Өткелден өткен де бар, өтпеген де...  

Новости
23.02.2018, 12:22
Бейнебақылау орнатудың шығынын айыппұлдан өндіре алады деген еді осы сала маманы. Адамдар тек пойыз жолды кесіп өтуден емес, өтпелерде автокөлікпен пойызға өздері келіп соқтығысып ажал құшқан немесе мүгедек атанған оқиғалар сәт сайын қайталануда. Пойыздың алдын кескен жүргізуші ғана кінәлі емес, заманға сай өтпені  жабдықтамаған теміржолмен қатар қала, аудан басшылары да  қауіпсіздікке немқұрайлы қарауда. Қарапайым теміржолшының міндеті – қауіп-қатер жайлы айтып түсіндіріп, сақтандыру. Ал халықтың бір аты – тобыр. Естісі мен есері қатар жүретіндіктен, бірі ережені сақтаса, екіншісі сақтамайды.  Жыл басталмай жатып Семей, Павлодар сынды аймақтарда өтпедегі апаттың салдарынан екі адам қайтыс болды. 7 қаңтарда Ақсу – Құркөл аралығындағы күзетілетін өтпеде автокөлікпен жүк көлігі соқтығысқан. 29 қаңтарда Семей жол бөлімшесіндегі бір күзетпелі өтпеде жүк көлігімен маневр локомотиві соғысып, салдарынан пойыз құрастырушы қайтыс болған. Ал 14 ақпанда Павлодар жол бөлімшесінде күзетпесіз өтпеде жүк пойызымен жеңіл автокөлік соқтығысып, автокөлік жолаушысы оқиға орнында қаза тапқан. Айналдырған екі айға жетпейтін  уақытқа аз емес... Тағы да осындай қанды оқиғаның қайталанбауы үшін алынған шаралар қатарында  ұлттық компания бойынша «Абайлаңыз, өтпе!» айлығы жүріп жатыр.  Шымкентте ақпанның 15-інде басталған айлық шеңберінде Шымкент жол дистанциясының жетекші инженері Ақтолқын Жоланова өтпеде жүргізушілерге қауіптің алдын алуды ескерту үшін қалалық МАИ қызметкерлеріне ерте шығады. Әйтпесе сөзіңді тыңдау былай тұрсын, «не айтып тұрсың?» дегендей кекесінмен мазақ етіп кететіндер көп екен. Дистанция аумағындағы 7 күзетілетін, 11 күзетпесіз өтпе бар.  Жетекші инженері осы жеті нысанға айлық ішінде жеті рет барып, жеті рейд ұйымдастырған. Өтпеден өтудің ережесі жазылған парақшалар әрі-бері өткен көлік жүргізушілеріне таратылып, ал күзетілмейтін өтпелердегі ескірген қауіпсіздік белгілерін жаңарту қолға алыныпты.  Қалаға іргелес жатқан Сайрам ауданымен екі ортадағы көлік нөпірінде есеп жоқ. Жол ережесін бұзу оқиғасы Сайрамға баратын Қызылсай – Шымкент телімінің 3301-шақырымындағы өтпеде жиі орын алады. Бұл аумақтан тәулігіне шамамен 3500 көлік өтеді. Ал қаланың «Азат» мөлтек ауданынан қатынайтын  жеңіл және қоғамдық көліктер он мыңнан асып кетеді.  Өткен жылы Шымкент өңірінде жекеменшік темір жол тарапындағы өтпеде жүк көлігі пойыздың алдынан шығып апатқа ұшырап еді. Одан кейін  Ленгер бағытындағы күзетпесіз өтпеде ережеге бағынбаған жүргізуші локомотивпен соғысты. Жүргізуші ауруханаға түсіп, көлігі жарамсыз болған. Әрине, өтпелерде  сақтандыру шаралары айлық кезінде де, айлықтан тыс та ұдайы жүргізіліп келеді. Ал күнделікті кезекшілікте  тұратын өтпе кезекшісі тәулігіне 12 мыңнан асатын көліктің қайсыбірін қадағалап үлгерсін.  Кейде жартылай ашық шлагбаумнан көз ілеспес жылдамдықпен  өте шығатын көліктің нөмірін шырамытқан күйі қалады. Бүгінде Ресей темір жолдарында енгізілген талай жаңа технологиялар Қазақстанда да сынақтан өтіп, қолданысқа енгізіліп жүр ғой. Өтпеге келгенде де олардың тәжірибесі қолдануға сұранып тұр деседі. Яғни, пойыз келе жатқанда жер астынан екі-үш қарыс темір көтеріле қалады да көлік түгілі жай адамның өзі өте алмайтын кедергі пайда болады. Екінші жолы – бейнебақылау қою. Бұлтармас айғақты көріп, айыппұл төлегендер екінші рет сақтыққа көшетіні белгілі.  Әйтпесе қауіпсіздікті құр сөзбен қамтамасыз ету бекершілік дейді мамандар.  

Динар МЕЙІРМАН, Шымкент

Регионы
25.07.2024
Железнодорожники Карагандинской и Акадырской дистанций пути продолжают работы по смене рельсовых опор
Новости
25.07.2024
Развитие сотрудничества в сфере железнодорожного транспорта обсудили страны ЕАЭС
Регионы
25.07.2024
Итоги отгрузки за первое полугодие 2024 года подвели в ВКО
КТЖ в лицах
25.07.2024
«Каждый день уникален и полон вызовов»: Поездной диспетчер рассказал о своей работе
Новости
25.07.2024
Транспортный контроль и лицензирование экспедиторской деятельности обсудили в Минтранспорта
Пассажирские перевозки
24.07.2024
В КТЖ выявили факт провоза безбилетного пассажира в Шымкенте
Регионы
24.07.2024
Итоги работы за первое полугодие подвели в Алматинском эксплуатационном локомотивном депо
Регионы
24.07.2024
Более 7 тысяч жителей ЗКО обратились к специалистам поезда «Саламатты Қазақстан»
Новости
24.07.2024
Более 600 железнодорожных подъездных путей переданы в доверительное управление АО «Центр транспортного сервиса»
Спорт
24.07.2024
Турнир по настольному теннису приурочили к 100-летию станции Павлодар
Регионы
24.07.2024
Фестиваль КВН прошел на станции Караганда-Сортировочная
Новости
23.07.2024
Повышение эффективности казахстанских морских портов обсудили в Актау
Регионы
23.07.2024
Внутренние тренеры КТЖ провели выездное обучение в Уральске
Регионы
23.07.2024
Итоги работы за второй квартал по предупреждению несчастных случаев подвели в Акмолинском отделении ГП
Регионы
23.07.2024
Летние путевые работы продолжают вести в Карагандинском регионе
Новости
23.07.2024
Первый контейнерный поезд пройдет через Казахстан из Ирана в Китай по коридору «Север-Юг»
Новости
23.07.2024
Правила железнодорожных перевозок изменят в Казахстане
Новости / Архив
23.07.2024
Газета «Қазақстан теміржолшысы», №60 от 23 июля 2024 года
Грузовые перевозки
22.07.2024
АО "Кедентранссервис" заключило договор с Hamburger Hafen аnd Logistik AG
Грузовые перевозки
22.07.2024
Более тысячи тонн керамической плитки отправили в Казахстан по МТК «Север-Юг»