Тәжірибе мен жұмыс тәсілін шебер үйлестіріп...

Новости
09.06.2016, 17:05
Семей станциясының бастығы Ғабит Есқожанов жұмыс күні бір сағат бұрын басталады. Алдымен жол бөлімшесіне бас сұғып, станцияға қажетті құжаттар мен бұйрықтар, тапсырмалар болса танысып, әрі қарай станцияға бет алады. Мұнда алдымен бас сұғатыны – станция кезекшісінің жұмыс орны.  Станция кезекшісі өткен тәуліктегі ахуалмен таныстырып, пойыздар қозғалысының схемасымен таныстырады. Станциядағы вагондар саны, жүк тиеу мен түсіру, маневрлік жұмыстар ретімен танысып шыққан соң ғана кабинетіне бет алады. Жолшыбай бүгінгі жұмыс жоспары да басында пісіп-жетіледі. Таңертеңгілік   басқосуда орынбасарларынан бастап жауапты мамандар мен қызметкерлердің  тәуліктік нормасын анықтап, тың тапсырмалар жүктейді... Семей станциясының бастығы болып тағайындалғанына аса көп уақыт өте қоймаса да, Ғабит Ғазизұлы осыған дейін бірталай жерде осы салада еңбек етіп, мол тәжірибе жинағандықтан жаңа жұмысқа тез бейімделіп, ортаға бірден сіңісіп кетті. Мұндағы жалпы ахуалмен танысып, қалыпты жұмыс ырғағына түскеніне екі айдан енді ғана асты. Қарапайым пойыз құрастырушысынан бастап, сатылай өскен кәсіби теміржолшы станцияның ішкі қызметін толық меңгерген. Қостанай және Алматы жол бөлімшелерінде еңбек еткен жылдары  "Үздік станция бастығы"атағын екі мәрте алған мол тәжірибесінің арқасында, мұнда қазіргі күннің өзінде қауіпсіздік пен экономикалық көрсеткішті еселеуде тәп-тәуір жетістікке қол жеткізіп отыр. Станция жұмысының бұзылмай, кестеге сай  ырғақты жүрісін қамтамасыз ету  үшін жүк тиеу-түсіру цехы мен жедел өкім беру цехының жұмысын қатты қадағалайды.      Станция бастығының бірінші кезектегі «бас ауруы» – бос вагондар мәселесі. Теміржолшылар үшін ең басты талап – вагон бос тұрмау керек, «дөңгелектер үнемі айналуда» болуы тиіс. Сонда ғана табыс тауып, жоспар орындалатыны әр теміржолшының жадында жаттаулы тұр. Станциядағы қат-қабат қауырт жұмыстармен қатар  құжаттамалар мен келіп түскен бұйрық-қаулылардың кешіктірілмей рет-ретімен орындалуын қадағалау да бір  міндет.  Ал жұмыс күнінің соңы атқарылған шаруаларды ой елегінен өткізіп, қорытындылаумен аяқталады. «Не істелді, нендей іс жүзеге аспады? Станция басында қанша вагон неше тәуліктен бері бос тұр, қаншасы қандай бағыттарда аттандырылды. Локомотившілермен жұмыстың тиімділігі қандай? Алдағы жоспарға нені енгізу керек?» деген сауалдар арқылы есеп алу, ертеңін ойлайтын станция бастығының негізгі ұстанымы. Бұл Ғабит Ғазизұлының көп жылдық тәжірибесінен түйген жұмыс істеу тәсілі. Семей станциясында бүгінгі таңда 238 адам еңбек етсе, оның отыз пайызы жастар.  Міне, осы өскелең буын өкілдерін «от пен суға салу» станция бастығының тағы бір қыры. Олардың жұмысын бақылап, кемшілігі болса өз қолымен түзеткізгенше қыр соңынан қалмай, қызметтік тұрғыдан сауалдар қойып, ортақ мәселені талқылауда жастардың пікірін тыңдауды жөн санайды.  Дұрыс болса да, бұрыс болса да, әркім өз пікірі мен көзқарасын білдіруге міндетті деп үйретеді. Станция басшысының пікірінше, бұл қызметкердің кәсібилігін шыңдауда берері мол шара. –Қазіргі теміржолшы жастардың батылдығы мен білімге деген құштарлығы талас тудырмайды, тек оларды өндірісте жақсылап қайрап, шыңдау керек. «Станция кезекшісінің көмекшісі» атты сары мұқабалы кітап қолынан түспейтін бір жас жігітті сырттай бақылап, назарда ұстап жүрмін, болашақта мықты маман болады,– деп ойымен бөлісті жас теміржолшылардың  тәрбиешісі Ғабит Есқожанов.

Қуаныш ҚОЖАЕВ, Семей

Новости
22.02.2025
Провинция Шэньси вложит 2,5 млрд юаней в развитие контейнерных поездов Китай-Европа
Новости
22.02.2025
В 2025 году будут запущены 3 новых казахстанско-китайских терминала
Грузовые перевозки
21.02.2025
Уровень нарушений безопасности движения снижен на 11% в ТОО «КТЖ-Грузовые перевозки»
Инфраструктура
21.02.2025
Более 200 км железнодорожного пути оздоровят в 2025 году в Павлодарском регионе
Новости
21.02.2025
Huawei начнет развертывание LTE-R на Трансказахстанском железнодорожном коридоре
Новости
21.02.2025
АО «KTZ Express» обратится в Верховный суд
Регионы
21.02.2025
Знание правил безопасности дежурных по переезду проверили в Алматинской дистанции пути
Новости
21.02.2025
Использование навигационных пломб и QR-кодов для грузов обсудили представители ЕЭК и Ирана
Регионы
21.02.2025
К паводковому сезону готовятся в Костанайском регионе
Регионы
21.02.2025
Профилактическую работу по обеспечению безопасности на железной дороге ведут в Карагандинской области
Грузовые перевозки
21.02.2025
Перевозки между Казахстаном и Китаем в январе выросли на 18%
Новости / Архив
21.02.2025
Газета Қазақстан теміржолшысы, №13 от 21 февраля 2025 года
Новости
20.02.2025
Бектенов обсудил с предпринимателями проблемы и перспективы развития транспортно-логистической отрасли
Новости
20.02.2025
Руководство КТЖ проводит инспекцию противопаводковых мероприятий в регионах
Регионы
20.02.2025
Опытные железнодорожники из Карагандинской области обучают технический персонал предприятий Южного региона
Регионы
20.02.2025
Планы на 2025 год озвучили в Павлодарском отделении ГП
Новости
20.02.2025
Технику восстановительных поездов обновляют в КТЖ
Регионы
20.02.2025
Нестандартные ситуации обсудили на плановых технических занятиях на станции Илецк
Регионы
20.02.2025
Пожарный поезд задействовали в тушении жилого дома в Актюбинской области
Регионы
20.02.2025
Внеплановые технические занятия провели на станции Жанаарка