Цифрлық жүйеге көшірілді
Новости
13.07.2018, 09:57
Семей темір жолы бөлімшесі бойынша байланыс және белгі беру саласы жылдам қарқынмен дамып, тың жаңашылдықтармен толығып келе жатқан бірегей сала саналады. Жуырда Шығыстағы байланысшылар үшін ғасыр жаңалығы орын алды.
Жалпы ұзындығы 371,4 шақырымдық желі бойына қызмет көрсететін ШЧ-29 мекемесі байланыстың заманауи тәсілі – цифрлық жүйеге толық көшіріліп, озық технологиямен жабдықталды. Әрине, бұл бағыттағы шараларды жүзеге асыру семейлік теміржолшылар үшін оңайға түспеген. Ол үшін алдымен бәзбір жол айрықтарындағы байланыс құрылғыларын жаңарту қажеттілігі туындапты. Атап айтсақ, ескірген НР релесі заманауи НМШ релелік жабдығына ауыстырып, релелік шкафтар орнатылған. Бір бұл емес, бағдаршам бастиектері жаңартылып, жаңадан линзалы прожекторлық светофорлар орнатылды. Мұнымен қатар, прожекторлық бағдаршамдарды заманауи Н1 және Ч2 нормалы линзалық белгі беру құрылғыларына алмастыру, Шар және Суықбұлақ станциялары бойынша КПТШ-715 құрылғысын ТМ17-RWD блогына ауыстыру және бірқатар жол айрықтарындағы пульт-таблоларды жаңарту да керек болды. Ал ол үшін инженерлік-техникалық іс-шаралар жүргізуге қажетті арнайы кесте әзірленген-ді. Сондай-ақ, тірек бағаналармен тартылған кабельдер, антенналар да толығымен ауыстырылған. Бұл ретте негізгі салмақ радистерге түсіпті. Десек те, аталмыш шаралар межелі мерзім ішінде толық тәмамдалған. Осылайша, бірінші кезекте цифрлық жүйеге көшудің алғышарты жасалыныпты.
– Теміржол саласын цифрландыру – ерте ме, кеш пе бәрібір орын алатын шара. Уақыттың өзі осыған әкеліп отыр. Ал, біз ресейлік әріптестермен тиімді келісім жүргізу, өзара әрекеттестік арқылы аталмыш жаңашылдыққа қол жеткіздік.
Мәскеулік «Информтехника» компаниясы сәуір айының соңын ала жұмысын бастап, тек жуырда ғана жаңа цифрлық жүйе өзегі DX-500 құрылғысын толығымен монтаждап, орнатып берді. Жұмыс барысы үш айға созылды. Әйтсе де, бұл жаңашылдықтың орын алуына біздің қызметкерлердің де үлесі мол, – дейді Семей белгі беру және байланыс дистанциясының бастығы Бейбіт Түменғали.
Міне, осылайша Локоть-Семей, Семей-Шар, Дегелең-Семей телімдері толығымен жаңашыл технологияның игілігін көруде. Яғни, теміржолдағы байланыс саласы толық модернизациядан өтіп, жаңа дәуірге аяқ басты деген сөз.
Дистанция басшыларының айтуынша, мұндай жаңашыл шараның берері көп. Мәселен, пойыз диспетчері мен жол диспетчерін жол өткелдерімен байланысқа қосу, қумажол байланысын жақсарту, бір сөзбен айтқанда, қозғалыс қауіпсіздігін сақтауда жаңа мүмкіндіктерге тыңнан жол ашылды деген сөз.
Бір бұл емес, бүгінде желі бойындағы жұмыс сапасын арттыру үшін КТСМ-2 құрылғысының бірліктері қолданылуда. Бұл жабдықтау мен автоматикаландыру бойынша қабылданған ауқымды жоспар аясында іске асып отыр. Аталмыш бағыттағы іс әлі де жалғаса бермек. Оған мекеменің материалдық-базалық құрылымы толық мүмкіндік беруде. Қазіргі күні ШЧ-29 бойынша 18 техникалық бірлік бар. Мамандар да жеткілікті. Бұл – жаз мезгілінде дәл осылай қауырт жұмыс жүргізуге мейлінше қолайлы жағдай тудырып отыр екен.
Қуаныш Қожаев, Семей
Инфраструктура
27.11.2024
Более 250 км железнодорожного полотна капитально отремонтировало ТОО «Теміржол жөндеу»
Регионы
27.11.2024
Меры предотвращения наездов на людей и скот обсудили в Алматинском отделении магистральной сети
Регионы
27.11.2024
Обеспечение безопасности движения проверят в Оскеменском эксплуатационном вагонном депо
Новости
27.11.2024
Более 250 студентов и школьников побывали на экскурсии в Центре оценки и развития персонала железнодорожного транспорта
Новости
27.11.2024
Казахстан намерен увеличить пропускную способность коридора «Север-Юг» до 20 млн тонн
Новости
26.11.2024
Более 155 мостов построят во время строительства новых железных дорог в Казахстане
Новости
26.11.2024
Олжас Бектенов дал ряд поручений Минтранспорта и КТЖ
Новости
26.11.2024
До 2027 года КТЖ построит 9 терминалов
Новости
26.11.2024
Развитие железнодорожной отрасли и транзитного потенциала рассмотрели в правительстве Казахстана
Новости
26.11.2024
Объемы контейнерных перевозок за три года выросли на 30%
Грузовые перевозки
26.11.2024
Минтранс: объем грузоперевозок вырос на 3,5% в Казахстане
Новости
26.11.2024
Более 1600 договоров с отечественными производителями заключило КТЖ в 2024 году
Инфраструктура
26.11.2024
Ремонтные работы железных дорог завершили на 96% в Казахстане
Грузовые перевозки
26.11.2024
Годовой план по сдаче грузов через Достык – Алашанькоу выполнили досрочно
Пассажирские перевозки
26.11.2024
Нацперевозчик напомнил правила использования стоп-крана в пассажирских вагонах
Новости
26.11.2024
Развитие ТМТМ обсудили в Стамбуле
Инфраструктура
26.11.2024
Инфраструктуру железных дорог продолжают улучшать в Павлодарском отделении магистральной сети
Новости / Архив
26.11.2024
Газета «Қазақстан теміржолшысы», №100 от 26 ноября 2024 года
Новости
25.11.2024
Неизвестные похитили болты скрепления пути на перегоне Көкпекті – Нұра
Новости
25.11.2024
Около 3 тысяч раз пришлось применить экстренное торможение машинистам КТЖ в 2024 году