Еңбекпен келген абырой

Новости
15.09.2017, 10:37
Болат жолдың бойында тер төгіп жүрген еңбек адамының  қай қайсысы да құрметке лайық.  Елу жылға жуық шойын жолдың ыстығы мен суығын қатар көріп, бүгінде осы саланың кәсіби майталманы болып танылған  Жанат Қадырұлы абырой да, даңқ та адал еңбек еткенде дейді. Ардагер теміржолшы мұны жайдан жай айтып отырмаса керек, өзінің көп жылғы тәжірибесінде көз жеткізген шындығы.  Еңбек жолын 1976 жылы ВЧД-24 Аягөз вагон пайдалану депосында жылжымалы құрамды жөндеуші слесарь болып бастаған  Жанат Байзақов вагон шаруашылығының инженер-механигі мамандығы бойынша жоғары білім алып, бір орында табан аудармай жарты ғасырға жуық еңбек етті. Алғашқы жылдары, бас-аяғы 4-5 жылдың ішінде білікті маман ретінде танылып үлгерді. Соның арқасында қызмет барысында тез өсті.  Вагон қараушы, бригадир, депоның вагон жөндеу жөніндегі аға шебері, өндірістік нұсқаушы, ТКБ (техникалық күтім бекеті) бастығы... осылай, қызмет сатысымен жоғарылай берді.  Күні бүгінге  дейін Аягөз вагондарға техникалық қызмет көрсету бекетінің вагон қабылдаушысы болып тер төгіп келеді. Табиғатынан іскер, ізденімпаз, ерекше ұйымдастырушылық қасиетінің арқасында қай кезде де көргені құрмет, арқалағаны абырой болды десек қателеспейміз. 2002 жылы «Қозғалыс қауіпсіздігі үшін» төсбелгісімен марапатталса,  биыл ұзақ жылғы адал еңбегінің өтеуі саланың жоғары марапаты «Құрметті теміржолшы» белгісін төсіне тақты.  Семей жүк тасымалы бөлімшесінің директоры Марлен Көкірекбаев Жанат Қадырұлына «Құрметті теміржолшы» белгісін тапсырып тұрып, кәсіби вагоншыға абыройыңыз аласармасын деп тілек білдірді. Айта кетейік, Жанат Қадырұлы Аягөз өңіріне танылған атақты Байзақовтар династиясының өкілі.  Әкесі Қадыр,  егіздің сыңары Марат, ағасы Серікболат Байзақовтар саналы ғұмырларын сүйікті істері темір жол саласына, оның ішінде вагон шаруашылығына арнаған азаматтар. Әкеден балаға жалғасқан вагоншылар әулетінің осы саладағы жалпы еңбек өтілі  160 жылды құрайды екен.  

Ерлан Ғазез, Семей-Аягөз

Новости
26.11.2024
Развитие железнодорожной отрасли и транзитного потенциала рассмотрели в правительстве Казахстана
Новости
26.11.2024
Объемы контейнерных перевозок за три года выросли на 30%
Грузовые перевозки
26.11.2024
Минтранс: объем грузоперевозок вырос на 3,5% в Казахстане
Новости
26.11.2024
Более 1600 договоров с отечественными производителями заключило КТЖ в 2024 году
Инфраструктура
26.11.2024
Ремонтные работы железных дорог завершили на 96% в Казахстане
Грузовые перевозки
26.11.2024
Годовой план по сдаче грузов через Достык – Алашанькоу выполнили досрочно
Пассажирские перевозки
26.11.2024
Нацперевозчик напомнил правила использования стоп-крана в пассажирских вагонах
Новости
26.11.2024
Развитие ТМТМ обсудили в Стамбуле
Инфраструктура
26.11.2024
Инфраструктуру железных дорог продолжают улучшать в Павлодарском отделении магистральной сети
Новости / Архив
26.11.2024
Газета «Қазақстан теміржолшысы», №100 от 26 ноября 2024 года
Новости
25.11.2024
Неизвестные похитили болты скрепления пути на перегоне Көкпекті – Нұра
Новости
25.11.2024
Около 3 тысяч раз пришлось применить экстренное торможение машинистам КТЖ в 2024 году
Регионы
25.11.2024
Тянь-шаньские ели посадили сотрудники Алматинского отделения ГП
Новости
25.11.2024
Обучение по повышению компетенций провели для работников узла Кокшетау
Регионы
25.11.2024
С выходом бродячего скота на железнодорожные пути продолжают бороться в Костанайском регионе
Спорт
25.11.2024
Команда КТЖ заняла первое место на ІХ спартакиаде «Самрук-Қазына»
Регионы
25.11.2024
Итоги работы за 10 месяцев подвели в Алматинском отделении ГП
Новости
25.11.2024
Первый контейнерный поезд отправили по обратному маршруту ТМТМ - из Баку в Сиань
Новости
25.11.2024
Новое служебное помещение для сигналистов предгорочного парка построили на станции Астана
Новости
22.11.2024
КТЖ выявило хищение дизельного топлива на 16 млн тенге в депо Бесколь