Ляньюньган форумы: құрлық пен теңіз түйіскенде

Новости
17.11.2016, 18:37
  «Қазақстан темір жолы» ҰК» АҚ басшысы Қанат Алпысбаев бастаған делегация сәрсенбі күні Қытайдың Ляньюньган қаласында «Жаңа Еуразиялық құрлықтағы экономикалық дәліз көпірін құру» атты халықаралық форумға қатысты. Қазақстанның көлік-логистикалық әлеуетін дамытуда аспан асты елімен ортақ жобалардың, атап айтқанда  Ляньюньган портындағы қазақстан-қытай бірлескен терминалының  маңызы зор екені белгілі. Форум барысында сөз сөйлеген «Қазақстан темір жолы» ҰК» АҚ жетекшісі портты қала Ляньюньганды «Жаңа Еуразиялық құрлық көпірінің шығыс қақпасы, Жібек жолының құрлық пен теңіздегі түйісетін тұсы» деп атап, ондағы қазақстан-қытай бірлескен терминалының көліктік-логистиканы дамытып, Азиядан Еуропаға жүк тасымалдаудағы рөлін жоғары бағалады. Қ. Алпысбаевтың айтуынша, Ляньюньган портының қолайлы географиялық орналасуы, Қытайдың қалалары мен порттарымен темір жол және теңіз коммуникациялық сабақтастығы Қазақстанмен ықпалдасуына және өңірдегі елдердің халықаралық логистикалық тізбекке қосылуына ықпал етеді. Жобаларды жүзеге асыру арқылы мемлекетаралық «Бір белдеу – бір жол» және «Нұрлы жол» экономикалық Жібек жолы стратегиялық серіктестік белдеуін жүзеге асыруға ынталандыру нәтижесінде Қытай – Еуропа бағдарында 2020 жылдары контейнер санын екі миллионға жеткізуге мүмкіндік бермек.  Қанат Қалиұлы, сондай-ақ  көліктік-логистикалық даму туралы және Қазақстанның транзиттік әлеуеті мәселесіне тоқталды. «Нұрлы жол» бағдарламасы бойынша еліміздің көлік инфрақұрылымын дамытуда ауқымды жұмыстар атқарылып жатқанын жеткізді.  Қазақстан ел ішінде және шетелдегі маңызды орындарда логистикалық желілік орталықтарын құрып, Еуропалық құрлыққа бағытталған жүктерді шоғырландыру мен дистрибуциялық өңдеуді жүзеге асыратын терминалдық желіні жасақтау бойынша ауқымды жобаларды жүзеге асыра бастағанын сөз етті.  Қазіргі таңда, мысалы  Қазақстан аумағы арқылы құрлықтық сауда контейнерлік пойыздар ҚТЖ серіктестерімен бірге ҚХР-дың Чунцин, Чженчжоу, Ухань, Чэнду, Сиань, Иу, Хэфей, Ланьчжоу провинцияларымен қатар ғаламдық HP, DHL, Foxconn компаниялары арқылы тиімді жасақталуда. «Біздің мақсатымыз еуразиялық мультимодальдық құрлықаралық көпір құру. Ол арқылы Азиядан шыққан жүк Еуропаға үш бағдармен: Қытай – Еуропа – Қытай, Қытай – Кавказ – Түркия, Қазақстан – Түркменстан – Иран бағдарымен жеткізіледі», – деді Қ. Алпысбаев. «Қазақстан – Еуропа мен Қытайды жалғайтын Жібек жолы бойындағы бірден-бір экономикалық белдеу болып табылады», – дей келіп, компания басшысы Қазақстанның Жаңа Еуразиялық құрлықтық көпірді құруға мол үлес қосып отырғандығына тоқталды. Форум аясында «Қазақстан темір жолы» ҰК» АҚ басшысы Ляньюньган қаласының мэрі Сян Сиелонмен  де кездесу өткізіп, онда екі жақты қарым-қатынас мәселелері мен «Қорғас-Шығыс қақпасы» арнайы экономикалық аймақ (АЭА) секілді бірлескен жобаларды дамыту жайы талқыланған.  Өткен жылы Мемлекет басшысының Қытай еліне  сапары барысында қытай тарапының  АЭА-ты дамытуға серіктес ретінде 600 миллион доллар инвестиция бөлу туралы Келісімге қол қойған болатын. ҚТЖ жетекшісінің  мәлімдеуінше, «Қорғас-Шығыс қақпасы» АЭА аумағында тұрақты инвесторлар мен әлеуетті қатысушыларға барлық жағдайлар жасалған. Кездесу барысында Ляньюньган – «Қорғас-Шығыс қақпасы» АЭА Құрғақ порты бағдарында жүк тасымалын арттыру мәселесі мен Ляньюньган портында ШЫҰ логистикалық аймағын құру жайы қаралды. «Қорғас-Шығыс қақпасы» АЭА мен Ляньюньган портын бірлесіп пайдалануды жүзеге асыру жайы Ляньюньган қалалық компартия хатшысы Ян Синшимен болған кездесуде де талқыланды. Тараптар клиенттерге барынша қолайлы жағдайлар жасап, бәсекелестікті арттыра отырып, ықпалдастықты дамытуға бейілді екендіктерін жеткізді.

Гүлнара ЕЛЖАСОВА

Новости
05.02.2025
Вопросы сотрудничества обсудили руководство АО «Самрук-Қазына» и Wabtec
Новости
05.02.2025
КТЖ снизило выбросы в атмосферу и объем отходов в 2024 году
Регионы
05.02.2025
Практические технические занятия провели в Кушмурунской дистанции сигнализации и связи
Регионы
04.02.2025
Контролируемый спуск лавин провели железнодорожники ВКО
Регионы
04.02.2025
Обновления внедрили после открытия движения поездов по второму пути на участке Балхаш-1 – Мойынты
Регионы
04.02.2025
О работе по профилактике производственных рисков рассказали в Достыкском эксплуатационном вагонном депо
Грузовые перевозки
04.02.2025
Экспорт зерна нового урожая в страны Центральной Азии по сети КТЖ увеличился на 36%
Новости / Архив
04.02.2025
Газета Қазақстан теміржолшысы, №8 от 4 февраля 2025 года
Новости
03.02.2025
Более 166 тысяч человек прослушали лекции о правилах поведения на железной дороге в Казахстане
Спорт
03.02.2025
Турнир по шахматам памяти почетного железнодорожника Омиртая Сахтанова прошел в Уральске
Регионы
03.02.2025
Итоги 2024 году подвели в РЦУП-2 Алматы
Регионы
03.02.2025
Профилактическую работу со школьниками продолжают вести железнодорожники в Уральске
Грузовые перевозки / Цифра недели
03.02.2025
Около 54 млн тонн угля доставлено по сети КТЖ для казахстанских потребителей
Новости
03.02.2025
О ходе строительства хаба в порту Актау рассказали в КТЖ
Новости
03.02.2025
Цифровые полигоны для апробации разработок для железной дороги на основе ИИ создает КТЖ
Новости
31.01.2025
Почти 2,5 млн тонн грузов планируют перевалить в 2025 году через порт Курык
Новости
31.01.2025
Практические технические занятия провели в Акмолинском отделении магистральной сети
Регионы
31.01.2025
О работе по улучшению условий труда сотрудников рассказали в Оскеменском эксплуатационном локомотивном депо
Новости
31.01.2025
Более 437,1 млн тонн грузов перевезено железнодорожным транспортом в 2024 году
Новости
31.01.2025
СТК «Kazlogistics» и Eurasian Caspian Trans обсуждают транзитные перевозки через Север – Юг