Отын шығыны кірісті еселеді
Новости
31.07.2018, 11:02
Семей бөлімшесі бойынша, әсіресе қозғалыс саласында оң өзгерістер орын алуда. Атап айтсақ, соңғы айларда пойыз тартымының артуы байқалады. Оған бірінші кезекте ықпал ететін жайт отын-энергетикалық қор екені белгілі.
Аталмыш тарапта бөлімше бойынша жанармай қолданысына жүргізілген сараптама қорытындысына жүгінсек, біршама елеулі жаңалықтар бар екен. Баса тоқталатын жайт, соңғы 6 ай бойынша дизельдік шығынның нақты жоспарлы нормасы 24,93 кг/10 мың т. шқ. брутто болса, іс жүзінде орындалуы 27,0 кг/10 мың т. шқ. бруттоны құраған. Бұл көрсеткіш қозғалыс шаруашылығы үшін қомақты қаржы саналатын 1 799,94 тонна жанармай артық жұмсалды деген сөз. Алайда, осынау мәселеге сараптама жүргізген өндірістік-техникалық бөлім мамандарының сөзіне сүйенсек, отын шығынының асып кетуі алаңдатарлықтай маңызды проблема емес. Себебі, осынау шығындардың нәтижесі көптеген жетістіктерге, кіріске бастап әкелген. Оның ең бастысы бруттодағы жүк айналымының 8,3%-ға өсуі болып отыр. Ал, соның арқасында бөлімше бойынша орындалған тонна километрлік жұмыс көлемі 107,15 пайызға ұлғайыпты.
Десек те, өндіріс барысында үнем мәселесі ұдайы қатар жүреді. Яғни, басы артық, орынсыз шығынға жол жоқ деген сөз. Осы ретте ЖТ бөлімшесі бойынша пойыз тартымына дизель отынын нақты тұтынуды азайту бойынша бірқатар жоспарлы, ілкімді шаралар қабылданған-ды. Атап айтсақ, тепловоздарды пайдалану паркінің жүк түріндегі қозғалысын азайту, станциялардағы негізгі және айналым уақытын 2,1 пайызға төмендету сынды шаралар тиімділік әкелді. Сол себепті де жарты жыл ішіндегі жанармай үнемділігі бойынша 471,55 тоннаның, яғни, 80 млн-нан көп қаражаттың таза пайдасы орын алып отыр.
Бөлімшедегі қозғалыс саласы бойынша мұндай оң сипаттағы мысалдарға көптеп тоқталуға болады. Мысалы, жүк айналымының артуына байланысты 1,2-ші класты тораптық станциялардағы маневрлік локомотивтер саны да артқан. Жалпы, отын-энергетикалық қор бойынша қол сұғу мәселесі де тіркелмеген. Тоқтала кетер болсақ, қауіпсіздік шаралары мақсатында барлық тепловоздар энергетикалық отын тартымын автоматтандырылған басқару жүйесі сынды жаңашыл аспаппен жабдықталған. Локомотивтердегі энергодиспетчерлік тартымды анықтайтын АСУ ЭДТ құралдары да жанармай жұмсаудың есебіне қызметкерлердің рұқсатсыз кірісуіне жол бермейтін бірегей мүмкіндік саналады.
Қазіргі таңда осынау көрсеткіштер бойынша бөлімшеде арнайы мамандар жұмыс жасап жатыр. Басты мақсат сол, пойыздар тартымына дизель отынын нақты тұтынуды азайту, үнемдеу арқылы шығынды азайта отырып жылдық қосымша кірісті еселеу негізгі меже ретінде алынды.
Қуаныш Қожаев, Семей
Инфраструктура
27.11.2024
Более 250 км железнодорожного полотна капитально отремонтировало ТОО «Теміржол жөндеу»
Регионы
27.11.2024
Меры предотвращения наездов на людей и скот обсудили в Алматинском отделении магистральной сети
Регионы
27.11.2024
Обеспечение безопасности движения проверят в Оскеменском эксплуатационном вагонном депо
Новости
27.11.2024
Более 250 студентов и школьников побывали на экскурсии в Центре оценки и развития персонала железнодорожного транспорта
Новости
27.11.2024
Казахстан намерен увеличить пропускную способность коридора «Север-Юг» до 20 млн тонн
Новости
26.11.2024
Более 155 мостов построят во время строительства новых железных дорог в Казахстане
Новости
26.11.2024
Олжас Бектенов дал ряд поручений Минтранспорта и КТЖ
Новости
26.11.2024
До 2027 года КТЖ построит 9 терминалов
Новости
26.11.2024
Развитие железнодорожной отрасли и транзитного потенциала рассмотрели в правительстве Казахстана
Новости
26.11.2024
Объемы контейнерных перевозок за три года выросли на 30%
Грузовые перевозки
26.11.2024
Минтранс: объем грузоперевозок вырос на 3,5% в Казахстане
Новости
26.11.2024
Более 1600 договоров с отечественными производителями заключило КТЖ в 2024 году
Инфраструктура
26.11.2024
Ремонтные работы железных дорог завершили на 96% в Казахстане
Грузовые перевозки
26.11.2024
Годовой план по сдаче грузов через Достык – Алашанькоу выполнили досрочно
Пассажирские перевозки
26.11.2024
Нацперевозчик напомнил правила использования стоп-крана в пассажирских вагонах
Новости
26.11.2024
Развитие ТМТМ обсудили в Стамбуле
Инфраструктура
26.11.2024
Инфраструктуру железных дорог продолжают улучшать в Павлодарском отделении магистральной сети
Новости / Архив
26.11.2024
Газета «Қазақстан теміржолшысы», №100 от 26 ноября 2024 года
Новости
25.11.2024
Неизвестные похитили болты скрепления пути на перегоне Көкпекті – Нұра
Новости
25.11.2024
Около 3 тысяч раз пришлось применить экстренное торможение машинистам КТЖ в 2024 году