Бурылдықтар бұйымтайы еді
Новости
08.06.2018, 15:57
Құрылысы өткен ғасырдың 1946 жылдары басталып, 1948 жылы аяқталған Бурыл станциясы бір кездері облыс орталығы Тараз қаласының шетінде орналасқан болса, бүгінде қала кеңейіп, станция орталыққа қарай ығысқан.
Әу бастан станцияда жаяу жүргіншілерге арналған жол қаралмаған болатын. Тіпті заң жүзінде де станцияда пойыздардың тоқтауына рұқсат жоқ. Алайда, қазір станция аумағынан жаяу жүргіншілер легі көп өтетін болғандықтан, мұнда қозғалыс қауіпсіздігіне кедергі көбейгені анық. Ел ішінде «Тастақ» аталып кеткен бұл аймақта бүгінгі күні алты мыңға жуық адам тұрады.
– Жаяу жүргіншілер жолын салып беруді өтініп бармаған жеріміз, қақпаған есігіміз жоқ. Осы төңіректегі жұрттың қолын жинап, талай әкімдердің жиналыстарында өтініш білдірдім. Барлық кезде құрғақ уәде алып, жол үстінен аспалы көпір салуға қаржы да бөлінеді деген. 70 жылдан астам уақыт өткенде тұрғындардың талап-тілеген өзіміз осы округтен сайлаған Тараз қалалық мәслихатының депутаты орындап берді. Депутат Нариман Мауленов қажетті құжаттарды заң жүзінде жасақтап, Астанадан рұқсат алып, арнайы жол белгілерін қойып, жүргіншілердің қауіпсіздігін қамтамасыз етті. Бұрын «Тасқақ жолы, туфлидің соры» дегенді жиі еститінбіз. Енді бұл жол қауіпсіз, сапалы, әрі ыңғайлы. Бетон құйылған жол рельстерге кедергі келтірілмейтіндей етіп жасалынған, – дейді жергілікті тұрғын Оразбек Өскенбай. Бұл жұмыстың басы-қасында Бурыл станциясының бастығы Айдын Файзуллаұлы да қолынан келген көмегін көрсетіп, арнайы мамандардың жұмысты қадағалауын ұйымдастырып бірге жүріпті.
Жалпы бурылдықтардың бұйымтайын орындауға көп уақыт кетпепті. Тек Астанадан рұқсатты ұзақ күткен. Тұрғындар таңертең балаларын балабақшаға пойыздың арғы бетінен бергі бетіне тасиды. Кешке қайтар кездерінде қолдарында азық-түліктері және де балалары бар, кейбіреулер пойыздың астынан да өтуге мәжбүр болған екен кезінде. Өйтпесе тағы болмайды дейді олар. Өйткені, жолда пойыз тұрған кезде «тоқтаңыздар», «күте тұрыңыздар, қазір пойыз жүреді» деген хабарламаны тыңдап, пойызды күтем деп автобустан қалып, мектеп пен жұмысқа кешігіп калған жағдайлар өте көп кездесіпті.
Бүгін, міне, осылайша бурылдықтардың тағы бір проблемасына нүкте қойылды.
Ерман ӘБДИЕВ, Жамбыл
Инфраструктура
27.11.2024
Более 250 км железнодорожного полотна капитально отремонтировало ТОО «Теміржол жөндеу»
Регионы
27.11.2024
Меры предотвращения наездов на людей и скот обсудили в Алматинском отделении магистральной сети
Регионы
27.11.2024
Обеспечение безопасности движения проверят в Оскеменском эксплуатационном вагонном депо
Новости
27.11.2024
Более 250 студентов и школьников побывали на экскурсии в Центре оценки и развития персонала железнодорожного транспорта
Новости
27.11.2024
Казахстан намерен увеличить пропускную способность коридора «Север-Юг» до 20 млн тонн
Новости
26.11.2024
Более 155 мостов построят во время строительства новых железных дорог в Казахстане
Новости
26.11.2024
Олжас Бектенов дал ряд поручений Минтранспорта и КТЖ
Новости
26.11.2024
До 2027 года КТЖ построит 9 терминалов
Новости
26.11.2024
Развитие железнодорожной отрасли и транзитного потенциала рассмотрели в правительстве Казахстана
Новости
26.11.2024
Объемы контейнерных перевозок за три года выросли на 30%
Грузовые перевозки
26.11.2024
Минтранс: объем грузоперевозок вырос на 3,5% в Казахстане
Новости
26.11.2024
Более 1600 договоров с отечественными производителями заключило КТЖ в 2024 году
Инфраструктура
26.11.2024
Ремонтные работы железных дорог завершили на 96% в Казахстане
Грузовые перевозки
26.11.2024
Годовой план по сдаче грузов через Достык – Алашанькоу выполнили досрочно
Пассажирские перевозки
26.11.2024
Нацперевозчик напомнил правила использования стоп-крана в пассажирских вагонах
Новости
26.11.2024
Развитие ТМТМ обсудили в Стамбуле
Инфраструктура
26.11.2024
Инфраструктуру железных дорог продолжают улучшать в Павлодарском отделении магистральной сети
Новости / Архив
26.11.2024
Газета «Қазақстан теміржолшысы», №100 от 26 ноября 2024 года
Новости
25.11.2024
Неизвестные похитили болты скрепления пути на перегоне Көкпекті – Нұра
Новости
25.11.2024
Около 3 тысяч раз пришлось применить экстренное торможение машинистам КТЖ в 2024 году