Нөсер жауын қауіп тудырауда
Новости
24.05.2016, 16:49

Биылғы жылы аса көп мөлшерде жауған жауын-шашыннан Атырау өңірі едәуір қиындық көріп отыр. Осыған орай темір жол бойын апатты жағдайдан сақтау үшін теміржолшылар сақтық шараларына баса көңіл бөліп отыр.
Әсіресе, Исатай ауданында қауіп бар. Өйткені су бөгеттері – дамбалардың соңғысы 1994 жылдары салынған. Ал аталған ауданда Исатай, Аққыстау, Бекбике, Д.Нұрпейісова, т.б. станция-разъездер бар. Атырау магистральдық желі бөлімшесі бойынша 2016 жылғы көктемгі сең тасқыны, жаңбыр сулары ағысы кезінде жолдың, жол төсемінің және жасанды құрылыс кешендерінің сақталуы мен тұрақты жұмыс істеуін алдын ала ұйымдастыру барысындағы техникалық іс-шаралар өз деңгейінде орындалуда. Облыс аймағындағы темір жол торабы бойынша негізгі жолдың ұзындығы – 878,7 км. Бөлімшенің қызмет көрсету учаскесі аралығында 56 көпір, 204 темір-бетонды су құбырлары бар. Атырау облысы аумағында негізінен Жайық өзені өтеді, сондай-ақ Қиғаш, Жем, Ойыл өзендері бар, Каспий теңізі де бүйірде тиіп тұр. Сондықтан, көктемгі су тасқыны жұмыстары үшін вагондармен келген жабдықтар бекітілген станцияларда әлі тұр.
–Атырау темір жол торабы бойынша су шайып кетуге қарсы 5 пойыз жасақталған. Атырау станциясы басында қазіргі уақытта қажетті материал, құрал-жабдықтар тиелген 2 вагон, Ақжайық станциясында да 2 вагон дайын тұр. Ал Атырау, Ганюшкино, Құлсары, Бейнеу, Маңғыстау жол дистанциялары бойынша су тасқынына қарсы дайындық жоғары, қандай жағдайға да әзір. Атырау, Ақтөбе жол тораптарын су тасқынынан қорғау жұмыстары жасалып, нөсер жаңбыр кезінде қырғы бақылауда тұр. Қазірде магистраль желісіне қарасты дистанциялардың жауапкершілігіндегі жасанды құрылыс кешендері, көпірлер, темір-бетонды тұрбалар, кюветтік су жүрісі жыралары қардан, қоқыстан тазартылып, күнделікті күтіп-ұстау, жөндеу жұмыстары жүріп жатыр. Су тасқыны кезінде шайып кету қаупі бар көпірлер мен тұрбалар күнделікті диспетчерлік бақылауға алынған, – дейді бөлімше директоры Тимур Күштаев.
Қосұйым Мұқашев, Атырау
Грузовые перевозки
13.03.2025
Казахстан и ОЭСР обсуждают перспективы дальнейшего сотрудничества
Новости
13.03.2025
Развитие транспортного коридора Север-Юг обсудили Казахстан и Россия
Регионы
13.03.2025
Более 60 раз в течение двух лет машинистам поездов пришлось экстренно тормозить в Карагандинском регионе
Инфраструктура
13.03.2025
Почти 50 км железной дороги капитально отремонтируют в Кызылординском регионе
Регионы
13.03.2025
Учебно-показательный комиссионный осмотр прошел на станции Оскемен-1
КТЖ в лицах
13.03.2025
Райхан Альсеитова - 37 лет на железной дороге
КТЖ в лицах
13.03.2025
«Душа поет, и есть уверенность в будущем»: Оператор по обработке перевозочных документов Гульсара Жайляуова — о работе на станции Илецк
Регионы
13.03.2025
Показательный комиссионный осмотр прошел на станции Жанаарка
Новости
13.03.2025
Около 200 участников собрал форум «Сенімді тұлек» в КТЖ
Новости
13.03.2025
Теорию цифрового перехода транспортно-логистического комплекса в странах ЕАЭС обсудили в Ташкенте
Новости
13.03.2025
Джип преградил путь пассажирскому поезду на перегоне Медеу – Жетісу
КТЖ в лицах
12.03.2025
«Вижу свое будущее на стальной магистрали»: сигналист Ирина Шаханова — о начале трудового пути
Инфраструктура
12.03.2025
Движение по маршруту «Достык – Бескөл» в марте откроют в Казахстане
КТЖ в лицах
12.03.2025
«Внести вклад в развитие железнодорожного транспорта»: Инженер-технолог станции Алтынколь Шолпан Мукашева — о своей работе
Инфраструктура
12.03.2025
Около 160 км пути оздоровят железнодорожники Шымкентского отделения магистральной сети
КТЖ в лицах
12.03.2025
О необычном хобби рассказала электромеханик-приемщик приборов СЦБ Лариса Григорьева
Новости
12.03.2025
Машинисту поезда удалось избежать ДТП в районе станции Сурган
Новости
12.03.2025
КТЖ добилось ужесточения ответственности за нарушение правил безопасности на железной дороге
Пассажирские перевозки
12.03.2025
Финиками и водой угощают пассажиров проводники поездов КТЖ
КТЖ в лицах
11.03.2025
«Не могу сидеть без дела»: 31 год работает слесарем по осмотру и ремонту локомотива Алмагуль Нурмахина