Құрық порты:  барлық теңізге жол ашылды

Новости
08.12.2017, 11:52
Бұдан былай Қазақстан тек құрлықтық мемлекет емес, ол енді барлық теңізге шыға алады. Жалпыұлттық телекөпір кезінде Елбасы Нұрсұлтан Назарбаев Құрық портындағы паромдық өткелді іске қосу барысында осылай деді.  Қазақстанның транзиттік әлеуетін дамыту және Еуразия құрлығындағы логистикалық торапты құру жобасын іске асыру мақсатында Мемлекет басшысы Маңғыстаудағы паромдық терминалдың бірінші кезеңін іске қоса отырып, Құрық портының мүмкіндігі арқылы Қазақстанның экспорттық әлеуеті артатынын жеткізді. Ал «ҚТЖ» ҰК» АҚ вице-президенті Бауыржан Орынбасаров Құрық порты Транскаспийлік көлік дәлізінің негізгі бөлігі екеніне тоқталды. 2020 жылға таман елдің транзиттен түсетін табысы 5 млрд долларды құрамақ. Өсу динамикасын өндіруші өнеркәсіптер байқатып отыр. Экспорттық жеткізілімдер 25 пайызға дейін өсті. Биыл елдің көліктік-логистикалық жүйесін дамытуда жеткен жетістіктер де аз емес. Теңізге шығатын жолы жоқ Қазақстанды бүгінде толыққанды Еуразия құрлығындағы логистикалық хаб деуге әбден болады. Индустриализация күнінде елде ірі 5 көліктік нысанның жұмысы іске қосылды. Соның бірі – осы Құрық портындағы терминал. Құрық порты Бакуге, Грузияға, Түркияға, Босфор бұғазы арқылы Еуропаға бағдар ашуға дайын. Бұл – Қазақстанда бұрын-соңды болмаған үлкен жетістік.   Еске сала кетейік, биыл қазан айында Құрық портынан Баку портына алғашқы 1 миллион тонна жүк жөнелтілген болатын.  Ресми мәліметтер бойынша порттағы бір миллион тонна жүктің 548 мың тоннасы экспортқа шығарылды. Импорттық жүктер 452 мың тоннаны құрап отыр. Тағы бір тиімді тұсы аталмыш инфрақұрылымдар теңіз маңындағы қозғалысты төрт сағатқа жеделдетеді. Мәселен, Баку мен Құрық арасындағы пароммен жүру уақыты 18 сағатты құрайды. Ал, Ақтаудан Бакуге 22 сағат жібереді. Маңғыстау жерінен жөнелтілген жүк Әзірбайжан, Грузия порттары арқылы Еуропаға қарай жол тартады. Құрық паром кешенімен қазақстандық астық, көмір, мұнай өнімдері, тыңайтқыш, химиялық өнімдер, транзиттік жүктер, Қытай, Қырғызстан және Өзбекстаннан шыққан жүктер экспортқа шығарылады. Паром кешенінде бір теміржол айлағы, төрт теміржол көрмелік паркі бар. Теміржол станциясына кіре берісте өңдеу және сұрыптау қызметі, «Ерсай станциясы – Құрық порты» кіре беріс теміржолы, әкімшілік және өндірістік мақсаттағы нысандар салынды. Аталмыш айлақтағы паром өткелі мен «Боржақты – Ерсай» теміржол желісі басты және сұйық жүктердің мультимодальдық тасымалын қамтамасыз етеді. Бұл өз кезегінде Каспий бағдарымен батыс бағыттағы экспорттық әлеуеті мен транзиттік жүк ағынын еселеп арттырады. Сонымен, кешегі өткен телекөпірде екі бірдей маңызды жобаның тұсауын кескен «Қазақстан темір жолы» ҰК» АҚ  мультимодальдық компания болып қалыптасуға барлық мүмкіндігі барын тағы бір дәлелдеді. Шымкентте ашылған көліктік- логистикалық кешен болашақта бүкіл Орта Азияның сауда-логистика орталығы болатынын болжатса, Қазақстанның теңіз қақпасы Ақтау портына қосымша Құрық портының ашылуы, ал бүгін онда жылына 2 млн жүк тасымалдауға қауқарлы  автомобильдік-паромдық кешеннің пайдалануға берілуі – теңізге шығар жолы жоқ елге су жолы арқылы әлемнің барлық порттарына шығу мүмкіндігін сыйлады.  

Ұлан ОРАЗ

Новости
26.11.2024
Более 155 мостов построят во время строительства новых железных дорог в Казахстане
Новости
26.11.2024
Олжас Бектенов дал ряд поручений Минтранспорта и КТЖ
Новости
26.11.2024
До 2027 года КТЖ построит 9 терминалов
Новости
26.11.2024
Развитие железнодорожной отрасли и транзитного потенциала рассмотрели в правительстве Казахстана
Новости
26.11.2024
Объемы контейнерных перевозок за три года выросли на 30%
Грузовые перевозки
26.11.2024
Минтранс: объем грузоперевозок вырос на 3,5% в Казахстане
Новости
26.11.2024
Более 1600 договоров с отечественными производителями заключило КТЖ в 2024 году
Инфраструктура
26.11.2024
Ремонтные работы железных дорог завершили на 96% в Казахстане
Грузовые перевозки
26.11.2024
Годовой план по сдаче грузов через Достык – Алашанькоу выполнили досрочно
Пассажирские перевозки
26.11.2024
Нацперевозчик напомнил правила использования стоп-крана в пассажирских вагонах
Новости
26.11.2024
Развитие ТМТМ обсудили в Стамбуле
Инфраструктура
26.11.2024
Инфраструктуру железных дорог продолжают улучшать в Павлодарском отделении магистральной сети
Новости / Архив
26.11.2024
Газета «Қазақстан теміржолшысы», №100 от 26 ноября 2024 года
Новости
25.11.2024
Неизвестные похитили болты скрепления пути на перегоне Көкпекті – Нұра
Новости
25.11.2024
Около 3 тысяч раз пришлось применить экстренное торможение машинистам КТЖ в 2024 году
Регионы
25.11.2024
Тянь-шаньские ели посадили сотрудники Алматинского отделения ГП
Новости
25.11.2024
Обучение по повышению компетенций провели для работников узла Кокшетау
Регионы
25.11.2024
С выходом бродячего скота на железнодорожные пути продолжают бороться в Костанайском регионе
Спорт
25.11.2024
Команда КТЖ заняла первое место на ІХ спартакиаде «Самрук-Қазына»
Регионы
25.11.2024
Итоги работы за 10 месяцев подвели в Алматинском отделении ГП