Жоғары жауапкершілік – машинистерде   

Новости
08.12.2017, 11:20
  Семей ЖТ бөлімшесіне қарасты Семей локомотив пайдалану депосы жыл соңын қауырт шаралармен өткізуде. Пойыз қозғалысы қауіпсіздігін сақтау мен еңбекті қорғауда, жүк тасымалы мен маневрлік шараларды сапалы жүзеге асыруда елеулі айлықтар ұйымдастырылып,  өндіріске оң нәтижелер енгізуде. Өткен қараша айының 9 күні локомотив депосы бойынша қауіпсіздік айлығы бастау алған болатын. Бір ай мерзімге созылған шара барысында мекеме басшысы Дәулет Ыдырысовтың бастамасымен бірқатар тың жұмыстар орын алды. Атап айтсақ, аялық барысын қорытындылайтын селекторлық жиындар ұйымдастырылып, оған теміржол саласының барлық мамандары қатысты. Сондай-ақ, мекеме басшылығы локомотив бригадаларымен жиі кездесіп, ортақ тақырыптағы сауалдар талқыланды. Мұнымен қатар, пойыз қозғалысы қауіпсіздігін сақтау мақсатында тоқсандық ұйымдастырылған болатын. Арнайы шара барысында локомотив бригадаларының келу-кету уақытындағы жүйелілік пен тепловоздардың тежегіш құрылғылары, аппаратуралар толықтай жіті тексеруден өтті. Айта кетерлігі сол, жұмысқа тыңғылықты қараудың нәтижесінде арнайы шара барысында алаңдаушылық туғызарлықтай ақаулықтар мен маңызды ескертпелер орын алмапты. Локомотив шаруашылығындағы мұндай шаралар тек машинистерге ғана емес, инженерлік-техникалық қызметкерлер үшін де маңызды. Сонымен қатар, пойыз диспетчерлеріне, пойыз құрастырушыларға да қатысты. Бір бұл емес, «Қозғалыс қауіпсіздігі - бәрінен бұрын!» атты айлық аясында машинистер өмірі мен денсаулығын сақтау шаралары кең көлемде орын алды. - Жалпы, күллі теміржол саласындағы ең жоғары жауапкершілік машинистер мен машинистер көмекшілеріне жүктеледі. Сондай-ақ, желі бойындағы салалас өзге қызметкерлердің ақаулық жібермеулері де назарда ұсталады. «Машинист – теміржолдың көзі мен құлағы» деген нақыл бекерге айтылмаған. Осыған орай түрлі акциялар ұйымдастырылып, әр локомотившінің мұқияттылығы жіті қадағалауға алынуда. Өткізілген техникалық дәрістер, акциялар зор нәтижеге жеткізуде. Осы ретте біздің мекемеміз жылды оң жетістіктермен қорытындыламақ, -  дейді депо директоры, Құрметті теміржолшы Дәулет Ыдырысов.  

Қуаныш ҚОЖАЕВ, Семей

Пассажирские перевозки
24.07.2024
В КТЖ выявили факт провоза безбилетного пассажира в Шымкенте
Регионы
24.07.2024
Итоги работы за первое полугодие подвели в Алматинском эксплуатационном локомотивном депо
Регионы
24.07.2024
Более 7 тысяч жителей ЗКО обратились к специалистам поезда «Саламатты Қазақстан»
Новости
24.07.2024
Более 600 железнодорожных подъездных путей переданы в доверительное управление АО «Центр транспортного сервиса»
Спорт
24.07.2024
Турнир по настольному теннису приурочили к 100-летию станции Павлодар
Регионы
24.07.2024
Фестиваль КВН прошел на станции Караганда-Сортировочная
Новости
23.07.2024
Повышение эффективности казахстанских морских портов обсудили в Актау
Регионы
23.07.2024
Внутренние тренеры КТЖ провели выездное обучение в Уральске
Регионы
23.07.2024
Итоги работы за второй квартал по предупреждению несчастных случаев подвели в Акмолинском отделении ГП
Регионы
23.07.2024
Летние путевые работы продолжают вести в Карагандинском регионе
Новости
23.07.2024
Первый контейнерный поезд пройдет через Казахстан из Ирана в Китай по коридору «Север-Юг»
Новости
23.07.2024
Правила железнодорожных перевозок изменят в Казахстане
Новости / Архив
23.07.2024
Газета «Қазақстан теміржолшысы», №60 от 23 июля 2024 года
Грузовые перевозки
22.07.2024
АО "Кедентранссервис" заключило договор с Hamburger Hafen аnd Logistik AG
Грузовые перевозки
22.07.2024
Более тысячи тонн керамической плитки отправили в Казахстан по МТК «Север-Юг»
Новости
22.07.2024
Глава KAZLOGISTICS посетил порты Актау и Курык
Грузовые перевозки
22.07.2024
Условия нахождения и использования транспортных средств международной перевозки установили на таможенной территории ЕАЭС
Новости
22.07.2024
Казахстан прорабатывает экспорт пшеницы через Бейнеуский терминал в Афганистан и Пакистан
Новости
22.07.2024
Строительство новой железнодорожной магистрали обсуждают Казахстан, Туркменистан и Афганистан
Новости
22.07.2024
Пропускную способность восточного направления транспортного коридора «Север-Юг» через Казахстан увеличат до 10 млн тонн в год