Ақаулы рельстер неге көбейді?
Новости
14.10.2016, 17:01
Ірілендірілген Маңғыстау жол дистанциясында 13 ақаутапқыш арба №9 бекеттен Болашақ станциясына дейінгі аралықтағы 524,5 шақырымдық жолды тексереді. Құрал көмегімен өткен жылы 14, ал биылғы жылдың 9 ай қорытындысы бойынша ақаулы 40 рельс анықталған.
Дистанцияның ақаутапқыш шебері Қази Башиевтің айтуынша, мұндай ақаулықтардың көбеюі №9 бекет, Маңғышлақ, Маңғышлақ-Өзен телімдерінде 1998-2012 жылдар аралығында күрделі жөндеу кезінде ескі материалдардың қайтадан жолға салынуы салдарынан орын алып отыр екен. Әйтпесе, жол күтіміне жауапты жолшыларға тағылар сын жоқ, болат жолдың пойыздар қозғалысына сай бабында болуы үшін қысы-жазы тынымсыз еңбектенуде екен. Олар өздеріне бөліп берілген учаскелердегі рельстерді айына үш рет тексеріп шығады. 8-11 күннен кейін қайта айналып сол аумақтарды тағы қарайды. Сондықтан, ақаулы рельстер мәселесін көбейтетін ескі рельстерді өндірісте қайта қолдануға тиым салынса деген ұсыныс айтады жолшылар.
─ Поиск-2 деген ескі ақаутапқыштан бізде алтауы бар. 1989-1991 жылдары алынған бұл техникалар бүгінде тозған. РДМ-1М-1 деген арбамыз бар, онымен бекет басындағы бағыттама бұрмалар мен станция жолдарын, ал Рельс-6 арбашасымен түйіспесіз жолдардағы дәнекерленген рельс түйіспелерін тексереміз. Сосын РДМ-2 арбашасынан үшеу бар, бұлар 2007 жылдары келген, мұны қазіргі талапқа сай деуге болады. Десек те, ақаутапқыш құралдар жылдан-жылға жаңаланып жатыр ғой, сондықтан заманауи құрылғыға не жетсін. Мәселен, 2011 жылы РДМ-22 ақаутапқышының екеуін алдық, жұмысы өнімді де сенімді. Бізге осындай ақаутапқыш арбалар көптеп керек. Биыл тағы 4 дана жаңа арбаша сұрап хат жазғанбыз, - дейді Қази Майлыбайұлы.
Бүгінгі таңда дистанцияның ағымдағы жылдың қазан айындағы рельс шаруашылығын тексеру жоспарына сәйкес, 1364 шақырымға дейін бас жол, 113 шақырымға дейін станциялық жол, 634 шақырымға дейін бағыттама бұрмалар тексеруден өтуде. Қыстың қақаған суығында рельстер зақымданып, суыққа төзбегендері морт сынып кетуі де мүмкін. Мұндай ақаулардың болуы жол мен жылжымалы құрамның өзара әрекетінің динамикалық сипатын нашарлатады да, пойыздардың қозғалыс қауіпсіздігіне қауіп төндірері анық. Сондықтан дистанцияның ақаутапқыш цехының шебері мен 26 оператор, 2 механик-реттеуші қолда бар техника мен құралдың көмегімен қауіпті ақаулардың алдын алуға күш салуда.
Әсел ТАҢАТАРОВА, Маңғыстау
Новости
18.12.2025
День Независимости отметили в Астанинском эксплуатационном депо
Регионы
18.12.2025
Строительство современного перрона на Сарыбеле выходит на финишную прямую
Регионы
18.12.2025
На Кумистауской дистанции пути усилили очистку инфраструктуры от снега
Регионы
18.12.2025
Карагандинские железнодорожники разработали план работы в зимний период
Новости
18.12.2025
KTZ Air Cargo: новый горизонт казахстанской логистики
Новости
18.12.2025
Интермодальные перевозки и цифровизацию обсудили на конференции в Актау
Новости
17.12.2025
Представители России, Армении, Монголии и Кыргызстана впервые приняли участие в форуме молодежи ҚТЖ
Новости
17.12.2025
Более 250 молодых специалистов приняли участие в XIV форуме молодежи ҚТЖ
Новости
17.12.2025
Молодёжь ҚТЖ научили действовать в условиях перемен
Новости
17.12.2025
Командное взаимодействие отработали участники форума молодежи ҚТЖ
Новости
17.12.2025
Более 10 детей получили подарки на «Елке детских желаний»
Новости
17.12.2025
Спокойствие внутри – безопасность снаружи: молодые железнодорожники освоили техники управления стрессом
Новости
17.12.2025
Как ставить цели и расставлять приоритеты: тренинг для молодых специалистов прошел в ҚТЖ
Новости
17.12.2025
Тренинг по ораторскому мастерству провели для молодых сотрудников ҚТЖ
Новости
17.12.2025
Чемпионат кейсов по развитию молодежной политики прошёл в ҚТЖ
Спорт
17.12.2025
Железнодорожник стал призером чемпионата Азии по дзюдо и национальным видам борьбы
Пассажирские перевозки
17.12.2025
Более 12,2 млн пассажиров перевезло АО «Пассажирские перевозки» с начала года
Грузовые перевозки
17.12.2025
По сети ҚТЖ перевезено почти 288 млн тонн грузов
Пассажирские перевозки
17.12.2025
Более 300 пассажиров отправились в первый рейс «Полярного экспресса»
Новости / Архив
16.12.2025
Газета Қазақстан теміржолшысы, №104-105 от 16 декабря 2025 года