Сапа бойынша мінсіз

Новости
03.11.2017, 10:50
Семей ЖТ бөлімшесі бойынша Дегелең – Семей және Шар – Жаңа-Семей телімі желі бойының ең күрделі тармағына жатады. Жүк тасымалының нөпірі мол, Тальго пойызы сағатына 90-120 км жылдамдықпен жүйткитін бұл телімдердегі жұмыс та ауқымды. Солардың ішінде Семей байланыс және белгі беру дистанциясының қызметін айрықша бөліп қарастыруға болады. Айта кетерлігі сол, өткен күзгі байқаудың қорытындысы бойынша бөлімшеге қарасты байланыс саласында бірде-бір ақаулық орын алмаған. Сонымен қатар,  жоспарлы шаралар 100 пайыз атқарылыпты. Өткен 9 айдың көрсеткіші бойынша да айтуға  тұрарлық межеге қол жеткізілген. Яғни, Семей ЖТ бөлімшесі мекемелері арасында, барлық шаруашалықтар бойынша Семейдегі ШЧ – 29 және Аягөздегі ШЧ – 30 қызметтік сапа жөнінен алғашқы орында тұр. Қазіргі таңда Семей белгі беру және байланыс дистанциясы Шығыстағы 371,4 км жол теліміне қызмет көрсетуде. Жұмыстың нәтижелі жүзеге асуына «Нева» орталықтандырылған диспетчерлік жүйесі мен «Диалог» жүйесінің қосар үлесі зор болып тұр. Сондай-ақ, электрлік орталықтандыру құрылғысымен шалғайдағы шағын станциялар толық көлемде қамтылған. Бір бұл емес, бүгінде ШЧ – 29 мекемесі байланыстың магистральдық әуе желісімен де толық қамтамасыз етілген. Жалпы, қызмет барысына жыл сайын жаңашылдық енгізу шарасы кеңінен жолға қойылып отыр. Атап айтсақ, желі бойындағы жұмыс сапасын арттыру үшін КТСМ-2 құрылғысының бірліктері жұмыс барысында қолданылуда. Сонымен қатар, ағымдағы жылы Дегелең-Семей, Шар-Семей телімі бойынша радиобайланыстық қызмет те талапқа сай етілді. –Алдағы қысқа толыққанды дайынбыз деуге негіз бар. Телім бойындағы пойыз қозғалысы үшін аса маңызды саналатын техникалық құрылғылардың күтімі де жоғары. Өткен күзгі байқау оларды қолдану ережелері мен тәртіптің қатаң сақталатынын көрсетіп берді. Дегенмен, жабдықтау мен автоматикаландыру бойынша әлі де үздіксіз жұмыс жүргізіле беретін болады, – дейді ШЧ-29 мекемесінің басшысы Бейбіт Түменғали. Аталмыш мекеме бойынша ағымдағы жылы атқарылған шара көп. Мәселен, үш бағытқа қызмет көрсететін, қаланың Жаңасемей аумағында орын тепкен «А посты» айрығының сұлбалық негіздемесін даярлау қолға алынды. Жалпы, Шар – Семей телімі бойында Түрксіб дәуірі мен соғыстан кейінгі салқын жылдары қолданысқа берілген базбір құрылғыларды ауыстыру қажет. Сондай-ақ, бүгінде елдің күнгейі мен теріскейін жалғайтын ірі магистральға айналған желі бойын талапқа сай ету де басты міндет. Міне, соның аясында Жаңасемей мен Дегелеңді жалғайтын аталмыш нысанның қосалқы бөлшектерін жаңарту көзделген-ді. Осыған дейін қызмет көрсетіп келген байырғы НР релесін ауыстыру тиімділікті еселей түседі. Бұл бағыттағы шаралар лабораториялық-сараптамалық тексерулер нәтижесінде анықталған болатын. Бір бұл емес, бөлімше басшысының айтуынша, жыл үлесіндегі жетістікті істер қатарында техникалық қауіпсіздік шараларын жүргізу ширатылып, СОБ құрылғыларын қайта жабдықтау, жөндеу, сынау және ауыстыру мәнісіндегі жоспарлы жұмыстар сәтімен жүзеге асырылды. Сонымен қатар, ШЧ-29 мекемесі теміржолшыларының күшімен бірқатар әлеуметтік жұмыстар да орындалды. Бұдан өзге байланыс саласында маңызы зор бірқатар нысандар құрылысы қайта жаңғыртылыпты.

Қуаныш Қожаев, Семей

Новости
26.11.2024
Более 155 мостов построят во время строительства новых железных дорог в Казахстане
Новости
26.11.2024
Олжас Бектенов дал ряд поручений Минтранспорта и КТЖ
Новости
26.11.2024
До 2027 года КТЖ построит 9 терминалов
Новости
26.11.2024
Развитие железнодорожной отрасли и транзитного потенциала рассмотрели в правительстве Казахстана
Новости
26.11.2024
Объемы контейнерных перевозок за три года выросли на 30%
Грузовые перевозки
26.11.2024
Минтранс: объем грузоперевозок вырос на 3,5% в Казахстане
Новости
26.11.2024
Более 1600 договоров с отечественными производителями заключило КТЖ в 2024 году
Инфраструктура
26.11.2024
Ремонтные работы железных дорог завершили на 96% в Казахстане
Грузовые перевозки
26.11.2024
Годовой план по сдаче грузов через Достык – Алашанькоу выполнили досрочно
Пассажирские перевозки
26.11.2024
Нацперевозчик напомнил правила использования стоп-крана в пассажирских вагонах
Новости
26.11.2024
Развитие ТМТМ обсудили в Стамбуле
Инфраструктура
26.11.2024
Инфраструктуру железных дорог продолжают улучшать в Павлодарском отделении магистральной сети
Новости / Архив
26.11.2024
Газета «Қазақстан теміржолшысы», №100 от 26 ноября 2024 года
Новости
25.11.2024
Неизвестные похитили болты скрепления пути на перегоне Көкпекті – Нұра
Новости
25.11.2024
Около 3 тысяч раз пришлось применить экстренное торможение машинистам КТЖ в 2024 году
Регионы
25.11.2024
Тянь-шаньские ели посадили сотрудники Алматинского отделения ГП
Новости
25.11.2024
Обучение по повышению компетенций провели для работников узла Кокшетау
Регионы
25.11.2024
С выходом бродячего скота на железнодорожные пути продолжают бороться в Костанайском регионе
Спорт
25.11.2024
Команда КТЖ заняла первое место на ІХ спартакиаде «Самрук-Қазына»
Регионы
25.11.2024
Итоги работы за 10 месяцев подвели в Алматинском отделении ГП