Жылжымалы құрам паркін жаңартуда жаңалық бар
Новости
08.06.2018, 15:49
Тәуелсіздік алғаннан кейін бұрынғы Кеңес одағындағы елдер сияқты Қазақстанның да алдында жылжымалы құрам паркін жаңарту қажеттілігі туындады. Осы сұранысты қанағаттандыру үшін локомотивтердің жаңа өндірісін іске қосу туралы шешім қабылданды. Астанада жаңа индустриалдық аймақ пайда болып, теміржол машиналарын құрастыру өндірісін дамыту дәуірі басталды.
2009 жылы Елбасы Н.Назарбаевтың тапсырмасымен «Қазақстанның Күшейтілген Индустриялы Инновациялық Дамуы» мемлекеттік бағдарламасы шеңберінде «ҚТЖ» ҰК» АҚ-ның еншілес кәсіпорны ретінде «Локомотив құрастыру зауыты» акционерлік қоғамы құрылып, «Эволюшн» сериялы отандық локомотивтер құрастырыла бастады.
Бүгінде құрылтайшылары «Трансмашхолдинг» АҚ және GE компаниясы болып табылатын аталған зауыт осы 9 жыл ішінде еліміздің экономикалық өсуі, республиканың ауыр машина жасау саласында жаңа тарихтың басталуы кезінде күрделі құрылымдық өзгерістер бастамасының алғашқы жаршыларының бірі болып, Қазақстанның индустриялы-инновациялық дамуына лайықты үлес қосып келеді. Қазақстанның теміржол көлігі жүйесінің бәсекеге қабілеттілігін арттырып, «1520 кеңістігінде» жылжымалы құрам иелеріне сапалы өнімдер беруде.
Зауыттың маркетинг және өткізу бөлімінің бастығы Рауан Донсебаевтың айтуынша, зауыт құрылғалы бері жүк және жолаушылар пойыздарына арналған ТЭ33А сериялы 300-ге жуық локомотив шығарылып, пайдалануға берілген, соның 23-і Тәжікстан, Әзербайжан, Түркіменстан, Украина, Қырғызстан елдеріне экспортталған.
– Жылжымалы құрам паркін жаңартуда жаңалық бар. Зауыт былтырдан бері Қазақстан теміржолының сұранысымен жаңа сериялы жолаушылар пойызы локомотивтерін шығаруды қолға алды. Алғашқы екі жолаушылар локомотиві 2014 жылы шығарылған. Ал сериялық түрлері 2017 жылы шығарылып, жоспар бойынша 6 локомотив тапсырдық. Бүгінгі таңға тағы екеуі өндіріске берілді. Әрі қарай да жыл бойы осылай жалғаса береді, – деді Рауан Донсебаев әлі бояуы да кеппеген су жаңа локомотивтерді көрсетіп.
Сыртқы келбеті көз тартарлық қос локомотив рельс бойын зулай сапарға шығуға дайын тұр. Оның дизайны да бұрынғылардан бөлектеу. Негізі, сыртқы келбеті, қалай бояу керектігі «ҚТЖ» компаниясының тапсыруымен жүзеге асырылады екен.
– Бұл локомотивтердің тежегіш бөлігі де жүк локомотивінен ерекше. Жылдамдығы сағатына 160 км-ға артқан. Және бұларда автобасқару жүйесі бар, яғни машинист соны қосқанда локомотив өзін-өзі басқара береді. Заманауи талаптарға сай, жетілдірілген әлемдік локомотивтердің соңғы буыны, соңғы үлгі. Барлық локомотивтер мәлімделген техникалық сипаттамалар мен пайдалану қауіпсіздігіне сәйкестігін тексерудің толық циклінен өтеді. Әрбір тепловоз соңғы құрастыру мен бояудан кейін сынау учаскесіне жіберіледі. Жаңа машиналар бес негізгі бағыттарды қамтитын әртүрлі сынаудың 19 түрінен өткізіледі. Сынау кезінде дәлдігі жоғары қазіргі заман аспаптары қолданылады, – деп түсінік берді зауыттың кепілдік қызмет көрсету бөлімінің бастығы Руслан Қажиев.
Зауытта тек локомотив қана емес, сонымен бірге Қазақстан теміржолына қажетті қосалқы бөлшектер, электровоздарға арналған арбашалар, бүйір рамалары, шанақтар жасалып шығарылады.
Қазіргі таңда зауытта 700-ге жуық адам жұмыс істейді. Олардың дені – техникалық сала мамандары. Локомотив құрастыру барысында зауытта 11 мың атаулы бөлшекке дейін жасалады екен. Оның ішінде қазақстандық үлес 32 пайызды құрайды.
Астана үшін, оның даму тарихында орны ерекше алғашқы зауытта жұмыс жасайтындардың дені – техникалық мамандық алған жастар, көбісі Австралияға, Америкаға барып оқып келген, ағылшын тілін меңгерген. Өндірісте заманауи станоктар, дүниежүзілік озық станок жасаушылар беретін жабдықтар пайдаланылады.
Райхан РАХМЕТОВА
Новости
05.11.2025
Блогер показал преображение вокзала Казалы
Новости
05.11.2025
КТЖ призвало родителей напомнить детям о правилах безопасности вблизи железной дороги
Новости
05.11.2025
Встреча молодых специалистов «Самрук-Қазына» прошла в Алматы
Регионы
05.11.2025
Итоги трехлетней работы подвели на отчетно-выборной конференции регионального Совета ветеранов в Алматы
Пассажирские перевозки
05.11.2025
Вагоны Stadler успешно прошли климатические испытания на севере Казахстана
Новости
05.11.2025
Делегация КТЖ посетила железнодорожные объекты США
Новости
04.11.2025
Казахстан и Китай договорились о размещении сменных работников приграничных станций на территории друг друга
Новости
04.11.2025
Зерновой союз: ограничения погрузки КТЖ — вынужденная мера и направлены на нормализацию перевозок
Новости
04.11.2025
Корпоративные омбудсмены «Самрук-Қазына» посетили ряд машиностроительных предприятий в Астане
Регионы
04.11.2025
Карагандинский филиал ВЖДО подвёл итоги работы за девять месяцев
Новости
04.11.2025
Alstom приняла участие в Казахстанском глобальном инвестиционном круглом столе
Регионы
04.11.2025
Месячник по усилению безопасности перевозочного процесса и сохранности перевозимых грузов проходит в КТЖ
Новости
04.11.2025
XII Молодежный форум транспортников Kazlogistics прошел в Алматы
Новости / Архив
04.11.2025
Газета Қазақстан теміржолшысы, №92 от 04 ноября 2025 года
Грузовые перевозки
03.11.2025
Экспорт казахстанского зерна в Китай смещается в пользу комбикормов
Регионы
03.11.2025
Около 150 карагандинских железнодорожников получили медали за вклад в строительство линии «Достык – Мойынты»
Регионы
03.11.2025
Костанайские железнодорожники отметили День Республики
Регионы
03.11.2025
Уральские железнодорожники получили награды ко Дню Республики и юбилею профсоюзов
Регионы
03.11.2025
Лучшие сотрудники Алматинского отделения ГП награждены ко Дню Республики
Грузовые перевозки / Цифра недели
03.11.2025
Более 1,5 млн тонн зерна перевезено железнодорожным транспортом в октябре