Цифрлық жүйеге көшірілді

Новости
13.07.2018, 09:57
Семей темір жолы бөлімшесі бойынша байланыс және белгі беру саласы жылдам қарқынмен дамып, тың жаңашылдықтармен толығып келе жатқан бірегей сала саналады. Жуырда Шығыстағы байланысшылар үшін ғасыр жаңалығы орын алды.   Жалпы ұзындығы 371,4 шақырымдық желі бойына қызмет көрсететін ШЧ-29 мекемесі байланыстың заманауи тәсілі – цифрлық жүйеге толық көшіріліп, озық технологиямен жабдықталды. Әрине, бұл  бағыттағы шараларды жүзеге асыру семейлік теміржолшылар үшін оңайға түспеген. Ол үшін алдымен бәзбір жол айрықтарындағы байланыс құрылғыларын жаңарту қажеттілігі туындапты. Атап айтсақ, ескірген НР релесі заманауи НМШ релелік жабдығына ауыстырып, релелік шкафтар орнатылған. Бір бұл емес, бағдаршам бастиектері жаңартылып, жаңадан линзалы прожекторлық светофорлар орнатылды. Мұнымен қатар, прожекторлық бағдаршамдарды заманауи Н1 және Ч2 нормалы линзалық белгі беру құрылғыларына алмастыру, Шар және Суықбұлақ станциялары бойынша КПТШ-715 құрылғысын ТМ17-RWD блогына ауыстыру және бірқатар жол айрықтарындағы пульт-таблоларды жаңарту да керек болды. Ал ол үшін инженерлік-техникалық іс-шаралар жүргізуге қажетті арнайы кесте әзірленген-ді. Сондай-ақ, тірек бағаналармен тартылған кабельдер, антенналар да толығымен ауыстырылған. Бұл ретте негізгі салмақ радистерге түсіпті. Десек те, аталмыш шаралар межелі мерзім ішінде толық тәмамдалған. Осылайша, бірінші кезекте цифрлық жүйеге көшудің алғышарты жасалыныпты. – Теміржол саласын цифрландыру – ерте ме, кеш пе бәрібір орын алатын шара. Уақыттың өзі осыған әкеліп отыр. Ал, біз ресейлік әріптестермен тиімді келісім жүргізу, өзара әрекеттестік арқылы аталмыш жаңашылдыққа қол жеткіздік.   Мәскеулік «Информтехника» компаниясы сәуір айының соңын ала жұмысын бастап, тек жуырда ғана жаңа цифрлық жүйе өзегі DX-500 құрылғысын толығымен монтаждап, орнатып берді. Жұмыс барысы үш айға созылды. Әйтсе де, бұл жаңашылдықтың орын алуына біздің қызметкерлердің де үлесі мол, – дейді Семей белгі беру және байланыс дистанциясының бастығы Бейбіт Түменғали. Міне, осылайша Локоть-Семей, Семей-Шар, Дегелең-Семей телімдері толығымен жаңашыл технологияның игілігін көруде. Яғни, теміржолдағы байланыс саласы толық модернизациядан өтіп, жаңа дәуірге аяқ басты деген сөз. Дистанция басшыларының айтуынша, мұндай жаңашыл шараның берері көп. Мәселен, пойыз диспетчері мен жол диспетчерін жол өткелдерімен байланысқа қосу, қумажол байланысын жақсарту, бір сөзбен айтқанда, қозғалыс қауіпсіздігін сақтауда жаңа мүмкіндіктерге тыңнан жол ашылды деген сөз. Бір бұл емес, бүгінде желі бойындағы жұмыс сапасын арттыру үшін КТСМ-2 құрылғысының бірліктері қолданылуда. Бұл жабдықтау мен автоматикаландыру бойынша қабылданған ауқымды жоспар аясында іске асып отыр. Аталмыш бағыттағы іс әлі де жалғаса бермек. Оған мекеменің материалдық-базалық құрылымы толық мүмкіндік беруде. Қазіргі күні ШЧ-29 бойынша 18 техникалық бірлік бар. Мамандар да жеткілікті. Бұл – жаз мезгілінде дәл осылай қауырт жұмыс жүргізуге мейлінше қолайлы жағдай тудырып отыр екен.   Қуаныш Қожаев, Семей
Спорт
01.09.2024
Сборная команда ҚТЖ стала чемпионом Казахстана по мини-футболу турнира «Qyzmet cup»
Новости / Архив
30.08.2024
Газета «Қазақстан теміржолшысы», №74 от 30 августа 2024 года
Новости
29.08.2024
Корреспондент «Қазақстан теміржолшысы» стала победителем конкурса журналистов Industry Power
Регионы
29.08.2024
Железнодорожники и грузоотправители Абайской области обсудили актуальные вопросы перевозок
Новости
29.08.2024
Более 1 700 грузовых поездов проследовали в направлении «Китай — Европа»
Новости
29.08.2024
Кедентранссервис участвует в реализации строительства интермодального терминала в порту Алят
Новости
29.08.2024
Капсулу локомотивосборочного завода заложили в Атбасаре
Регионы
29.08.2024
Руководство КТЖ провело встречу с грузоотправителями Павлодарского региона
Новости
28.08.2024
Борьбу с коррупцией на железнодорожном транспорте обсудили в Уральске
Регионы
28.08.2024
Более 20 раз пришлось экстренно тормозить машинистам поездов в Костанайской области
Новости
28.08.2024
Умению вести переговоры в трудовых спорах научили сотрудников Акмолинского филиала ОО «Казпрофтранс»
Регионы
28.08.2024
Железнодорожникам напомнили об опасности пропагандирующих экстремизм сайтов в Караганде
Новости
28.08.2024
Молодые полицейские посетили центральный музей истории железной дороги
Грузовые перевозки
27.08.2024
Куда идет казахстанское зерно? В КТЖ назвали основные направления для экспорта
Регионы
27.08.2024
Итоги ревизорской проверки железнодорожных предприятий подвели в Алматинском регионе
Грузовые перевозки
27.08.2024
Казахстанским грузоотправителям презентовали возможности модернизированного маршрута Баку – Тбилиси – Карс
Грузовые перевозки
27.08.2024
Дорожную карту по перевозкам угля реализует КТЖ
Грузовые перевозки
27.08.2024
О готовности к перевозкам зерна нового урожая рассказали в КТЖ
Новости
27.08.2024
О проведенной работе по развитию Среднего коридора сообщили в правительстве Казахстана
Новости / Архив
27.08.2024
Газета «Қазақстан теміржолшысы», №73 от 27 августа 2024 года