Қаражыра көміріне сұраныс жоғары 

Көмір тасымалын жүзеге асыруда салмақ бірінші кезекте теміржол саласына түседі. Бұл ретте семейлік теміржолшылар бұрын-соңды орын алмаған деңгейдегі көрсеткіштерге қол жеткізді.  Атап айтсақ, 2017-2018 жылыту маусымына орай қатты отын тасымалы жөнінде арнайы жоспарлы шаралар қабылданған еді. Тіпті, ағымдағы жылдың мамырынан қарашаға дейінгі аралықтағы 6 ай ішінде сұранысты толық қанағаттандыру үшін максималды көлемдегі жұмыс режиміне көшкен болатын. Жергілікті Қаражыра көмір кеніші тек еліміздің шеткі нүктелеріне ғана емес, таяу шет елдерге де қатты отын жөнелтеді. Басты әріптес «ҚТЖ» ҰК» АҚ-мен арадағы келісім аясында қысқы отын тасымалы жыл санап артып келеді. Қаражыра көміріне сұраныс та жоғары болып отыр.   Айталық, соңғы 6 ай ішінде 22 336 вагонға  көмір тиеп жөнелтілген, бұл дегеніміз  1 млн 556,3 тоннаны құрайды. Бұл көрсеткіш өткен жылдың есепті мерзімімен салыстырғанда 117,9 пайызға жоғары екен. Тасымал көлемінің бұлайша ұлғаюына бір есептен тапсырыс берушілер қатарының артуы да себеп. Сондай-ақ, байырғы клиенттер Защита мен Жаңа-Өскемен, «РК-1» сынды бірқатар алпауыт жылу электр орталықтарының сұранысы да еселеп артқан. Сол тәрізді жеке тұрғындарға көмір саудалаумен айналысатын «Жігер СТ», «ВЭУС», «Өскемен-көмір» жеке серіктестіктері де үстеме тапсырыс беріп, тұрақты тұтынушыға айналған. Көмір тиеп жөнелту ісі маусымға және сұраныс санының артуына орай қазіргі күні де қызу қарқынмен жүргізілуде. Жүк айналымы мен логистикаға жауапты бөлімше мамандарының айтуынша, қараша айының небары 15 күні ішінде бір ғана ел Шығысы үшін 166,1 тонна көмір тиелген. Ал, жоспар бойынша жылдың соңына дейін бұл деректер бірнеше есеге өсуі тиіс. «Осынау көрсеткіштердің барлығы бөлімше бойынша жүк тасымалы көлемін әлі де арттыра түсуге толық мүмкіндік бар екендігін дәлелдейді» дейді сала мамандары.    Қазіргі күндері Семей ЖТ бөлімшесінің логистика және тасымалды ұйымдастыру бөлімі мамандары көмір тиеу, жеткізу бағытындағы шаралардың тиімділігін әлі де пысықтау үстінде. Жоспарлы шараларды жыл аяғына дейін толықтай орындау қажет. Оның бір себебі, өңір бойынша жеке сектордағы тұрғындар арасында қысқы отынға деген сұраныс әлі де толастамай отыр.

Қуаныш Қожаев, Семей  

Новости
26.11.2024
Более 155 мостов построят во время строительства новых железных дорог в Казахстане
Новости
26.11.2024
Олжас Бектенов дал ряд поручений Минтранспорта и КТЖ
Новости
26.11.2024
До 2027 года КТЖ построит 9 терминалов
Новости
26.11.2024
Развитие железнодорожной отрасли и транзитного потенциала рассмотрели в правительстве Казахстана
Новости
26.11.2024
Объемы контейнерных перевозок за три года выросли на 30%
Грузовые перевозки
26.11.2024
Минтранс: объем грузоперевозок вырос на 3,5% в Казахстане
Новости
26.11.2024
Более 1600 договоров с отечественными производителями заключило КТЖ в 2024 году
Инфраструктура
26.11.2024
Ремонтные работы железных дорог завершили на 96% в Казахстане
Грузовые перевозки
26.11.2024
Годовой план по сдаче грузов через Достык – Алашанькоу выполнили досрочно
Пассажирские перевозки
26.11.2024
Нацперевозчик напомнил правила использования стоп-крана в пассажирских вагонах
Новости
26.11.2024
Развитие ТМТМ обсудили в Стамбуле
Инфраструктура
26.11.2024
Инфраструктуру железных дорог продолжают улучшать в Павлодарском отделении магистральной сети
Новости / Архив
26.11.2024
Газета «Қазақстан теміржолшысы», №100 от 26 ноября 2024 года
Новости
25.11.2024
Неизвестные похитили болты скрепления пути на перегоне Көкпекті – Нұра
Новости
25.11.2024
Около 3 тысяч раз пришлось применить экстренное торможение машинистам КТЖ в 2024 году
Регионы
25.11.2024
Тянь-шаньские ели посадили сотрудники Алматинского отделения ГП
Новости
25.11.2024
Обучение по повышению компетенций провели для работников узла Кокшетау
Регионы
25.11.2024
С выходом бродячего скота на железнодорожные пути продолжают бороться в Костанайском регионе
Спорт
25.11.2024
Команда КТЖ заняла первое место на ІХ спартакиаде «Самрук-Қазына»
Регионы
25.11.2024
Итоги работы за 10 месяцев подвели в Алматинском отделении ГП