Ақаулы рельстер неге көбейді?

Жаңалықтар
14.10.2016, 17:01
  Ірілендірілген Маңғыстау жол дистанциясында 13  ақаутапқыш арба №9 бекеттен Болашақ станциясына дейінгі аралықтағы 524,5 шақырымдық жолды тексереді. Құрал көмегімен өткен жылы 14, ал биылғы жылдың 9 ай қорытындысы бойынша ақаулы 40 рельс анықталған.      Дистанцияның ақаутапқыш шебері Қази Башиевтің айтуынша, мұндай ақаулықтардың көбеюі №9 бекет, Маңғышлақ, Маңғышлақ-Өзен телімдерінде  1998-2012 жылдар аралығында күрделі жөндеу кезінде ескі материалдардың қайтадан жолға салынуы салдарынан орын алып отыр екен. Әйтпесе, жол күтіміне жауапты жолшыларға тағылар сын жоқ,  болат жолдың пойыздар қозғалысына сай бабында болуы үшін қысы-жазы тынымсыз еңбектенуде екен. Олар өздеріне бөліп берілген учаскелердегі рельстерді айына үш рет тексеріп шығады. 8-11 күннен кейін қайта айналып сол аумақтарды тағы қарайды.  Сондықтан, ақаулы рельстер мәселесін көбейтетін ескі рельстерді өндірісте қайта қолдануға  тиым салынса деген ұсыныс айтады жолшылар.  ─ Поиск-2 деген ескі ақаутапқыштан бізде алтауы бар. 1989-1991  жылдары алынған бұл техникалар бүгінде тозған. РДМ-1М-1 деген арбамыз бар, онымен бекет басындағы бағыттама бұрмалар мен станция жолдарын, ал Рельс-6 арбашасымен түйіспесіз жолдардағы дәнекерленген рельс түйіспелерін   тексереміз. Сосын РДМ-2 арбашасынан үшеу бар, бұлар 2007  жылдары келген, мұны қазіргі талапқа сай деуге болады.  Десек те, ақаутапқыш құралдар жылдан-жылға жаңаланып жатыр ғой, сондықтан заманауи құрылғыға не жетсін.  Мәселен, 2011  жылы РДМ-22  ақаутапқышының екеуін алдық, жұмысы өнімді де сенімді.  Бізге осындай ақаутапқыш арбалар көптеп керек. Биыл тағы  4 дана жаңа арбаша сұрап хат жазғанбыз, - дейді Қази Майлыбайұлы.    Бүгінгі таңда дистанцияның ағымдағы жылдың қазан айындағы рельс шаруашылығын тексеру жоспарына сәйкес,  1364 шақырымға  дейін бас жол, 113 шақырымға дейін станциялық жол, 634 шақырымға дейін бағыттама бұрмалар тексеруден өтуде. Қыстың қақаған суығында рельстер зақымданып,  суыққа төзбегендері морт сынып кетуі де мүмкін. Мұндай ақаулардың болуы жол мен жылжымалы құрамның өзара әрекетінің динамикалық сипатын нашарлатады да, пойыздардың қозғалыс қауіпсіздігіне қауіп төндірері анық. Сондықтан дистанцияның ақаутапқыш цехының шебері  мен 26 оператор, 2 механик-реттеуші  қолда бар техника мен құралдың көмегімен қауіпті ақаулардың алдын алуға  күш салуда.

Әсел ТАҢАТАРОВА, Маңғыстау

   
Жаңалықтар
04.07.2025
ҚТЖ жол жөндеу техникасын жаңартуда
Жүк тасымалы
04.07.2025
Жаңа маусымға – жаңа вагондармен
Аймақтар
04.07.2025
Депутаттар контейнерлік аэрохаб жұмысымен танысты
Аймақтар
04.07.2025
Абай әлеміне саяхат
Цифрландыру
04.07.2025
Цифрлық технология: Зияткерлік білім сайысы
Аймақтар
04.07.2025
Құлсары дистанциясында жол жөндеу қарқын алды
Аймақтар
04.07.2025
Болашақ станциясы арқылы Түрікменстанмен жүк алмасу тұрақты жалғасуда
Жаңалықтар
04.07.2025
Қазақ-моңғол қатынасы сөз болды
Жаңалықтар / Мұрағат
04.07.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №51 04 шілде 2025 жыл
Жаңалықтар
03.07.2025
Мемлекет басшысы Көлік министрі Нұрлан Сауранбаевты қабылдады
Қауіпсіздік
03.07.2025
Өрт сөндірудің заманауи әдістері талқыланды
Жаңалықтар
03.07.2025
ҚТЖ Басқарма төрағасы тағайындалды
ҚТЖ келбеті
03.07.2025
Астанада тоғысқан тағдырлар
Жолаушылар тасымалы
03.07.2025
Маусым айында ҚТЖ пойыздарымен 1,2 миллионнан астам жолаушы тасымалданды
Аймақтар
02.07.2025
«Таза Қазақстан»: Семей теміржолшылары санитарлық тазалықты күшейтуде
Жүк тасымалы
02.07.2025
Бірінші жартыжылдықта ҚТЖ желісінде экспорттық тасымалдың өсуі тіркелді
Әлемде
02.07.2025
Трансауған теміржол магистралі іске аса ма?
Жаңалықтар
02.07.2025
Түркістан станциясында жас жігіт суицид жасамақ болды
Жүк тасымалы / Апта саны
01.07.2025
ҚТЖ желісі бойынша астық тасымалы 53%-ға өсті
ҚТЖ келбеті
01.07.2025
100 маман іріктелді