Жауапкершілік бәріне бірдей

Новости
22.06.2018, 15:50
Жүк тасымалын арттыру үшін теміржолшылар жүк жөнелтуші тараппен үнемі тығыз байланыста, бірлікте жұмыс істейді. Дегенмен, кейде кедендік тексеруді күтіп,  жүк жөнелтушілер мен алушылар жауапсыздығынан станциядағы жұмыс кестесіне кедергі келетін жағдайлар да орын алады.  Мысалы, Қазығұрт станциясында тек вагондар сұрыпталмайды, сонымен қатар он шақты кәсіпорынның жүктері жан-жаққа жөнелтіледі. – Өзбекстаннан сода өнімі келгенмен, уақытылы кедендік тексеруден өте алмай, 2-3 күн тұрып қалады. Бұл жерде кінәлі кедендік бекет емес, жүк алушы. Яғни, соданың негізгі иесі Алматыда отырып, Шымкенттегі өкілін жұмсайды. Ал ол болса қағаздары тура болмай, жүкті алу үшін 2-3 күн жүреді. Кеше тыңайтқыш келіп, тағы бірнеше күн тұрды. Жүк алушыларда жауапкершілік аз. Уақытында қаржысын төлеп, құжатын дайындап қойса, бізге де кедергі болмас еді. Кейбір клиенттердің жүк түсіретін кірме жолы болмағандықтан, басқаның кірме жолын пайдалану үшін сол кірме жолдың иесі, біз және жүк тиеуші арасында үш жақты келісім жасалады. Сондай қағазды дер кезінде дайындамаған соң кедендік бөлімнен уақытымен өтпей, екі-үш тәуліктеп тұрады. Бұның кесірі біздегі жүк айналымына тиеді. Мысалы, бізге жергілікті вагондардың айналымына 16 сағат беріледі. Ал осы себептен жүк үш күн тұрса, 72 сағатты құрайды. Содан келіп станцияның көрсеткіші өзгереді. Сондықтан, тараптар жауапкершілік жүгі бәріне бірдей екенін ескеруге тиіс, – дейді Қазығұрт станциясының бастығы Тоқтасын Қалмырзаев. Станция бастығының айтуынша, кеден бекетінің бес күндік жұмысы да жүктің тұрып қалуына кедергі. Мәселен, жұма күні кешкі 16.00-де келген вагондар алдыңғы вагонның көптігінен сол бойы кезек күтіп, дүйсенбі таңертең өтеді. Ең болмаса, кеденшілер сенбі күнгі 15.00-ге дейін жұмыс істесе, дүйсенбіге тек жексенбі күні келген жүктер ғана қалар еді. Станция басшылары кедендік тексеру бекетінде сенбі мен жексенбі күндері де бір маман отырып, жүктерді екі күн қаңтармай өткізе берсе деген ұсыныспен шыққан екен. Қазығұрт, Шымкент, Қорғасын, Қызылсайдағы теміржолмен жүк жөнелтетін клиенттер қосылып, кедендік бақылау комитетіне шығып, олардың сенбі күні түске дейін жұмыс істеуге көндірсе, кедендік тексеруді сенбі күнге де ауыстыруға болады. Сонда жүк алушылар мен жөнелтушілер уақыттан ұтып, артық тұрған вагондарға шығын шығармас еді деп болжам жасалмақ.  

Бекәли АЛТЫН, Шымкент

Инфраструктура
27.11.2024
Более 250 км железнодорожного полотна капитально отремонтировало ТОО «Теміржол жөндеу»
Регионы
27.11.2024
Меры предотвращения наездов на людей и скот обсудили в Алматинском отделении магистральной сети
Регионы
27.11.2024
Обеспечение безопасности движения проверят в Оскеменском эксплуатационном вагонном депо
Новости
27.11.2024
Более 250 студентов и школьников побывали на экскурсии в Центре оценки и развития персонала железнодорожного транспорта
Новости
27.11.2024
Казахстан намерен увеличить пропускную способность коридора «Север-Юг» до 20 млн тонн
Новости
26.11.2024
Более 155 мостов построят во время строительства новых железных дорог в Казахстане
Новости
26.11.2024
Олжас Бектенов дал ряд поручений Минтранспорта и КТЖ
Новости
26.11.2024
До 2027 года КТЖ построит 9 терминалов
Новости
26.11.2024
Развитие железнодорожной отрасли и транзитного потенциала рассмотрели в правительстве Казахстана
Новости
26.11.2024
Объемы контейнерных перевозок за три года выросли на 30%
Грузовые перевозки
26.11.2024
Минтранс: объем грузоперевозок вырос на 3,5% в Казахстане
Новости
26.11.2024
Более 1600 договоров с отечественными производителями заключило КТЖ в 2024 году
Инфраструктура
26.11.2024
Ремонтные работы железных дорог завершили на 96% в Казахстане
Грузовые перевозки
26.11.2024
Годовой план по сдаче грузов через Достык – Алашанькоу выполнили досрочно
Пассажирские перевозки
26.11.2024
Нацперевозчик напомнил правила использования стоп-крана в пассажирских вагонах
Новости
26.11.2024
Развитие ТМТМ обсудили в Стамбуле
Инфраструктура
26.11.2024
Инфраструктуру железных дорог продолжают улучшать в Павлодарском отделении магистральной сети
Новости / Архив
26.11.2024
Газета «Қазақстан теміржолшысы», №100 от 26 ноября 2024 года
Новости
25.11.2024
Неизвестные похитили болты скрепления пути на перегоне Көкпекті – Нұра
Новости
25.11.2024
Около 3 тысяч раз пришлось применить экстренное торможение машинистам КТЖ в 2024 году