Уақыт ағымына қарай ізденіс қажет
Новости
11.11.2016, 11:54

Теміржолда қашан да үздіксіз ізденіс пен білім жетілдіруді бірден бір қажет ететін сала – белгі беру және байланыс қызметі. Мазмұнды техникалық сабақтар мен сапалы біліктілік арттыру шараларынсыз бұл қызмет бойынша мекемелер жұмысы алға басуы мүмкін емес. Осы бағытта Астана ШЧ-16 мекемесі жоспарлы жұмыстарымен алда келеді.
Астана белгі беру және байланыс дистанциясының оқыту шебері Омар Аленовтің айтуынша, жыл басынан бергі 10 ай ішінде мекемеде өткізілген 372 сағаттық техникалық сабақтарда 305 байланысшы оқытылған. Олардың 34-і басқарушы персонал болса, 16-сы инженерлік-техникалық қызметкерлер, ал 255-і арнайы мамандар, жұмысшылар. Әрбір сабақтың мақсаты – қауіпсіздік шараларын нығайтуға арналып, сала мамандары түрлі ережелер, нұсқаулықтар, жеделхаттар, оқыту құралдары, интернет материалдары, тағы да басқа жолдармен білімдерін жетілдіріп отырады.
Оқыту жоспары әр айда әр түрлі құрылады. Мәселен, қазан айындағы жоспарларымызбен бөлісер болсақ, 3 сағатымызды қар мен боран, тайғақ кезіндегі жұмысшыларымыздың жеке қауіпсіздігі және пойыздар қозғалысы қауіпсіздігін қамтамасыз ету тақырыбына арнадық. Ал дистанцияның алғашқы жарты жылдықтағы өндірістік-қаржылық қызметінің талдауы, БЗСГ-02М блогы – тексеру технологиясы, СГ-76У блогы, ИВГ релесінің міндеті мен жұмыс істеу принциптері тақырыптары бес сағатқа бөлініп оқытылды. Сонымен қатар ЭЦ-9 жүйесі бағдарларын жою, реле бағыттарының сұлбасы, 04.11.2014 жылғы №1446-ЦЗ бойынша СЦБ құрылғыларына техникалық құжаттамалар мазмұны жағынан нұсқаулықтар, 27.09.05 жылғы ЦШ/289-05 бойынша СЦБ құрылғыларын дәнекерлеуге қатысты ережелер тақырыбы да 5 сағатқа бөлінген. Осылай жүйелі түрде оқыту барысында салаға қажетті тақырыптарды қамтып отырамыз, – дейді Омар Аленов.
Өткен айдың ішінде өткізілген өзге де техникалық сабақтарға, сондай-ақ КТСМ құрылғыларының жұмыс істеуін талдау, TETRA стандарты бойынша қозғалмалы радио байланыс желісінің радио интерфейсінің сипаттамасы, байланыс және СЦБ шаруашылығын қысқы жағдайда жұмыс істеуге дайындау нұсқаулығы, тасымал үдерісі қауіпсіздігін корпоративті басқару жүйесі бойынша жетекшілік ету, технологиялық қызмет көрсету жөнінде тәжірибелік дағдыларды жасау, бейнероликтер мен слайдтар көрсету, СОБ құрылғылары мен байланыс желісі жұмысын қалпына келтіру мен ұйымдастыру жұмыстарының ерекшеліктері, қызмет көрсету технологиясы бойынша тәжірибелік дағдыларды жасау, қысқы жағдайда жұмыс істеудегі өндірістік ережелер, жұмыстарды орындаудағы техникалық қауіпсіздік, «Техникалық реттеу туралы», «Өлшеу бірлігін қамтамасыз ету туралы» заңдар мен ережелер, мегомметр және Ц түріндегі тағы да басқа ауа температурасы төмен кезде өлшеу құралдарын пайдалану тақырыптары арқау болды.
Байланысшылардың білуге тиіс тақырыптары сан алуан. Атап айтқанда, олар – вагон баяулатқыш құрылғыларына қызмет көрсетудегі техникалық қауіпсіздік, оқу-жаттығу полигонында электрлі рельстік тізбектерді күтіп ұстау, олардың жарамсыздықтарын жою жолдары, өндірісте және тұрмыста электр энергиясы мен газды қолданудағы қауіпсіздік шаралары, апатты жағдайда персоналдың әрекеті, ТПЕ және ТҚЕ білу, құрамында сынабы бар шамдарды пайдалану және сақтаудағы талаптар, қызметкерлерге дауылдың болатындығын ескерту ережелері, тұрмыстық электр құралдарын пайдаланудағы қауіпсіздік шаралары, өндірістік жарақат алған жағдайда жұмыс берушіге оны жеткізу тәртібі, станция, бекеттер аралығындағы КТСМ-02, КТСМ-01Д бағаналарының қоршаулары, АЛСН үздіксіз түрдегі автоматты локомотивтік белгі беру және машинист қырағылығын бақылау құрылғыларын қолдану тәртібі туралы нұсқаулықтарды оқып, үйрену. Құрылғылардың уақыт өткен сайын өзгеріп, жаңарып отыруы – сала қызметкерлерінің ұдайы білімін жетілдіріп, үнемі ізденісте болуын талап етуде. Дегенмен, қауіпсіздікті сақтау бойынша оқып, үйрену – әрбір теміржолшы үшін қашан да басты бағдарда тұратын мызғымас міндет болып табылады.
Райхан РАХМЕТОВА
Грузовые перевозки
13.03.2025
Казахстан и ОЭСР обсуждают перспективы дальнейшего сотрудничества
Новости
13.03.2025
Развитие транспортного коридора Север-Юг обсудили Казахстан и Россия
Регионы
13.03.2025
Более 60 раз в течение двух лет машинистам поездов пришлось экстренно тормозить в Карагандинском регионе
Инфраструктура
13.03.2025
Почти 50 км железной дороги капитально отремонтируют в Кызылординском регионе
Регионы
13.03.2025
Учебно-показательный комиссионный осмотр прошел на станции Оскемен-1
КТЖ в лицах
13.03.2025
Райхан Альсеитова - 37 лет на железной дороге
КТЖ в лицах
13.03.2025
«Душа поет, и есть уверенность в будущем»: Оператор по обработке перевозочных документов Гульсара Жайляуова — о работе на станции Илецк
Регионы
13.03.2025
Показательный комиссионный осмотр прошел на станции Жанаарка
Новости
13.03.2025
Около 200 участников собрал форум «Сенімді тұлек» в КТЖ
Новости
13.03.2025
Теорию цифрового перехода транспортно-логистического комплекса в странах ЕАЭС обсудили в Ташкенте
Новости
13.03.2025
Джип преградил путь пассажирскому поезду на перегоне Медеу – Жетісу
КТЖ в лицах
12.03.2025
«Вижу свое будущее на стальной магистрали»: сигналист Ирина Шаханова — о начале трудового пути
Инфраструктура
12.03.2025
Движение по маршруту «Достык – Бескөл» в марте откроют в Казахстане
КТЖ в лицах
12.03.2025
«Внести вклад в развитие железнодорожного транспорта»: Инженер-технолог станции Алтынколь Шолпан Мукашева — о своей работе
Инфраструктура
12.03.2025
Около 160 км пути оздоровят железнодорожники Шымкентского отделения магистральной сети
КТЖ в лицах
12.03.2025
О необычном хобби рассказала электромеханик-приемщик приборов СЦБ Лариса Григорьева
Новости
12.03.2025
Машинисту поезда удалось избежать ДТП в районе станции Сурган
Новости
12.03.2025
КТЖ добилось ужесточения ответственности за нарушение правил безопасности на железной дороге
Пассажирские перевозки
12.03.2025
Финиками и водой угощают пассажиров проводники поездов КТЖ
КТЖ в лицах
11.03.2025
«Не могу сидеть без дела»: 31 год работает слесарем по осмотру и ремонту локомотива Алмагуль Нурмахина