Алты айдағы ахуал

Новости
05.07.2018, 12:31
Алты ай ішінде Шымкент жол дистанциясының аумағында бес рет пойыздың адам басу дерегі тіркеліп, төртеуінде кісі өлімімен аяқталған. Бірінде құлағы естімейтін саңырау бала өзін-өзі өлімге тастаса, екіншісі құлаққаптың кесірінен қыршын кетті. Үшіншісінің періштесі қағып аман қалды. Бес оқиғаның үшеуі Манкент – Ынтымақ, екеуі Шымкент – Қорғасын телімінде орын алған. Қайғылы жағдай сол баяғы белгіленбеген жерден өтуден шығып отыр. Манкент – Ынтымақ арасына сым тартылып, малдан қоршау жүргізілген. Қорғасын – Шымкент, Шымкент – Қызылсай бойы темірмен қоршалған. Осы оқиға болған жердің бәрінде адамдар қоршауды сындырып, майыстырып кеткен. Өкініштісі сол, бұл маң қиылыс жолға жатады. Бұрылыс жерлерден өткенде машинистер алдынан бірден шыққан адамды байқамай қалады. Манкент – Ынтымақ бойындағы қайғылы жағдай орын алған жерде малға жасалған қоршау бұзылыпты. Теміржолдың арғы бетінде 500 метр қашықта тұрғын үйлер орналасса, бергі жағы жайылымдық жер. Құлағына құлаққап таққан бала мал айдап өтпекші болып, пойыздың даусын естімеген. Машинист баланы қиылыс жолдан шыға бере 150 метр жерден байқаған, кемі 500 метр барып тоқтайтындықтан, әрине үлгермейді. Жантүршігерлік бұл жағдай маусымның 21 күні болса, 22 күні тал түсте тағы бір баланы пойыз қағады. Анасы, інісі үшеуі қатар жолдан өтіп бара жатқан. №89 «Астана–Қызылорда» бағытындағы  Тальго жүрдек пойызының машинисі ададмдарды бұрылыс жолдан өте байқапты. Анасы өтіп үлгеріп, баласын тартқанша пойыздың екпіні ұшырып түсірген. Тальго пойызының даусы қатты естілмейтіндіктен, анасы да пойыз келе жатқанын аңғармаса керек. Аман қалған баланы жедел жәрдем әкеткен. Жақын тұста жер асты өткелі бар екен. Анасы қанша асықса да, балалардың қауіпсіздігін ойламағаны қынжылтады. – Біз айтудан кенде емеспіз. Бірақ, оқиға қайталанып, еңбегімізді еш етуде. Жыл басынан бері дистанция аумағындағы барлық мектептерде 29 рет оқушылармен жиын өткіздік. ЖІІб тәртіп сақшыларымен станцияларға барып, тұрғындармен 124 рет кездесіп, 18 рет рейдке шықтық. Қысқасы, 30 мың адамды құлақтандырдық. «Он күн алдын ғана келіп кеттіңдер ғой» деп наразы болатындар да, «міндеттерің жол жөндеу ма, соны істеңдер, біздің амандығымыз үшін алаң болмаңдар» дейтіндер де бар. Қоршау жасағанмен жұрттың санасы өзгермейтіндіктен, үгіт-насихатты үзбейміз. Жақында теміржол бойында қауіпсіздікті сақтау жиыны өтті. Қаладағы үш аудан әкімі орынбасарлары қатысып, жергілікті БАҚ беттеріне теміржолдың өткенде сергек болу жайлы мақала жариялатуға уәде етті. Біз 5-10 минуттық бейнеролик дайындап береміз. Мүмкіндігінше теледидардан кешкі ас пен таңғы шайдың үстінде көрсетсе деген өтінішпен шықпақпыз, – дейді еңбек қорғау инженері Ақберен Абдрахманов. Маманның пікірінше, айыппұл салуды қатаңдату керек. Кеше, мысалы, электровоз тоқтап, баспалдағы қисайғанынан 128 мың теңге шығын келіпті. Электровоздың тежегішті басып тоқтағаны 3-тен 30 минутқа созылса, 28 мың теңге, өсімпұлымен 34 мыңға айналады. Ол дистанцияның жылдық кірісінен ұсталады. – Сондықтан, ЖІІб қызметкерлерімен айыппұлды пойызды тоқтатқан адам мен мал иесіне  салуды қатаңдатуды сұрап жатырмыз. Тәртіп сақшылары бұл жағдайда сот арқылы өндіріп алуға болатынын айтуда. Өмірден өткен марқұмға айыппұл салу қиын. Дегенмен, тірі қалғандарын солай жазалайтын уақыт келді. Осы арқылы халықтың санасында «адам өлсе де пойыз жолдан өткені үшін айыппұл төлейді» деген түсінік қалыптасса, өздері үшін сақ жүрер еді, – деп ой айтады еңбек қорғау инженері.   Динар МЕЙІРМАН, Шымкент  
Спорт
01.09.2024
Сборная команда ҚТЖ стала чемпионом Казахстана по мини-футболу турнира «Qyzmet cup»
Новости / Архив
30.08.2024
Газета «Қазақстан теміржолшысы», №74 от 30 августа 2024 года
Новости
29.08.2024
Корреспондент «Қазақстан теміржолшысы» стала победителем конкурса журналистов Industry Power
Регионы
29.08.2024
Железнодорожники и грузоотправители Абайской области обсудили актуальные вопросы перевозок
Новости
29.08.2024
Более 1 700 грузовых поездов проследовали в направлении «Китай — Европа»
Новости
29.08.2024
Кедентранссервис участвует в реализации строительства интермодального терминала в порту Алят
Новости
29.08.2024
Капсулу локомотивосборочного завода заложили в Атбасаре
Регионы
29.08.2024
Руководство КТЖ провело встречу с грузоотправителями Павлодарского региона
Новости
28.08.2024
Борьбу с коррупцией на железнодорожном транспорте обсудили в Уральске
Регионы
28.08.2024
Более 20 раз пришлось экстренно тормозить машинистам поездов в Костанайской области
Новости
28.08.2024
Умению вести переговоры в трудовых спорах научили сотрудников Акмолинского филиала ОО «Казпрофтранс»
Регионы
28.08.2024
Железнодорожникам напомнили об опасности пропагандирующих экстремизм сайтов в Караганде
Новости
28.08.2024
Молодые полицейские посетили центральный музей истории железной дороги
Грузовые перевозки
27.08.2024
Куда идет казахстанское зерно? В КТЖ назвали основные направления для экспорта
Регионы
27.08.2024
Итоги ревизорской проверки железнодорожных предприятий подвели в Алматинском регионе
Грузовые перевозки
27.08.2024
Казахстанским грузоотправителям презентовали возможности модернизированного маршрута Баку – Тбилиси – Карс
Грузовые перевозки
27.08.2024
Дорожную карту по перевозкам угля реализует КТЖ
Грузовые перевозки
27.08.2024
О готовности к перевозкам зерна нового урожая рассказали в КТЖ
Новости
27.08.2024
О проведенной работе по развитию Среднего коридора сообщили в правительстве Казахстана
Новости / Архив
27.08.2024
Газета «Қазақстан теміржолшысы», №73 от 27 августа 2024 года