Аманатқа қиянат жасалмайды
Социум
16.09.2016, 17:52

Темір жолдың пошта қызметінде еңбек ететін экспедиторлар жұмысы оңай емес. Пойыз аялдаған әр станция мен бекетке хат-хабар, газет-журнал, бандеролдар таратып жүретін олар бір сапарда кем дегенде үш-төрт күн, тіпті бір аптаға дейін жолда жүреді.
Ақтөбе пошта экспедициясының қызметкерлері Асхат Раев пен Әділет Жарылғасын 7-8 жылдан бері жұп жазбай еңбек етіп келеді, екеуі жолға бірге шығады, бір бағытта қатынайды. Жұмыстары ортақ болғандықтан, өзара келісіп, кезекшілік етеді.
– Үнемі жол үстінде жүреміз. Бұл жұмысқа әбден үйрендік. Бір купеге хат-хабар тиеп, жол бойы барлық аялдамаларда керекті мекен-жайға тастап кетіп отырамыз. Әрі, жолдағы елді мекендерден де хат, посылкалар жинап алып отырамыз, жұмысымыз өзімізге ұнайды, – дейді экспедитор жігіттер.
Құжат тасымалдау – қолдан алып, қолға тапсыра салу емес. Олардың барлығы тіркеліп, сұрыпталып, қолдан-қолға өткенде міндетті түрде құжат толтырылып, қол қойылып, қабылдап алғаны не тапсырылғаны расталып отырылады. Жіберуші мен қабылдап алушының аты-жөндері жазылып, мөрлеріне де қойылады. Бұл, ең алыдмен қызметтің сенімдігі мен қауіпсіздігіне кепіл береді.
– Ақтөбеден Атырау, Маңғыстау, Алматы, Астана бағыттарына қарай қатынаймыз. Жолда бес күн жүріп келсек, сонша күн демаламыз. Кейде сегіз сағаттық кесте бойынша кеңсе жұмыстарына араласамыз, –дейді Асхат Раев.
Жалпы, хаттардың аман-есен иесіне жеткізілуіне экспедиция үш жылға дейін жауап береді екен. Яғни, пошта қызметі өздеріне осынша уақыт кез-келген тапсырылған затқа жауапкершілік жүктейді деген сөз.
– Кейде пойыз аялдаған станцияларда хат-хабарды алып кететін адам болмай қалады. Артынан хабарласып, келесі станцияға тастап кетулерін өтінеді. Немесе қайтар жолда алып қалады. Бұл, әрине экспедиторлар жұмысына сын, хат-хабардың тиісті адресатқа дер кезінде және адаспай жету мүмкіндігін бір пайызға болса да шектейді. Сондықтан біз мұндай оқиғаның орын алмауына мүдделіміз, – дейді Әділет Жарылғасын.
Асқар Ақтілеу, Ақтөбе
Пассажирские перевозки
12.09.2025
Поддержка отечественного производства, долгосрочные контракты и внедрение ИИ: что изменилось в системе закупок КТЖ в 2025 году
Регионы
12.09.2025
Месячник «Автосцепному устройству локомотивов – надежную работу!» проходит в ТЧЭ-22
Новости
12.09.2025
Журналистов ознакомили с производством подвижного состава на предприятиях Трансмашхолдинга (ФОТО)
Регионы
12.09.2025
Грузооборот по станции Алтынколь вырос на 18%
Новости
12.09.2025
Более 1 400 работников КТЖ отмечены государственными и отраслевыми наградами
Новости / Архив
12.09.2025
Газета Қазақстан теміржолшысы, №74 от 12 сентября 2025 года
Пассажирские перевозки
11.09.2025
Более 70 тысяч пассажиров воспользовались спутниковым интернетом в поездах
Новости
11.09.2025
Более 63 тысяч нарушителей наказаны на объектах транспорта
Новости
11.09.2025
ТЭ26 заменит сразу четыре серии тепловозов
Новости
11.09.2025
Транспортная полиция определила задачи на предстоящий период
КТЖ в лицах
11.09.2025
Дежурная Лариса Коломынцева посвятила станции Жайык более 40 лет
Грузовые перевозки
11.09.2025
Перевозку зерна обсудили в КТЖ
Грузовые перевозки
10.09.2025
Более 17 тыс. тонн пшеницы перевезено без смены контейнеров из Казахстана во Вьетнам
Пассажирские перевозки
10.09.2025
Нацперевозчик предоставил вагоны для музыкального реалити-шоу «Voice Beyond Horizon»
Регионы
10.09.2025
Месячник «Прими меры – сохрани жизнь» стартовал в Павлодарском регионе
Регионы
10.09.2025
Профилактику несчастных случаев на железной дороге усилили в Восточном Казахстане
Грузовые перевозки
10.09.2025
Перевозка зерновых удвоилась за семь месяцев в Акмолинском регионе
Грузовые перевозки / Цифра недели
09.09.2025
Грузоперевозки железнодорожным транспортом выросли на 4%
Новости
09.09.2025
Вагоны габарита Т: новый стандарт комфорта на железной дороге (ФОТО)
Регионы
09.09.2025
Около 17 км скотоизгороди возведут в сентябре в Карагандинском регионе