Теміржолға тиіп тұр...

Новости
10.07.2018, 12:33
Шымкент жүк тасымалы бөлімшесінде теміржол бойындағы қауіпсіздік мәселесіне арналған кеңейтілген жиында сөз болған тақырыптың бірі жол бойына жақын, заңсыз салынған тұрғын үйлер, қауіпсіздік үшін оларды жол бойынан алыстату мәселесі болды.   Жауапты мамандардың айтуынша, жолға жақын тұрғын үй әсіресе Қаратау ауданында көп шоғырланған. Бұлар 2005-2006 жылы легализациядан өтіп кеткен. Теміржолдың дәл түбінен салынған үйлер тарсылдап-гүрсілдеп тұрғындарға жайсыздығы өз алдына, аса қауіпті, егер жаман айтпай жақсы жоқ, вагон не локомотив жолдан тайып кетсе, үймен қатар адамдарға да қауіп төніп тұр. Бөлімшенің заңгері Ерғали Жансейітовтің айтуынша, Түлкібастан Арысқа дейінгі аумақта «теміржолға тиіп тұрған» заңсыз салынған үйлер 20 мыңға жуық. Жол бөлімі қызметкерлерінің араласуымен бүгінге дейін оның жүз шақтысы ғана реттелген. Соңғы 3 жылда ұлттық компанияға Шымкент темір жол аумағынан 7 гектар жер қайтарылған. Оның 5 гектары Жылға, екі гектары Шымкент станциясының аумағынан алынған. – Облыстық жер комитетіндегі бағдарламада әр шаршы метр жер картада бар. Кадастрлық номері жазылған. Яғни, иесі бар деген сөз. Ал теміржол аумағындағы  қызыл сызықпен беліленген жерлер картада көрсетілмеген. Осыны көрмеген қала, аудан әкімдігі теміржолдың аумағындағы жерді сұрағандарға беріп, нысан салуға қаулы шығарған, – дейді заңгер Е.Жансейітов. Аға көлік прокуроры Сейдахмет Мүсіров заңға сәйкес теміржолдан 20 метр жер темір жолдың күзетілетін аймағы болып табылатынын, жер комитетіндегілер осыны қайта қарау керектігін айтты. Теміржолда күзетілетін және қауіпсіздік үшін бөлінген жер болады. Ол аумақтарда ештеңе тұрғызылмауы тиіс. Қауіпсіздік жерін теміржолшылармен келісілген түрде ғана пайдалануға болады. Ол үшін бөлімшедегі заңгер алдымен теміржолдан аумағындағы заң жүзіндегі жерлерді белгілеп, одан соң жер комитетіне апарып, дәлелдеуі керек. Егер аталған мекемедегілер келіспесе, онда арызды прокуратураға жазуы тиіс деген ұсынысын айтты. Келер жылы жиналғанда тағы да осы мәселені қозғамас үшін, нақты іс жасап, кешіктірмей теміржол бойындағы жерлерді қайтаруға нақты қадам жасау керектігі баса айтылды.     Динара БАЛҚЫБЕКОВА, Шымкент
Новости
26.12.2025
Инновации, экология и образование: достижения АО «ОТЛК ЕРА» по итогам года
Новости
26.12.2025
Итоги 2025 года и планы ГВЦ обсудили в Астане
Регионы
26.12.2025
Талгат Алдыбергенов посетил Карагандинский регион
Новости / Архив
26.12.2025
Газета Қазақстан теміржолшысы, №108 от 26 декабря 2025 года
Грузовые перевозки
25.12.2025
Казахстан экспортировал 3,9 млн тонн зерна нового урожая
Регионы
25.12.2025
Итоги работы по предотвращению травматизма на железной дороге подвели в Оскеменском регионе
Новости
25.12.2025
Более 80 тысяч работников КТЖ отмечены наградами по итогам Года рабочих профессий
Новости
24.12.2025
Более 73 тыс. кг отходов передало на переработку ҚТЖ в рамках акции «Таза Қазақстан»
Регионы
24.12.2025
В Павлодарской дистанции электроснабжения усилили надёжность инфраструктуры
Регионы
24.12.2025
Корпоративный омбудсмен ҚТЖ встретился с железнодорожниками Костанайского региона
Новости
24.12.2025
Олжас Бектенов обсудил с Alstom развитие железнодорожного машиностроения
Новости
23.12.2025
ERSAI приступил к дноуглубительным работам в порту Курык
Грузовые перевозки
23.12.2025
На 8,1% выросли перевозки грузов с начала года в Казахстане
Новости
23.12.2025
Железнодорожники приняли участие в конкурсе «Знатоки безопасности» в Астане
Инфраструктура
23.12.2025
ҚТЖ опережает график ремонта магистральной железнодорожной сети
Новости / Архив
23.12.2025
Газета Қазақстан теміржолшысы, №107 от 23 декабря 2025 года
Новости
22.12.2025
Более 65 тысяч кубометров снега убрано с железнодорожных путей
Регионы
22.12.2025
Илецкие железнодорожники показали воспитанникам детского дома работу депо и локомотивов
Новости
22.12.2025
Более 1 200 нарушителей выявлены на объектах транспорта во время ОПМ «Правопорядок»
Новости
22.12.2025
КТЖ обновило дома отдыха локомотивных бригад на ряде станций