Ауыр салмақты пойыздар тиімділігі
Новости
25.10.2016, 12:16

Семей жүк тасымалдау бөлімшесі бойынша өткен жылы тұңғыш рет ауыр салмақты эксперименттік пойыз Семей – Аягөз – Ақтоғай бағытын бетке алып сапарға шыққан еді. Сонау кеңестік кезеңнен кейін қайта басталған тың жоба қаншалықты деңгейде жүзеге асып жатыр және тиімділігі қандай, шолу жасап көрген едік...
Өткен жылдың есепті мерзімінде Семей теміржолында тек 3200 және 3800 тонналық салмақтағы пойыздар ғана жүйткіген болатын. Ал ағымдағы жылы бұл көрсеткіш 6 300 тоннаға дейін жоғарылатылды. Шығынның азаюы есебінен локомотив тартымдылығы ұлғаюда. Бұл ретте жолдың балдық сапасының жақсаруы ауыр салмақтағы жылжымалы құрамдарды сапарға шығаруға мүмкіндік бергені белгілі. Жүкті жылдам әрі қауіпсіз жеткізу экономикалық кірісті еселей түсетіні белгілі. Нәтижесінде биылғы науқандық жүк тасымалы бойынша өндірістік көрсеткіш анағұрлым жоғарылаған.
Жаңа бастамаға орай, телімдер бойында тәжірибелік-эксперименттік пойыздар жолға шығарылды. Динамометриялық вагондар арқылы жасалған сынақ Локоть – Семей – Шар – Ақтоғай аралығында жол сапасының жақсы екендігін дәлелдеді. Нәтижесінде аталмыш телім бойынша тасымалданатын жүк салмағы 3 800-ден 4 500 тоннаға дейін жоғарылатылды. Ал Қаражыра көмір кенішінен басталатын қара алтын тасқыны толассыз Ақсу-1 – Семей аралығындағы жол телімі техникалық талаптардың барлығына сай келіпті. Бұл бағытта қазіргі күні салмағы тіпті 6 300 тонналық аса ауыр жылжымалы құрамдар қатынайды. Бұған қоса, Дегелең станциясынан республиканың әр түкпіріне, одан ары жақын шет мемлекеттерге көмір тиеп аттанатын пойыздар саны да артқан.
Биылғы бір ерекшелік, бөлімше бойынша жүк тасымалы шілде айынан бастап күрт қарқын алыпты. Оған жоғарыда айтылған «Қаражыра» ЛТД көмір кеніші тапсырысының артуы себеп болып отыр. Бұл тарапта тағы бір жаңалық бар. Осыған дейін көмір кенішінің өз басындағы Угольная станциясынан тиелген қара алтынды Дегелеңге дейін жекеменшік компания тасымалдайтын-ды. Ал қазіргі күні кеніш басшылығы бұл жұмыстарды Семей бөлімшесінің атқаруын сұрап отыр. Бүгінгі таңда қажетті құжаттамалар рәсімделуде. Соның аясында, алдағы аптада Қаражыра мен Дегелең аралығындағы 90 км болатын телімге эксперименттік пойыз шығарылмақ. Бұл шаруа жыл соңына дейін күшіне енсе, локомотив бригадаларының жұмыс сағаты тағы да арта түседі деген сөз.
Дәл бүгінгі күні екінші класты Дегелең станциясында тапсырысқа сай, жоспар бойынша тәулігіне 420 вагон жүк тиеліп, әрқайсысы 70 вагоннан тұратын ауыр салмақтағы 6 жылжымалы құрам жолға шығады. Бұл өткен жылдың есепті мерзімімен салыстырғанда анағұрлым жоғары көрсеткіш. Сондай-ақ, бұл шара локомотив паркі үшін зор үнемділік әкелді. Осы ретте, Семей жүк тасымалдау бөлімшесінің басшысы Марлен Көкірекбаевтың айтуынша, биыл ауыр салмақтағы пойыздарды өткен жылмен салыстырғанда 250 пойызға арттыру жоспарлануда. Сонымен қатар, жүк тасымалын арттырып қана қоймай, қауіпсіз әрі жедел жеткізу, контейнерлік пойыздардың бағыттық жылдамдығын арттыру мақсатында өндіріске тың жаңалықтар да енгізілуде. Оның бір дәлелі, бөлімшедегі Жаңа-Семей станциясынан аттанған, күллі республика бойынша тұңғыш рет қолға алынған жұптық негіздегі шаттл пойызы болып отыр.
Иә, бүгінгі жаһандық экономикалық күрделі ахуалда бұл шаралардың ел әлеуетін арттыруға қосар еселі үлесі бар. Осы орайда жүкті жылдам жеткізудегі ұтымдылық Семей станциясындағы маневрлік жұмыстар мен вагондарды өңдеу ісіне де қарқын беруде.
Бөлімше басшысы Марлен Көкірекбаевтың айтуынша, алдағы уақытта Семей жол бөлімшесі бойынша кәсіби біліктілікті арттыру және техникалық тұрғыдан жарақтандырылу, өндіріске жаңашыл технологияларды енгізу сынды жаңғырту жұмыстары жалғасын беретін болады.
Қуаныш ҚОЖАЕВ, Семей
Пассажирские перевозки
17.09.2025
АО «Пассажирские перевозки» запустит состав Talgo на маршруте Алматы — Костанай в 2026 году
Пассажирские перевозки
17.09.2025
Нацперевозчик подключит к Starlink ещё два поезда до конца года
Регионы
17.09.2025
Десять рационализторских предложений внедрили в Павлодарском отделении магистральной сети
Новости
17.09.2025
Развитие грузоперевозок в Казахстане обсудили Kazlogistics и BCG в Астане
Грузовые перевозки
17.09.2025
КТЖ провело выездное заседание зернового штаба в Костанае
Новости
17.09.2025
Железнодорожники учатся сортировать отходы: в филиалах ГП прошли экосессии
Новости
16.09.2025
Центр диагностики пути КТЖ продемонстрировал современные технологии
Новости
16.09.2025
Подготовку железнодорожников к зиме обсудили в Минтрансе
Интервью
16.09.2025
Новые поезда, интернет в пути и туристические маршруты: железная дорога становится комфортнее
Новости
16.09.2025
Казахстан и Россия запускают совместный агроиндустриальный парк в Alatau City
Новости
16.09.2025
Жумангарин: Объем грузоперевозок через Казахстан вырастет в 2 раза к 2029 году
Новости / Архив
16.09.2025
Газета Қазақстан теміржолшысы, №75 от 16 сентября 2025 года
Новости
15.09.2025
КТЖ и РЖД определили приоритетные направления стратегического сотрудничества
Грузовые перевозки
15.09.2025
Почти 24 млн тонн угля перевезли к отопительному сезону в Казахстане
Регионы
15.09.2025
Месячник по предупреждению несчастных случаев на железной дороге проходит в Уральске
Регионы
15.09.2025
Машинист электропоезда Иван Смоляк предотвратил сход поезда
Регионы
15.09.2025
Железнодорожники и полиция усилили профилактику травматизма на путях в Павлодаре
Новости
15.09.2025
Систему Express International для международных пассажирских перевозок представили в Санкт-Петербурге
Спорт
15.09.2025
Машинист Асылхан Какимов завоевал золото на международном турнире в Бишкеке
Регионы
15.09.2025
Костанайские железнодорожники более 18 миллионов тонн грузов