Еңбек қорғау ілімі

Новости
21.10.2016, 13:10
Денсаулықты жоғалту оңай, ал қалпына келтіру қиын. Бұл қағида әсіресе техникалық саладағы еңбек барысында тіптен өзекті саналады. Семей магистральдық желі бөлімшесі бойынша аталмыш қызметкерлер адами фактор бойынша қауіпсіздікті сақтауда биыл тың табыстарға қол жеткізіп отыр. Еңбекті қорғау инженеріне қойылар талап та, міндет те көп. Мәселен, ҚР Еңбек кодексі мен әкімшілік құқықты білуде заңгер десек, өндіріс барысында жарақат алған адамға алғашқы медициналық көмек көрсетуді үйретуде дәрігер деуге болады. Бұған қоса, технологиялық процесс, техникалық құрылғыларды бақылау мен жұмыс істеу тәртібін түсіндіріп, қатардағы теміржолшыларға дәріс беруде – педагог. Әлбетте, мұның сыртында пойыздар қозғалысы, электр қауіпсіздігі, өрттің алдын алу, санитария, нормативтік материалдармен жұмыс, БАҚ арқылы үгіт-насихат жүргізу сынды өзге де мәселелер жетіп артылады. Мұның барлығы аталмыш саланың зор жауапкершілігін айғақтайды, – дейді НЖС-6 бойынша еңбекті қорғау бөлімінің жетекші инженері Жомарт Шапишев. Қазіргі таңда Семей магистральдық желі бөлімшесін қамти алғанда, әр мекемеде 11 еңбекті қорғау инженерлері өнімді қызмет атқаруда. Соның ішінде теміржолшылар өмірі мен денсаулығын сақтауда бірде бір оқыс оқиғаға жол бермеген мамандар бар. Атап айтсақ, Семейдегі Гүлзавира Елемесова жетекшілік ететін ПЧ-39 бен Аягөздегі Ардақ Абылғазинов жұмыс жүрізетін ШЧ-30 мекемесінде соңғы 20 жылда еңбек қауіпсіздігіне нұқсан келтіретін жайттарға мүлде жол берілмеген. Яғни, осынша уақыт аралығында жарақат алу түгілі бірде бір теміржолшы саусағын қысып алмауы немесе жұмыс орнында сүрініп құламауы, расында да еңбекті қорғау инженерлерінің жұмыстағы жетістігі саналса керек. Жомарт Слямқанұлының айтуынша, магистральдық желі бөлімшесі бойынша бұл басты жаңалық емес көрінеді. Ерекшелеп айтар тағы бір жайт, желі бойындағы кәсіпорындардағы еңбекті қорғау инженерлерінің барлығы да бір лауазымда ұзақ жылдардан бері тапжылмай қызмет атқарып келеді. Сонымен қатар, Семей жол дистанциясының техникалық дәрісханасынан арнайы еңбекті қорғау мүйісі ашылған. Онда өндірістегі жазатайым оқиғалардың алдын алу, психологиялық кеңес, кәсіптік аурулар туралы суреттер мен қызықты фактілер арқылы мол мағлұмат берілген. Мұндай арнаулы орын Ұлттық компания құрамындағы өзге бөлімшелердің ешбірінде жоқ көрінеді. Біздің міндетіміз теміржолшылардың денсаулығын сақтап, қызмет бойынша өлім-жітімге ұшырау тәуекелділігін төмендету ғана емес, қатардағы жұмысшылар өмірінің ұзақтығын да қамтамасыз ету. Бұл ретте желі бойына іссапармен шығып, инструктаж өткізуден бөлек қосымша жұмыстарға да баса мән береміз. Мәселен, үнемі ізденіс жүргізу нәтижесінде қызметімізге түрлі жаңашылдықтар енгізудеміз. Қазіргі таңда еңбекті қорғау бойынша кәсіпорындардағы үздік іс-тәжірибелерді насихаттаудамыз. Ерекшелеп айтқанда, еңбекті қорғау өз алдына үлкен бір ілім, – дейді Семей жол дистанциясында 22 жыл бойы табан аудармай еңбекті қорғау инженері қызметін атқарып келе жатқан Гүлзавира Қайырбекқызы.

Қуаныш ҚОЖАЕВ, Семей

Пассажирские перевозки
17.09.2025
АО «Пассажирские перевозки» запустит состав Talgo на маршруте Алматы — Костанай в 2026 году
Пассажирские перевозки
17.09.2025
Нацперевозчик подключит к Starlink ещё два поезда до конца года
Регионы
17.09.2025
Десять рационализторских предложений внедрили в Павлодарском отделении магистральной сети
Новости
17.09.2025
Развитие грузоперевозок в Казахстане обсудили Kazlogistics и BCG в Астане
Грузовые перевозки
17.09.2025
КТЖ провело выездное заседание зернового штаба в Костанае
Новости
17.09.2025
Железнодорожники учатся сортировать отходы: в филиалах ГП прошли экосессии
Новости
16.09.2025
Центр диагностики пути КТЖ продемонстрировал современные технологии
Новости
16.09.2025
Подготовку железнодорожников к зиме обсудили в Минтрансе
Интервью
16.09.2025
Новые поезда, интернет в пути и туристические маршруты: железная дорога становится комфортнее
Новости
16.09.2025
Казахстан и Россия запускают совместный агроиндустриальный парк в Alatau City
Новости
16.09.2025
Жумангарин: Объем грузоперевозок через Казахстан вырастет в 2 раза к 2029 году
Новости / Архив
16.09.2025
Газета Қазақстан теміржолшысы, №75 от 16 сентября 2025 года
Новости
15.09.2025
КТЖ и РЖД определили приоритетные направления стратегического сотрудничества
Грузовые перевозки
15.09.2025
Почти 24 млн тонн угля перевезли к отопительному сезону в Казахстане
Регионы
15.09.2025
Месячник по предупреждению несчастных случаев на железной дороге проходит в Уральске
Регионы
15.09.2025
Машинист электропоезда Иван Смоляк предотвратил сход поезда
Регионы
15.09.2025
Железнодорожники и полиция усилили профилактику травматизма на путях в Павлодаре
Новости
15.09.2025
Систему Express International для международных пассажирских перевозок представили в Санкт-Петербурге
Спорт
15.09.2025
Машинист Асылхан Какимов завоевал золото на международном турнире в Бишкеке
Регионы
15.09.2025
Костанайские железнодорожники более 18 миллионов тонн грузов