Аманатқа қиянат жасалмайды

Социум
16.09.2016, 17:52
Темір жолдың пошта қызметінде еңбек ететін экспедиторлар жұмысы оңай емес. Пойыз аялдаған әр станция мен бекетке хат-хабар, газет-журнал, бандеролдар таратып жүретін олар бір сапарда кем дегенде үш-төрт күн, тіпті бір аптаға дейін жолда жүреді. Ақтөбе пошта экспедициясының қызметкерлері Асхат Раев пен Әділет Жарылғасын 7-8 жылдан бері жұп жазбай еңбек етіп келеді, екеуі жолға бірге шығады, бір бағытта қатынайды. Жұмыстары ортақ болғандықтан, өзара келісіп, кезекшілік етеді. – Үнемі жол үстінде жүреміз. Бұл жұмысқа әбден үйрендік. Бір купеге хат-хабар тиеп, жол бойы барлық аялдамаларда керекті мекен-жайға тастап кетіп отырамыз. Әрі, жолдағы елді мекендерден де хат, посылкалар жинап алып отырамыз, жұмысымыз өзімізге ұнайды, – дейді экспедитор жігіттер. Құжат тасымалдау – қолдан алып, қолға тапсыра салу емес. Олардың барлығы тіркеліп, сұрыпталып, қолдан-қолға өткенде міндетті түрде құжат толтырылып, қол қойылып, қабылдап алғаны не тапсырылғаны расталып отырылады. Жіберуші мен қабылдап алушының аты-жөндері жазылып, мөрлеріне де қойылады. Бұл, ең алыдмен қызметтің сенімдігі мен қауіпсіздігіне кепіл береді. – Ақтөбеден Атырау, Маңғыстау, Алматы, Астана бағыттарына қарай қатынаймыз. Жолда бес күн жүріп келсек, сонша күн демаламыз. Кейде сегіз сағаттық кесте бойынша кеңсе жұмыстарына араласамыз, –дейді Асхат Раев. Жалпы, хаттардың аман-есен иесіне жеткізілуіне экспедиция үш жылға дейін жауап береді екен. Яғни, пошта қызметі өздеріне осынша уақыт кез-келген тапсырылған затқа жауапкершілік жүктейді деген сөз. – Кейде пойыз аялдаған станцияларда хат-хабарды алып кететін адам болмай қалады. Артынан хабарласып, келесі станцияға тастап кетулерін өтінеді. Немесе қайтар жолда алып қалады. Бұл, әрине экспедиторлар жұмысына сын, хат-хабардың тиісті адресатқа дер кезінде және адаспай жету мүмкіндігін бір пайызға болса да шектейді. Сондықтан біз мұндай оқиғаның орын алмауына мүдделіміз, – дейді Әділет Жарылғасын.

Асқар Ақтілеу, Ақтөбе

Новости
31.07.2025
Минтранс оценивает транзитный потенциал Казахстана в 5 трлн тенге
Регионы
31.07.2025
Мастерская по производству вагонных колёсных пар открылась в Атырау
Новости
31.07.2025
Глава государства принял председателя правления АО «НК «ҚТЖ»
Новости
31.07.2025
Скляр: Казахстан закупит 175 новых пассажирских вагонов до конца года
31.07.2025
Осмотрщик вагонов модернизировал специальный молоток в Усть-Каменогорске
Новости
31.07.2025
Около 400 нарушителей сняли с поездов с начала года
Регионы
30.07.2025
Уральские ветераны-железнодорожники получили помощь на 7,6 млн тенге
Регионы
30.07.2025
Карагандинские железнодорожницы побывали в музее Карлага
Новости
30.07.2025
Почётный железнодорожник Калтай Самбетов отметил прогресс отрасли
Новости
30.07.2025
АО «НК «ҚТЖ» и TCDD Taşimacilik A.Ş. подписали соглашение о сотрудничестве по развитию ТМТМ
Инфраструктура
30.07.2025
Более 12,8 тысячи работников участвуют в строительстве крупных железнодорожных проектов
Новости
30.07.2025
КТЖ увеличило приём помощников машиниста в связи с ростом грузоперевозок
Пассажирские перевозки
30.07.2025
Дополнительный электропоезд будет следовать по маршруту «Астана – Курорт Боровое»
Новости
30.07.2025
КТЖ и Международный порт Мерсин обсудили сотрудничество в рамках развития ТМТМ
Новости
29.07.2025
Касым-Жомарт Токаев принял председателя совета директоров компании S Sistem Lojistik Хусейна Барлина
Инфраструктура
29.07.2025
Замакима Актюбинской области проверил вокзалы и объекты инфраструктуры в Байганинском и Темирском районах
Новости
29.07.2025
Рационализаторская активность в 2,5 раза превысила план в Акмолинском отделении ГП
Новости / Цифра недели
29.07.2025
Количество нарушений безопасности движения снизилось на 4% в КТЖ
Грузовые перевозки
29.07.2025
Более 550 млн тонн грузов за полгода перевезли в Казахстане
Новости / Архив
29.07.2025
Газета Қазақстан теміржолшысы, №57-58 от 29 июля 2025 года