Жолаушылар пойызы жаңа вагондармен толығады

Новости
05.07.2018, 11:57
«Жолаушылар тасымалы» АҚ Батыс аймақтық филиалы алдағы айларда 50 жаңа жолаушылар вагонымен толығуы мүмкін. Бүгінде компания басшылығы Қытайда шығарылған ыңғайлы вагондар сатып алу жөнінде келіссөздер жүргізіп жатыр деседі. Айта кетейік, көрші мемлекетте шығарылатын жолаушылар вагондарының алғашқы легі еліміздің жолдарында 12 жылдан бері қатынап келеді. Ыңғайлылығы жағынан жолаушылардың көңілінен шыққан вагондар осы жолы Шалқар – Бейнеу теміржол тармағы арқылы өтетін жолаушы тасымалының бағын ашпақ. «Жолаушылар тасымалы» АҚ Батыс аймақтық филиалының директоры Дархан Ұбайдуллаевтың есебінше, бүгінде филиалда 518 вагон бар: 14 СВ, 248 купе және  222 плацкарт вагондар. Филиал басшысы жолаушылар соңғы жылдары интернет арқылы билет рәсімдеуге жаппай бет бұрып жатқанын, яғни бүгінде жолаушылар тасымалы саласында рәсімделетін билеттердің 73 пайызы интернеттің еншісінде екенін айтады. «Бұл көрсеткіш жыл санап артып келеді. Біздің мақсатымыз – жолаушыларға ыңғайлы жағдай жасау, артық шығынға ұрындырмау. Сұраныстарын қанағаттандыру десек, бүгінде бұл барлық жағынан мүмкін болып отыр. Бір ғана проблема кей аймақтарда вагондардың ескілігі болса, бұл мәселе де шешімін таппақ», – дейді. Айта кетейік, бүгінде Ақтөбеден екі жолаушылар пойызы Алматыға қатынайды. Түстен кейін №23 пойыз жолға шығады, түн жарымында №33 пойыз құрамы қозғалады. Күндізгі пойызға жолаушылар легі көп те, түнгі пойызға халық саябырсиды екен. «Осы жағдайды зерделей келе, түнгі пойыздан вагондарды жолаушысы көп күндізгі пойызға тіркеп жатырмыз», – дейді Дархан Ұбайдуллаев. Соның өзінде бүгінгі таңда жолаушылар легі артып, сәйкесінше, вагондар жетіспеушілігі сезілуде екен. Сол себепті, компанияның өзге аймақтағы филиалдарынан вагондар алдыртып жатқан да жайт бар көрінеді. – Вагон паркінен мүлдем «сызып» тастайтын вагондар бар. Мәселен, Маңғыстау мен Астананың арасын жалғайтын пойыз вагондары жаңартылған. Ресейдің вагондары. Таза әрі кең. Ал, Маңғыстаудан Алматыға қатынайтын пойыз вагондары, керісінше, жөндеуге келмейді. Ескі. Алдағы айларда 50 жаңа вагон алуымыз керек. Оларды осы Маңғыстаудан Алматыға баратын маршрутқа, яғни Шалқар-Бейнеу тармағына  жібереміз, – дейді филиал директоры. Дархан Скендірұлының айтуынша, тағы бір жайт, Батыс аймағында рәсімделетін билеттер саны 4 пайызға артқан. Жыл басынан бері шамамен 1,5 млн жолаушы жол жүру құжатын рәсімдеген екен. Одан түскен кіріс 23 пайызға артқан. Бұл тек билет кассаларында сатылған билеттер бойынша. Ал, ғаламтордың көмегімен сатылған билеттердің есебін Астанадағы орталық кеңсе жүргізеді. «Ұшаққа мінгенде билетті қолға алып жүрудің қажеті жоқ қой, терминалға құжатпен жақындай бересіз. Осы күндері пойызға мінгенде де жолсерікте жолаушылардың тізімі болады. Тек құжатыңызды көрсетіп міне беруіңізге болады», – дейді филиал директоры. Билет рәсімдеудегі тағы бір жаңалық – егер ойланып, билетті қайта өткізетін болсаңыз, ұсталатын комиссия мөлшері 4-5 есеге жоғарылады. Бұрын билет қайтарып бергшенде 200-250 теңге шамасында ұстап қалатын болса, бүгінде бұл сома 1 000 теңге шамасында. – Мұны алаяқтықпен күрестің бір амалы дер едім. Өйткені, кейбір пысықтар пойыз орнынан қозғалар уақытта билетті кері тапсырып, бірақ қолындағы құжатымен діттеген жерге жетіп қалуға тырысады. Біз акт толтырып, мән-жайды анықтаймыз дегенше, жолаушы баратын станциясына жетіп алады. Мұндай жайттар өкінішке орай кездесіп тұрады. Сондықтан, сондай келеңсіздіктің жолын кесудің бір жолы осы, – дейді Дархан Ұбайдуллаев. Бүгінде «Жолаушылар тасымалы» мобильді қосымша әзірлеу жөнінде бастама көтерген. Демек, алдағы уақытта смартфонның көмегімен билет рәсімдей беруге болатын көрінеді. Айта кетейік, бүгінде «Жолаушылар тасымалы» АҚ Батыс аймақтық филиалында 2247 жолсерік қызмет етеді, оның ішінде 1543 жолсерік, 63 пойыз басшысы және 237 кассир бар.   Асқар Ақтілеу, Ақтөбе  
Инфраструктура
27.11.2024
Более 250 км железнодорожного полотна капитально отремонтировало ТОО «Теміржол жөндеу»
Регионы
27.11.2024
Меры предотвращения наездов на людей и скот обсудили в Алматинском отделении магистральной сети
Регионы
27.11.2024
Обеспечение безопасности движения проверят в Оскеменском эксплуатационном вагонном депо
Новости
27.11.2024
Более 250 студентов и школьников побывали на экскурсии в Центре оценки и развития персонала железнодорожного транспорта
Новости
27.11.2024
Казахстан намерен увеличить пропускную способность коридора «Север-Юг» до 20 млн тонн
Новости
26.11.2024
Более 155 мостов построят во время строительства новых железных дорог в Казахстане
Новости
26.11.2024
Олжас Бектенов дал ряд поручений Минтранспорта и КТЖ
Новости
26.11.2024
До 2027 года КТЖ построит 9 терминалов
Новости
26.11.2024
Развитие железнодорожной отрасли и транзитного потенциала рассмотрели в правительстве Казахстана
Новости
26.11.2024
Объемы контейнерных перевозок за три года выросли на 30%
Грузовые перевозки
26.11.2024
Минтранс: объем грузоперевозок вырос на 3,5% в Казахстане
Новости
26.11.2024
Более 1600 договоров с отечественными производителями заключило КТЖ в 2024 году
Инфраструктура
26.11.2024
Ремонтные работы железных дорог завершили на 96% в Казахстане
Грузовые перевозки
26.11.2024
Годовой план по сдаче грузов через Достык – Алашанькоу выполнили досрочно
Пассажирские перевозки
26.11.2024
Нацперевозчик напомнил правила использования стоп-крана в пассажирских вагонах
Новости
26.11.2024
Развитие ТМТМ обсудили в Стамбуле
Инфраструктура
26.11.2024
Инфраструктуру железных дорог продолжают улучшать в Павлодарском отделении магистральной сети
Новости / Архив
26.11.2024
Газета «Қазақстан теміржолшысы», №100 от 26 ноября 2024 года
Новости
25.11.2024
Неизвестные похитили болты скрепления пути на перегоне Көкпекті – Нұра
Новости
25.11.2024
Около 3 тысяч раз пришлось применить экстренное торможение машинистам КТЖ в 2024 году