Теміржолға тиіп тұр...

Жаңалықтар
10.07.2018, 12:33
Шымкент жүк тасымалы бөлімшесінде теміржол бойындағы қауіпсіздік мәселесіне арналған кеңейтілген жиында сөз болған тақырыптың бірі жол бойына жақын, заңсыз салынған тұрғын үйлер, қауіпсіздік үшін оларды жол бойынан алыстату мәселесі болды.   Жауапты мамандардың айтуынша, жолға жақын тұрғын үй әсіресе Қаратау ауданында көп шоғырланған. Бұлар 2005-2006 жылы легализациядан өтіп кеткен. Теміржолдың дәл түбінен салынған үйлер тарсылдап-гүрсілдеп тұрғындарға жайсыздығы өз алдына, аса қауіпті, егер жаман айтпай жақсы жоқ, вагон не локомотив жолдан тайып кетсе, үймен қатар адамдарға да қауіп төніп тұр. Бөлімшенің заңгері Ерғали Жансейітовтің айтуынша, Түлкібастан Арысқа дейінгі аумақта «теміржолға тиіп тұрған» заңсыз салынған үйлер 20 мыңға жуық. Жол бөлімі қызметкерлерінің араласуымен бүгінге дейін оның жүз шақтысы ғана реттелген. Соңғы 3 жылда ұлттық компанияға Шымкент темір жол аумағынан 7 гектар жер қайтарылған. Оның 5 гектары Жылға, екі гектары Шымкент станциясының аумағынан алынған. – Облыстық жер комитетіндегі бағдарламада әр шаршы метр жер картада бар. Кадастрлық номері жазылған. Яғни, иесі бар деген сөз. Ал теміржол аумағындағы  қызыл сызықпен беліленген жерлер картада көрсетілмеген. Осыны көрмеген қала, аудан әкімдігі теміржолдың аумағындағы жерді сұрағандарға беріп, нысан салуға қаулы шығарған, – дейді заңгер Е.Жансейітов. Аға көлік прокуроры Сейдахмет Мүсіров заңға сәйкес теміржолдан 20 метр жер темір жолдың күзетілетін аймағы болып табылатынын, жер комитетіндегілер осыны қайта қарау керектігін айтты. Теміржолда күзетілетін және қауіпсіздік үшін бөлінген жер болады. Ол аумақтарда ештеңе тұрғызылмауы тиіс. Қауіпсіздік жерін теміржолшылармен келісілген түрде ғана пайдалануға болады. Ол үшін бөлімшедегі заңгер алдымен теміржолдан аумағындағы заң жүзіндегі жерлерді белгілеп, одан соң жер комитетіне апарып, дәлелдеуі керек. Егер аталған мекемедегілер келіспесе, онда арызды прокуратураға жазуы тиіс деген ұсынысын айтты. Келер жылы жиналғанда тағы да осы мәселені қозғамас үшін, нақты іс жасап, кешіктірмей теміржол бойындағы жерлерді қайтаруға нақты қадам жасау керектігі баса айтылды.     Динара БАЛҚЫБЕКОВА, Шымкент
Аймақтар
27.11.2024
Кырағы күзет қызметінің сарбаздары
Жүк тасымалы
27.11.2024
Транзиттік вагондар ағыны артты
Әлемде
27.11.2024
Румынияда алғашқы Coradia Stream пойызы іске қосылды
Жүк тасымалы
27.11.2024
Құрық портындағы жаңа астық терминалы экспортқа мүмкіндік ашады
Жаңалықтар
26.11.2024
Жаңа темір жолдардың құрылысы кезінде 157 көпір салынады
Жаңалықтар
26.11.2024
ҚТЖ 2027 жылға дейін 9 терминал салады
Жаңалықтар
26.11.2024
2029 жылға дейін 5 мың км жол салынады
Жаңалықтар
26.11.2024
Оқушылар мен колледж студенттері теміржолшы мамандығымен етене танысты
Жаңалықтар
26.11.2024
Биыл отандық өндірушілермен 1 637 келісімшарт жасалды
Жүк тасымалы
26.11.2024
Достық станциясынан ҚХР-ға тасымалдау жоспары мерзімінен бұрын орындалды
Жолаушылар тасымалы
26.11.2024
Жолаушылар вагондарындағы стоп-кранды пайдалану ережелері
Жаңалықтар
26.11.2024
Ыстамбұлда ТХКБ дамуы талқыланды
Инфрақұрылым
26.11.2024
Павлодар магистральдық желі бөлімшесінің инфрақұрылымын дамыту жалғасуда
Аймақтар
26.11.2024
Күзет мамандары үш тілді қатар меңгеруде
Аймақтар
26.11.2024
Станция басшылары біліктілігін арттырды
Станция тынысы
26.11.2024
Аймақтың бағын ашқан алып құрылыс
Инфрақұрылым
26.11.2024
Жолдарды жаңғырту – жауапты мәселе
Жаңалықтар / Мұрағат
26.11.2024
«Қазақстан теміржолшысы» газеті, №100 26 қараша 2024 жыл
Жаңалықтар
25.11.2024
ҚТЖ Хорватия серіктестерімен байланысты нығайтады
Жаңалықтар
25.11.2024
Белгісіз біреулер Көкпекті – Нұра аралығындағы жолдан бекітпе болттарды ұрлап кеткен