Жұмыс үдерісін жоғары бағалады
Новости
18.10.2016, 11:56

Қазақстан – Қытай шекарасында орналасқан мемлекетаралық шекаралық түйісу станциясы Достықта контейнерлік пойызды өңдеу үдерісі бар-жоғы 4 сағатты құрайтынына Қытайдың Үрімші темір жолдарының өкілдері осы жылдың 10-14 қазан аралығында аталған станцияға жасаған жұмыс сапары барысында көз жеткізді. Меймандар бұл жолы станцияда қайта тиеу операцияларының барысымен танысып, қазақ теміржолшыларының жұмысты ұтымды ұйымдастыру тәсіліне тәнті болды.
Достық – Еуропа мен Азия арасында темір жол көлігімен жүк тасымалын қамтамасыз етіп отырған шекаралық станция. Достық станциясында атқарылатын контейнерлік пойыздарды қайта тиеу процесі бірнеше кезеңдерден тұрады. Оның ең маңыздысы пойыздарды қытайдың тар табанды темір жолдарынан кең табанды біздің жолдарға қайта тиеу табылады. Бұл жерде жүк құрамын өңдеу операцияларына шекаралық-кедендік аймақтардан өту және ілеспе жүк құжаттарын тексеру процедуралары кіріп отыр.
Біркелкі тәртіпке салынған жұмыс сұлбасының арқасында, қазақ-қытай шекарасын қиып өтетін пойыздарды қабылдап-жөнелту үдерісі жеделдетілді. Контейнерлік құрамды қабылдау, вагондарды түсіріп және қайта тиеу үшін қажет уақытты, санаулы ай ішінде 6 сағаттан 4 сағатқа дейін қысқартуға қол жеткіздік. Өткен күнге оралсақ, тәуелсіздік алған алғашқы жылы, яғни ҚХР мен Қазақстан арасында жүк және жолаушылар қатынасы енді орнығып, әрекет ете бастаған шақта, Достық станциясының өткізу қабілеті тәулігіне барлығы 32 вагонды құрайтын еді. Ал қазіргі таңда теміржолшылар тәулігіне 1000 вагонға дейін немесе жылына 20 млн тоннаға дейін жүкті өңдей алады, – дейді Достық станциясы директорының логистика жөніндегі орынбасары Жандос Әбдуманапов.
Осы арада, атап өтерлігі, шекаралас аймақ теміржолшылары арасындағы ынтымақтастық ҚР Президенті Нұрсұлтан Назарбаевтың Жібек жолын өркендету және ҚХР Төрағасы Си Цзиньпиняның «Ұлы Жібек жолының экономикалық белдеуін» дамыту бойынша идеяларын жүзеге асыруға мақсат етіліп отыр. Бұл Азия-Тынық мұхиты аймағы, Таяу Шығыс, Шығыс және Батыс Еуропа елдерін байланыстыратын, Қазақстан аумағында қосымша трансқұрлықтық бағдардың жасақталуына мүмкіндік бермек.
Шетелдік делегация өкілдері жұмыс сапары барысында Достық станциясындағы қайта тиеу үдерісін бақылап, реттейтін барлық нысандардың жұмысымен танысып, Қытайдан Еуропаға бағыт алған контейнерлік пойызды қайта тиеу үдерісінің куәгері болып, қазақстандық әріптестерінің өндірісті жеделдетуде қол жеткізіп отырған жетістіктерін ризашылықтарын білдірді.
Кездесу соңында Үрімші темір жолдарының мамандары қазақстандық әріптестерінің жұмыс деңгейін жоғары бағалап, қайта тиеу үдерісінің шапшаңдығына тәнті болғандарын атап өтті. Делегаттар біздің елдің теміржолшыларының тиімді жұмысы мен техникалық әлеуеті арқасында, Қазақстан аумағы арқылы Азия-Тынық мұхиты аймағынан Еуропаға бағытталған, жүктердің еш кедергісіз және уақытылы жеткізілетініне кепілдік беретініне сенім білдірді.
Сөз реті келгенде, қазақ-қытай темір жолы әкімшіліктері ынтымақтастығының соңғы бес-алты жыл төңірегінде күшейе түскенін айтар едік. Мысалы, 2015 жылы Қытайдан Еуропаға бағыт алған 375 контейнерлік пойыз ұйымдастырылып, бұл көрсеткіш алдыңғы жылмен салыстырғанда 65 пайызға артқан болатын. Ал кері бағытта 202 контейнерлік пойыз ұйымдастырылған. Жалпы былтыр жалпы көлемі 55,5 мың ДФЭ-ні құрайтын 648 транзиттік контейнерлік пойыз ұйымдастырылып, қазақстандық теміржолшылар жұмыла көтерген жүк жеңіл боладының жарқын үлгісін көрсеткен еді. Ал қытайлық теміржолшылардың кешегі іс сапары барысында Достық станциясындағы қайта тиеу жұмысын оң бағалауы сөзімізге айқын дәлел болып отыр.
Сұлугүл БАКЕСОВА
Пассажирские перевозки
17.09.2025
АО «Пассажирские перевозки» запустит состав Talgo на маршруте Алматы — Костанай в 2026 году
Пассажирские перевозки
17.09.2025
Нацперевозчик подключит к Starlink ещё два поезда до конца года
Регионы
17.09.2025
Десять рационализторских предложений внедрили в Павлодарском отделении магистральной сети
Новости
17.09.2025
Развитие грузоперевозок в Казахстане обсудили Kazlogistics и BCG в Астане
Грузовые перевозки
17.09.2025
КТЖ провело выездное заседание зернового штаба в Костанае
Новости
17.09.2025
Железнодорожники учатся сортировать отходы: в филиалах ГП прошли экосессии
Новости
16.09.2025
Центр диагностики пути КТЖ продемонстрировал современные технологии
Новости
16.09.2025
Подготовку железнодорожников к зиме обсудили в Минтрансе
Интервью
16.09.2025
Новые поезда, интернет в пути и туристические маршруты: железная дорога становится комфортнее
Новости
16.09.2025
Казахстан и Россия запускают совместный агроиндустриальный парк в Alatau City
Новости
16.09.2025
Жумангарин: Объем грузоперевозок через Казахстан вырастет в 2 раза к 2029 году
Новости / Архив
16.09.2025
Газета Қазақстан теміржолшысы, №75 от 16 сентября 2025 года
Новости
15.09.2025
КТЖ и РЖД определили приоритетные направления стратегического сотрудничества
Грузовые перевозки
15.09.2025
Почти 24 млн тонн угля перевезли к отопительному сезону в Казахстане
Регионы
15.09.2025
Месячник по предупреждению несчастных случаев на железной дороге проходит в Уральске
Регионы
15.09.2025
Машинист электропоезда Иван Смоляк предотвратил сход поезда
Регионы
15.09.2025
Железнодорожники и полиция усилили профилактику травматизма на путях в Павлодаре
Новости
15.09.2025
Систему Express International для международных пассажирских перевозок представили в Санкт-Петербурге
Спорт
15.09.2025
Машинист Асылхан Какимов завоевал золото на международном турнире в Бишкеке
Регионы
15.09.2025
Костанайские железнодорожники более 18 миллионов тонн грузов