Ақаулы рельстер неге көбейді?

Новости
14.10.2016, 17:01
  Ірілендірілген Маңғыстау жол дистанциясында 13  ақаутапқыш арба №9 бекеттен Болашақ станциясына дейінгі аралықтағы 524,5 шақырымдық жолды тексереді. Құрал көмегімен өткен жылы 14, ал биылғы жылдың 9 ай қорытындысы бойынша ақаулы 40 рельс анықталған.      Дистанцияның ақаутапқыш шебері Қази Башиевтің айтуынша, мұндай ақаулықтардың көбеюі №9 бекет, Маңғышлақ, Маңғышлақ-Өзен телімдерінде  1998-2012 жылдар аралығында күрделі жөндеу кезінде ескі материалдардың қайтадан жолға салынуы салдарынан орын алып отыр екен. Әйтпесе, жол күтіміне жауапты жолшыларға тағылар сын жоқ,  болат жолдың пойыздар қозғалысына сай бабында болуы үшін қысы-жазы тынымсыз еңбектенуде екен. Олар өздеріне бөліп берілген учаскелердегі рельстерді айына үш рет тексеріп шығады. 8-11 күннен кейін қайта айналып сол аумақтарды тағы қарайды.  Сондықтан, ақаулы рельстер мәселесін көбейтетін ескі рельстерді өндірісте қайта қолдануға  тиым салынса деген ұсыныс айтады жолшылар.  ─ Поиск-2 деген ескі ақаутапқыштан бізде алтауы бар. 1989-1991  жылдары алынған бұл техникалар бүгінде тозған. РДМ-1М-1 деген арбамыз бар, онымен бекет басындағы бағыттама бұрмалар мен станция жолдарын, ал Рельс-6 арбашасымен түйіспесіз жолдардағы дәнекерленген рельс түйіспелерін   тексереміз. Сосын РДМ-2 арбашасынан үшеу бар, бұлар 2007  жылдары келген, мұны қазіргі талапқа сай деуге болады.  Десек те, ақаутапқыш құралдар жылдан-жылға жаңаланып жатыр ғой, сондықтан заманауи құрылғыға не жетсін.  Мәселен, 2011  жылы РДМ-22  ақаутапқышының екеуін алдық, жұмысы өнімді де сенімді.  Бізге осындай ақаутапқыш арбалар көптеп керек. Биыл тағы  4 дана жаңа арбаша сұрап хат жазғанбыз, - дейді Қази Майлыбайұлы.    Бүгінгі таңда дистанцияның ағымдағы жылдың қазан айындағы рельс шаруашылығын тексеру жоспарына сәйкес,  1364 шақырымға  дейін бас жол, 113 шақырымға дейін станциялық жол, 634 шақырымға дейін бағыттама бұрмалар тексеруден өтуде. Қыстың қақаған суығында рельстер зақымданып,  суыққа төзбегендері морт сынып кетуі де мүмкін. Мұндай ақаулардың болуы жол мен жылжымалы құрамның өзара әрекетінің динамикалық сипатын нашарлатады да, пойыздардың қозғалыс қауіпсіздігіне қауіп төндірері анық. Сондықтан дистанцияның ақаутапқыш цехының шебері  мен 26 оператор, 2 механик-реттеуші  қолда бар техника мен құралдың көмегімен қауіпті ақаулардың алдын алуға  күш салуда.

Әсел ТАҢАТАРОВА, Маңғыстау

   
Новости
04.12.2025
Экспортный путь зерна до узбекской границы продемонстрировали журналистам
Новости
04.12.2025
Транзит по ТМТМ из Китая увеличился на 12%
Регионы
04.12.2025
Будни станции Арстансор: малый штат, большой участок ответственности
КТЖ в лицах
04.12.2025
«К каждому нужен подход»: будни проводницы женского вагона
Новости
03.12.2025
Более 1700 раз экстренно тормозили машинисты поездов в этом году
Интервью
03.12.2025
Перевозки, парк и цифровые решения: «Қазтеміртранс» подводит итоги и формирует стратегию развития до 2026 года
Пассажирские перевозки
03.12.2025
Поезд «Астана – Омск» начнет курсировать в декабре
Инфраструктура
03.12.2025
КТЖ перевыполнило план ремонта путей на 2025 год
Новости
02.12.2025
Навигационные пломбы в ЕАЭС начнут применять с февраля 2026 года
Новости
02.12.2025
Программно-аппаратный комплекс установили на автомотрисах Астанинской дистанции электроснабжения
Пассажирские перевозки
02.12.2025
ЕАЭС упростит железнодорожные пассажирские перевозки
Грузовые перевозки
02.12.2025
Перевозки грузов по сети ҚТЖ выросли до 287,8 млн тонн
Новости
02.12.2025
Порт Актау получил финансовую поддержку Европейского Союза
Новости / Архив
02.12.2025
Газета Қазақстан теміржолшысы, №100 от 02 декабря 2025 года
Новости
01.12.2025
Железнодорожники обсудили вопросы интеграции охраны труда в бизнес-процессы
Регионы
01.12.2025
«Ұлттық диктант» написали кокшетауские железнодорожники
Новости
01.12.2025
Более 3 700 казахстанцев привлекли к ответственности за нарушения на железной дороге
Регионы
01.12.2025
Внедрение цифровых технологий и экономию топлива обсудили на семинаре в Павлодаре
Регионы
01.12.2025
Месячник «Внимание – тормозное оборудование» выявил дефекты у вагонов в ВЧД-24
Регионы
01.12.2025
Более 1 млн 26 тыс. тонн зерна нового урожая погружено в Костанайском регионе