Жауапкершілік бәріне бірдей

Жаңалықтар
22.06.2018, 15:50
Жүк тасымалын арттыру үшін теміржолшылар жүк жөнелтуші тараппен үнемі тығыз байланыста, бірлікте жұмыс істейді. Дегенмен, кейде кедендік тексеруді күтіп,  жүк жөнелтушілер мен алушылар жауапсыздығынан станциядағы жұмыс кестесіне кедергі келетін жағдайлар да орын алады.  Мысалы, Қазығұрт станциясында тек вагондар сұрыпталмайды, сонымен қатар он шақты кәсіпорынның жүктері жан-жаққа жөнелтіледі. – Өзбекстаннан сода өнімі келгенмен, уақытылы кедендік тексеруден өте алмай, 2-3 күн тұрып қалады. Бұл жерде кінәлі кедендік бекет емес, жүк алушы. Яғни, соданың негізгі иесі Алматыда отырып, Шымкенттегі өкілін жұмсайды. Ал ол болса қағаздары тура болмай, жүкті алу үшін 2-3 күн жүреді. Кеше тыңайтқыш келіп, тағы бірнеше күн тұрды. Жүк алушыларда жауапкершілік аз. Уақытында қаржысын төлеп, құжатын дайындап қойса, бізге де кедергі болмас еді. Кейбір клиенттердің жүк түсіретін кірме жолы болмағандықтан, басқаның кірме жолын пайдалану үшін сол кірме жолдың иесі, біз және жүк тиеуші арасында үш жақты келісім жасалады. Сондай қағазды дер кезінде дайындамаған соң кедендік бөлімнен уақытымен өтпей, екі-үш тәуліктеп тұрады. Бұның кесірі біздегі жүк айналымына тиеді. Мысалы, бізге жергілікті вагондардың айналымына 16 сағат беріледі. Ал осы себептен жүк үш күн тұрса, 72 сағатты құрайды. Содан келіп станцияның көрсеткіші өзгереді. Сондықтан, тараптар жауапкершілік жүгі бәріне бірдей екенін ескеруге тиіс, – дейді Қазығұрт станциясының бастығы Тоқтасын Қалмырзаев. Станция бастығының айтуынша, кеден бекетінің бес күндік жұмысы да жүктің тұрып қалуына кедергі. Мәселен, жұма күні кешкі 16.00-де келген вагондар алдыңғы вагонның көптігінен сол бойы кезек күтіп, дүйсенбі таңертең өтеді. Ең болмаса, кеденшілер сенбі күнгі 15.00-ге дейін жұмыс істесе, дүйсенбіге тек жексенбі күні келген жүктер ғана қалар еді. Станция басшылары кедендік тексеру бекетінде сенбі мен жексенбі күндері де бір маман отырып, жүктерді екі күн қаңтармай өткізе берсе деген ұсыныспен шыққан екен. Қазығұрт, Шымкент, Қорғасын, Қызылсайдағы теміржолмен жүк жөнелтетін клиенттер қосылып, кедендік бақылау комитетіне шығып, олардың сенбі күні түске дейін жұмыс істеуге көндірсе, кедендік тексеруді сенбі күнге де ауыстыруға болады. Сонда жүк алушылар мен жөнелтушілер уақыттан ұтып, артық тұрған вагондарға шығын шығармас еді деп болжам жасалмақ.  

Бекәли АЛТЫН, Шымкент

Әлемде
05.11.2025
Үндістанда пойыздар соқтығысып, ондаған адам қаза тапты
Қауіпсіздік
05.11.2025
Тоқтап тұған вагонның астынан өту тыйылмай тұр
Жолаушылар тасымалы
05.11.2025
Stadler вагондары Қазақстанның солтүстігіндегі климаттық сынақтардан сәтті өтті
Жаңалықтар
05.11.2025
ҚТЖ делегациясы АҚШ-тың темір жол нысандарын аралады
Жаңалықтар
04.11.2025
Қазақстан мен Қытай шекара маңындағы станциялардың ауысымдық қызметкерлерін өзара орналастыру туралы келісімге келді
Жаңалықтар
04.11.2025
«Самұрық-Қазына» корпоративтік омбудсмендері елорданың негізгі машина жасау кәсіпорындарына барды
Трансформация
04.11.2025
«Qorgau» – күзет қызметіндегі бірегей жоба
Жүк тасымалы
04.11.2025
80 мың вагон тасымалға жегілген
Әлеумет
04.11.2025
Үш жақты меморандумға қол қойылды
Жаңалықтар
04.11.2025
Корпоративтік көшбасшыларға арналған III модульдік оқыту басталды
Аймақтар
04.11.2025
Білікті бас инженерге құрмет
ҚТЖ келбеті
04.11.2025
Жас өнертапқыштар жобасы
Жаңалықтар / Мұрағат
04.11.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №92 04 қараша 2025 жыл
Жүк тасымалы
03.11.2025
Қазақстандық астықтың Қытайға экспорты құрама жем пайдасына ауысуда
Аймақтар
03.11.2025
Көмір қоры жеткілікті
Станция тынысы
03.11.2025
Қызылсай станциясы – даму мен жаңғыру жолында
Аймақтар
03.11.2025
Күзгі байқау көп кемшіліктің бетін ашты
Әлемде
03.11.2025
Қытайда суасты теміржол тоннелінің құрылысы басталды
Жүк тасымалы / Апта саны
03.11.2025
Қазан айында теміржол көлігімен 1,5 млн тоннадан астам астық тасымалданды
Әлеумет
31.10.2025
ҚТЖ-да «Қолжетімді баспана» пилоттық жобасын іске асыру туралы меморандумға қол қойылды