Жолаушылар пойызы жаңа вагондармен толығады

Новости
05.07.2018, 11:57
«Жолаушылар тасымалы» АҚ Батыс аймақтық филиалы алдағы айларда 50 жаңа жолаушылар вагонымен толығуы мүмкін. Бүгінде компания басшылығы Қытайда шығарылған ыңғайлы вагондар сатып алу жөнінде келіссөздер жүргізіп жатыр деседі. Айта кетейік, көрші мемлекетте шығарылатын жолаушылар вагондарының алғашқы легі еліміздің жолдарында 12 жылдан бері қатынап келеді. Ыңғайлылығы жағынан жолаушылардың көңілінен шыққан вагондар осы жолы Шалқар – Бейнеу теміржол тармағы арқылы өтетін жолаушы тасымалының бағын ашпақ. «Жолаушылар тасымалы» АҚ Батыс аймақтық филиалының директоры Дархан Ұбайдуллаевтың есебінше, бүгінде филиалда 518 вагон бар: 14 СВ, 248 купе және  222 плацкарт вагондар. Филиал басшысы жолаушылар соңғы жылдары интернет арқылы билет рәсімдеуге жаппай бет бұрып жатқанын, яғни бүгінде жолаушылар тасымалы саласында рәсімделетін билеттердің 73 пайызы интернеттің еншісінде екенін айтады. «Бұл көрсеткіш жыл санап артып келеді. Біздің мақсатымыз – жолаушыларға ыңғайлы жағдай жасау, артық шығынға ұрындырмау. Сұраныстарын қанағаттандыру десек, бүгінде бұл барлық жағынан мүмкін болып отыр. Бір ғана проблема кей аймақтарда вагондардың ескілігі болса, бұл мәселе де шешімін таппақ», – дейді. Айта кетейік, бүгінде Ақтөбеден екі жолаушылар пойызы Алматыға қатынайды. Түстен кейін №23 пойыз жолға шығады, түн жарымында №33 пойыз құрамы қозғалады. Күндізгі пойызға жолаушылар легі көп те, түнгі пойызға халық саябырсиды екен. «Осы жағдайды зерделей келе, түнгі пойыздан вагондарды жолаушысы көп күндізгі пойызға тіркеп жатырмыз», – дейді Дархан Ұбайдуллаев. Соның өзінде бүгінгі таңда жолаушылар легі артып, сәйкесінше, вагондар жетіспеушілігі сезілуде екен. Сол себепті, компанияның өзге аймақтағы филиалдарынан вагондар алдыртып жатқан да жайт бар көрінеді. – Вагон паркінен мүлдем «сызып» тастайтын вагондар бар. Мәселен, Маңғыстау мен Астананың арасын жалғайтын пойыз вагондары жаңартылған. Ресейдің вагондары. Таза әрі кең. Ал, Маңғыстаудан Алматыға қатынайтын пойыз вагондары, керісінше, жөндеуге келмейді. Ескі. Алдағы айларда 50 жаңа вагон алуымыз керек. Оларды осы Маңғыстаудан Алматыға баратын маршрутқа, яғни Шалқар-Бейнеу тармағына  жібереміз, – дейді филиал директоры. Дархан Скендірұлының айтуынша, тағы бір жайт, Батыс аймағында рәсімделетін билеттер саны 4 пайызға артқан. Жыл басынан бері шамамен 1,5 млн жолаушы жол жүру құжатын рәсімдеген екен. Одан түскен кіріс 23 пайызға артқан. Бұл тек билет кассаларында сатылған билеттер бойынша. Ал, ғаламтордың көмегімен сатылған билеттердің есебін Астанадағы орталық кеңсе жүргізеді. «Ұшаққа мінгенде билетті қолға алып жүрудің қажеті жоқ қой, терминалға құжатпен жақындай бересіз. Осы күндері пойызға мінгенде де жолсерікте жолаушылардың тізімі болады. Тек құжатыңызды көрсетіп міне беруіңізге болады», – дейді филиал директоры. Билет рәсімдеудегі тағы бір жаңалық – егер ойланып, билетті қайта өткізетін болсаңыз, ұсталатын комиссия мөлшері 4-5 есеге жоғарылады. Бұрын билет қайтарып бергшенде 200-250 теңге шамасында ұстап қалатын болса, бүгінде бұл сома 1 000 теңге шамасында. – Мұны алаяқтықпен күрестің бір амалы дер едім. Өйткені, кейбір пысықтар пойыз орнынан қозғалар уақытта билетті кері тапсырып, бірақ қолындағы құжатымен діттеген жерге жетіп қалуға тырысады. Біз акт толтырып, мән-жайды анықтаймыз дегенше, жолаушы баратын станциясына жетіп алады. Мұндай жайттар өкінішке орай кездесіп тұрады. Сондықтан, сондай келеңсіздіктің жолын кесудің бір жолы осы, – дейді Дархан Ұбайдуллаев. Бүгінде «Жолаушылар тасымалы» мобильді қосымша әзірлеу жөнінде бастама көтерген. Демек, алдағы уақытта смартфонның көмегімен билет рәсімдей беруге болатын көрінеді. Айта кетейік, бүгінде «Жолаушылар тасымалы» АҚ Батыс аймақтық филиалында 2247 жолсерік қызмет етеді, оның ішінде 1543 жолсерік, 63 пойыз басшысы және 237 кассир бар.   Асқар Ақтілеу, Ақтөбе  
Спорт
01.09.2024
Сборная команда ҚТЖ стала чемпионом Казахстана по мини-футболу турнира «Qyzmet cup»
Новости / Архив
30.08.2024
Газета «Қазақстан теміржолшысы», №74 от 30 августа 2024 года
Новости
29.08.2024
Корреспондент «Қазақстан теміржолшысы» стала победителем конкурса журналистов Industry Power
Регионы
29.08.2024
Железнодорожники и грузоотправители Абайской области обсудили актуальные вопросы перевозок
Новости
29.08.2024
Более 1 700 грузовых поездов проследовали в направлении «Китай — Европа»
Новости
29.08.2024
Кедентранссервис участвует в реализации строительства интермодального терминала в порту Алят
Новости
29.08.2024
Капсулу локомотивосборочного завода заложили в Атбасаре
Регионы
29.08.2024
Руководство КТЖ провело встречу с грузоотправителями Павлодарского региона
Новости
28.08.2024
Борьбу с коррупцией на железнодорожном транспорте обсудили в Уральске
Регионы
28.08.2024
Более 20 раз пришлось экстренно тормозить машинистам поездов в Костанайской области
Новости
28.08.2024
Умению вести переговоры в трудовых спорах научили сотрудников Акмолинского филиала ОО «Казпрофтранс»
Регионы
28.08.2024
Железнодорожникам напомнили об опасности пропагандирующих экстремизм сайтов в Караганде
Новости
28.08.2024
Молодые полицейские посетили центральный музей истории железной дороги
Грузовые перевозки
27.08.2024
Куда идет казахстанское зерно? В КТЖ назвали основные направления для экспорта
Регионы
27.08.2024
Итоги ревизорской проверки железнодорожных предприятий подвели в Алматинском регионе
Грузовые перевозки
27.08.2024
Казахстанским грузоотправителям презентовали возможности модернизированного маршрута Баку – Тбилиси – Карс
Грузовые перевозки
27.08.2024
Дорожную карту по перевозкам угля реализует КТЖ
Грузовые перевозки
27.08.2024
О готовности к перевозкам зерна нового урожая рассказали в КТЖ
Новости
27.08.2024
О проведенной работе по развитию Среднего коридора сообщили в правительстве Казахстана
Новости / Архив
27.08.2024
Газета «Қазақстан теміржолшысы», №73 от 27 августа 2024 года