Келеңсіздіктің алдын алуға кеңес   

Новости
31.10.2017, 17:17
 Бас ауырып, балтыр сыздамайтын адам кемде кем болса керек. Алайда қаншама халықтың тағдырына жауапты жандар денсаулығы көптің аман-саулығының кепілі. Соның бірі – машинистер десек артық айтпаспыз.  Тепловоз тізгіндеген жанның жағдайы жол үстінде  күрт төмендесе не болмақ? Осындай жағдайдың  алдын алу мақсатында Маңғыстау локомотив пайдалану депосындағы машинистер мен көмекшілеріне, депо кезекшілеріне маман кеңесі берілді.    Жиынға негізінен жоғары қан қысымы бойынша тіркеуде тұратындар шақырылды. Қазір мұндай есепте аталған санаттағы  56 машинист пен көмекшілері  бар көрінеді. Сол азаматтар жолға шықпас бұрын, жолда, жалпы өмірде нені ескеруі тиіс? Мұны мекеменің өндірістік дәрігері Амангелді Сейтбимбетов бүге-шүгесіне дейін әңгімелеп, бейнероликте көрсетті. Цехтық кәсіподақ комитеті төрағасы Әбілсейіт Нәбиханов қан қысымының деңгейі 140-тан жоғарыласы тепловоз жүргізуге жіберілмейтінін атап, себебін тәптіштей түсіндірді.    - Қан қысымының жоғарылауына бірнеше фактор әсер етеді. Кейбіреулер соған немқұрайдылықпен қарайды. Бұл дұрыс емес. Нәтижесінде оны машинистен басқа жеңіл жұмыстарға ауыстыруға тура келеді. Мұны көбі түсіне бермейді, ал ертең ол орны толмас өкінішке ұрындырса кім жауапты болмақ? - дейді ол.    Қатысушылар дәрігерге міндетті медициналық сақтандыруға байланысты және тақырыпқа сай сұрақтарын қойып, тиісті  жауап алды. 30 жылдық тәжірибесі бар машинист Манас Тілеулиев өзге өңірдегі деполар сияқты бізде де психолог маманы болса жұмысқа бара жатқанда, шаршап- шалдығып келгенде көп көмегі тиер еді дегенді алға тартты. Оған себеп, машинистер мен көмекшілерінің психологиялық тұрғыдан үш топқа бөлініп, жолға сол топтардың үйлесімділігі бойынша жіберілетіні екен. Бұған жауап берген депоның еңбек қауіпсіздігін қорғау жөніндегі жетекші инженері Айбат Дауылбаевтың айтуынша, психолог штатын ашуға сұраныс әлдеқашан беріліп, оның жұмыс жасауына қажет құрал-жабдықтар да сатып алынып қойғанмен әлі шешімген жоқ. Қазірге бұл маманға қажеттілікті өңірлерден іссапарлатып келетін психологпен, ол келгенше машинист нұсқаушысының көмегімен өтеп отырған көрінеді.      

 Шахида Жұман,

Маңғыстау

Пассажирские перевозки
24.07.2024
В КТЖ выявили факт провоза безбилетного пассажира в Шымкенте
Регионы
24.07.2024
Итоги работы за первое полугодие подвели в Алматинском эксплуатационном локомотивном депо
Регионы
24.07.2024
Более 7 тысяч жителей ЗКО обратились к специалистам поезда «Саламатты Қазақстан»
Новости
24.07.2024
Более 600 железнодорожных подъездных путей переданы в доверительное управление АО «Центр транспортного сервиса»
Спорт
24.07.2024
Турнир по настольному теннису приурочили к 100-летию станции Павлодар
Регионы
24.07.2024
Фестиваль КВН прошел на станции Караганда-Сортировочная
Новости
23.07.2024
Повышение эффективности казахстанских морских портов обсудили в Актау
Регионы
23.07.2024
Внутренние тренеры КТЖ провели выездное обучение в Уральске
Регионы
23.07.2024
Итоги работы за второй квартал по предупреждению несчастных случаев подвели в Акмолинском отделении ГП
Регионы
23.07.2024
Летние путевые работы продолжают вести в Карагандинском регионе
Новости
23.07.2024
Первый контейнерный поезд пройдет через Казахстан из Ирана в Китай по коридору «Север-Юг»
Новости
23.07.2024
Правила железнодорожных перевозок изменят в Казахстане
Новости / Архив
23.07.2024
Газета «Қазақстан теміржолшысы», №60 от 23 июля 2024 года
Грузовые перевозки
22.07.2024
АО "Кедентранссервис" заключило договор с Hamburger Hafen аnd Logistik AG
Грузовые перевозки
22.07.2024
Более тысячи тонн керамической плитки отправили в Казахстан по МТК «Север-Юг»
Новости
22.07.2024
Глава KAZLOGISTICS посетил порты Актау и Курык
Грузовые перевозки
22.07.2024
Условия нахождения и использования транспортных средств международной перевозки установили на таможенной территории ЕАЭС
Новости
22.07.2024
Казахстан прорабатывает экспорт пшеницы через Бейнеуский терминал в Афганистан и Пакистан
Новости
22.07.2024
Строительство новой железнодорожной магистрали обсуждают Казахстан, Туркменистан и Афганистан
Новости
22.07.2024
Пропускную способность восточного направления транспортного коридора «Север-Юг» через Казахстан увеличат до 10 млн тонн в год