Екі дүние есігі Түркістанда...

Новости
26.06.2018, 11:57
Шымкент теміржол бөлімшесінің Қызылордамен шектесетін ең соңғы нүктесі – Түркістан станциясы. Мың жарым жылдан астам тарихы бар ежелгі түркі  жұртының астанасына теміржол тартылғалы да ғасырдан асқан. Өткен ғасырдың басында салынған Орынбор–Ташкент теміржолының бойында жатқан көне қаланың теміржол станциясын талай жылдардан бері басқарып келе жатқан  Қадыр Сырлыбеков  бастаған теміржолшылар Түркістанның облыс орталығы статусын иемденгенін зор қуанышпен қарсы алды. Күрежолдың бойында жатқан ер түріктің бесігі күллі әлемге мәшһүр атағымен-ақ жоғары статусқа лайық деп санайды олар. Ал теміржолшылар үшін қаланың облыс орталығына сай өсіп-өркендеуі жүк тасымалының өсуіне сеп. Түркістанға теміржолшы кәсібінің мықтап енгеніне де ғасырдан асқан. Станция ұжымның 70 пайызы жасы елуден асқан, өз ісінің шеберлері екен, басым бөлігінің еңбек өтілдері 20-30 жылды құрайды. – Бүгінде ұжымда 132 адам еңбек ететді. Станция ұжымы халық шаруашылығы жүктерін тасу жөніндегі бес айлық жоспар мен жүк түсіру жоспарын 100 пайызға орындаса, вагон айналымы 106 пайызға, пойызды қабылдап-жөнелту 100 пайызға орындалып отыр. Сондай-ақ, өңделген транзитті вагондар – 105, өңделмегені – 100, бір жүк операциясында вагонның бос тұруы102 пайызға орындалып отыр. Нақты сандарды сөйлететін болсақ, бес айда 1301 вагонның орнына 1352 вагон айналымда болған. Тәулігіне 13 пойыз қабылданып, тағы сонша пойыз жөнелтілген. 25-тің орнына 28 вагоннан жүк түсіріліп, 9-дың орнына 16 вагонға жүк тиелген, яғни жөнелтуі тиіс 647 тонна 853 тоннаға артқан. Вагондардың статистикалық жүктемесі 53,2 тоннаны құрап отыр. Дөңестен 486 орнына 490 вагон тасталған. Жұмыс паркінде 172  вагон тұруы тиіс болса, нақты іс жүзінде 196 вагон болып, меже 88 пайызға орындалды. Бір жүк операциясы кезінде вагондардың бос тұруы 16,7 сағатты құрауы тиіс болса, нақты іс жүзінде 21 минутқа ғана ұзарып, яғни 16,28 сағатта орындалған, – деп  мәлімет берген станция бастығы Түркістан қай кезде де бөлімше бойынша алдыңғы саптан көрініп келе жатқанын жеткізді.    Қадыр Сырлыбековтің айтуынша, станциядағы барлық саланың жұмысы нормативтік талаптарға сай атқарылады. Мәселен, еңбекті қорғау мен санитарлық- сауықтыру іс-шараларын  жақсартудың кешендік жоспары әзірленген. Ол жоспардың орындалуы ай сайын топ жиналысында бақыланады. Кешегі мамыр айында станцияда жазатайым оқиға орын алмаған. Осы айда жұмысшылардың еңбек жағдайын қаншалықты сақтайтынын білу мақсатында екі рет түнде, екі рет күндіз шұғыл тексеру жүргізіліпті.  – Телеграммалар негізінде жұмысшыларға әуелі өзге аумақтарда орын алған өндірістегі жазатайым оқиғаларды түсіндіреміз. Біліп тұрса да, арқасын кеңге салмай жинақы жүру үшін мамандардың еңбекті қорғау нұсқаулықтарын қайталап сұраймыз. Кешегі мамырда 2 рет №856-ЦЗ және №605-Ц бұйрығына сай еңбекті қорғау жөніндегі техникалық сабақ жүргізілді. Сонымен қатар, бөгде адамдардың жол бойында бей-берекет жүрмей, белгіленген орындармен өтуі үшін «Жолда адам» ақпараттық жүйесі жұмыс істейді. Ол жүйені атқаруға барлық теміржолшылар мүдделі болғандықтан, ай сайын станцияның топ жиналысында ескертіледі - деген станция бастығы қауіпсіздіктің сақталуы үшін мүмкіндіктің бәрі жасалатынын жеткізді. Вокзалда пойыз тоқтап тұрғанда теміржол бойында жүрудің ережесі дауыстық хабарлама арқылы таратылады.  Жол бойына 18 қауіпсіздік белгісі жаңарып,  20-сы жаңадан қойылған.  – Тағы бір айта кететіні, еңбек қауіпсіздігі талаптарына сәйкес, жұмыс орындары мен өндірістік нысандарын тексеріліп, аттестациялаудың кестесі бекітілді. Еңбек қорғау инженері әр жұмысшының күн сайын медициналық тексеруден өтуін қадағалайды. Қызметкерлер уақытылы арнайы киімдермен және  жеке қорғану құралдарымен қамтамасыз етілген, – деп сөзін аяқтады станция бастығы.   Жыл он екі ай жүк және жолаушы тасымалының қауіпсіздігін қамамтасыз етіп отырған бекет ұжымы алдағы уақытта облыс орталығының теміржол торабы да жанданып, қозғалыс артатынын болжап отыр. 

Динара БАЛҚЫБЕКОВА, Түркістан станциясы

Новости
26.12.2025
Инновации, экология и образование: достижения АО «ОТЛК ЕРА» по итогам года
Новости
26.12.2025
Итоги 2025 года и планы ГВЦ обсудили в Астане
Регионы
26.12.2025
Талгат Алдыбергенов посетил Карагандинский регион
Новости / Архив
26.12.2025
Газета Қазақстан теміржолшысы, №108 от 26 декабря 2025 года
Грузовые перевозки
25.12.2025
Казахстан экспортировал 3,9 млн тонн зерна нового урожая
Регионы
25.12.2025
Итоги работы по предотвращению травматизма на железной дороге подвели в Оскеменском регионе
Новости
25.12.2025
Более 80 тысяч работников КТЖ отмечены наградами по итогам Года рабочих профессий
Новости
24.12.2025
Более 73 тыс. кг отходов передало на переработку ҚТЖ в рамках акции «Таза Қазақстан»
Регионы
24.12.2025
В Павлодарской дистанции электроснабжения усилили надёжность инфраструктуры
Регионы
24.12.2025
Корпоративный омбудсмен ҚТЖ встретился с железнодорожниками Костанайского региона
Новости
24.12.2025
Олжас Бектенов обсудил с Alstom развитие железнодорожного машиностроения
Новости
23.12.2025
ERSAI приступил к дноуглубительным работам в порту Курык
Грузовые перевозки
23.12.2025
На 8,1% выросли перевозки грузов с начала года в Казахстане
Новости
23.12.2025
Железнодорожники приняли участие в конкурсе «Знатоки безопасности» в Астане
Инфраструктура
23.12.2025
ҚТЖ опережает график ремонта магистральной железнодорожной сети
Новости / Архив
23.12.2025
Газета Қазақстан теміржолшысы, №107 от 23 декабря 2025 года
Новости
22.12.2025
Более 65 тысяч кубометров снега убрано с железнодорожных путей
Регионы
22.12.2025
Илецкие железнодорожники показали воспитанникам детского дома работу депо и локомотивов
Новости
22.12.2025
Более 1 200 нарушителей выявлены на объектах транспорта во время ОПМ «Правопорядок»
Новости
22.12.2025
КТЖ обновило дома отдыха локомотивных бригад на ряде станций