Архив
26.11.2024
Газета «Қазақстан теміржолшысы», №100 от 26 ноября 2024 года
Новости
25.11.2024
Неизвестные похитили болты скрепления пути на перегоне Көкпекті – Нұра
Новости
25.11.2024
Около 3 тысяч раз пришлось применить экстренное торможение машинистам КТЖ в 2024 году