Кауіпсіздік дәріскері

Новости
06.03.2018, 15:38
Гүлдана Құсайынова Жамбыл локомотив пайдалану депосында пойыздар қозғалысын қамтамасыз ету бойынша бас маман болып еңбек етеді. Бұл мамандық депоға өткен жылдан бастап енгізілген екен.   – Қазіргі таңда мен әдістеме жасаумен айналысудамын. Менің қызметім – жас мамандарды пойыздардың қозғалыс қауіпсіздігін сақтаудың, оның бұзылуына жол бермеудің қыр-сырына үйретіп, білімдерін жетілдіру. Жаңадан шыққан бұйрық-ережелермен таныстыру. Сол себепті машинист нұсқаушылармен тығыз байланыста жұмыс істеймін. Олармен жұмыс жоспарын бірлесе жасаймыз. Қозғалыс қауіпсіздігіне қатысты фактілерді талдаймыз. Әрине, біреуге бірдеңе үйрету үшін өзімнің білімім толық болуы керек. Бұл мамандық теміржолға жаңадан енгізілгендіктен, өзімнің де үйренерім әлі көп. Сондықтан күнде білімімді жетілдіріп отырамын. Құдайға шүкір, қазір қажетті ақпарат-материалдар  қолжетімді. Оның үстіне, Жамбыл жүк тасымалы бөлімшесінде қозғалыс қауіпсіздігі ревизоры бар. Сол маманнан  ақыл-кеңес алып отырамын. Өткен жылы Астанада семинар өтті, сонда біраз нәрсені үйрендім. Жалпы маған өз қызметім ұнайды, адамдармен жұмыс істейсің, жастарды үйрете жүріп, өзің де үйренесің, – дейді қозғалыс қауіпсіздігі маманы. Гүлдананың теміржолда жұмыс істеп жатқанына отыз жылдан асыпты. Он сегіз жасында бөлімшеге тауар кассирі болып жұмысқа тұрған өрімдей қыз он жылдан соң локомотив депосына оператор қызметіне ауысады. Ол кезде жөндеу және пайдалану депосы бірге болатын. Кейін екі депо өз алдына бөлініп шыққанда, Гүлдана локомотив пайдалану депосында техник болып жұмысын жалғастырады. Кейін инженер болады. Ал бүгінде пойыздар қозғалысын қамтамасыз ету бойынша бас маман болып еңбек етуде. Ашық-жарқын мінезді, көңілді,  кішіпейіл Гүлдананы бір көрген адам тағдыр еркелеткен жан деп ойлауы ғажап емес. Ал, шын мәнінде, тағдырдың жазуы шығар, ол жеке өмірін бауырларының бақыты үшін сарп еткен қазақ әдебиетіндегі «әпке» образын еске түсіреді.  «Ағам мен жеңгем жол апатына ұшырап, қаза болғанда артында екі ұлы қалды. Осы екі інімнің болашағына өзімді жауапты сезіндім. Міне, қазір, Құдайға шүкір, бауырларым ер жетті. Менің жолымды қуып, темір жол саласын таңдады. Қазір екеуі де  машинист көмекшісі болып жұмыс істейді» деп өз сырымен бөліскен  еді кейіпкеріміз.

Сұлугүл БАКЕСОВА

Инфраструктура
27.11.2024
Более 250 км железнодорожного полотна капитально отремонтировало ТОО «Теміржол жөндеу»
Регионы
27.11.2024
Меры предотвращения наездов на людей и скот обсудили в Алматинском отделении магистральной сети
Регионы
27.11.2024
Обеспечение безопасности движения проверят в Оскеменском эксплуатационном вагонном депо
Новости
27.11.2024
Более 250 студентов и школьников побывали на экскурсии в Центре оценки и развития персонала железнодорожного транспорта
Новости
27.11.2024
Казахстан намерен увеличить пропускную способность коридора «Север-Юг» до 20 млн тонн
Новости
26.11.2024
Более 155 мостов построят во время строительства новых железных дорог в Казахстане
Новости
26.11.2024
Олжас Бектенов дал ряд поручений Минтранспорта и КТЖ
Новости
26.11.2024
До 2027 года КТЖ построит 9 терминалов
Новости
26.11.2024
Развитие железнодорожной отрасли и транзитного потенциала рассмотрели в правительстве Казахстана
Новости
26.11.2024
Объемы контейнерных перевозок за три года выросли на 30%
Грузовые перевозки
26.11.2024
Минтранс: объем грузоперевозок вырос на 3,5% в Казахстане
Новости
26.11.2024
Более 1600 договоров с отечественными производителями заключило КТЖ в 2024 году
Инфраструктура
26.11.2024
Ремонтные работы железных дорог завершили на 96% в Казахстане
Грузовые перевозки
26.11.2024
Годовой план по сдаче грузов через Достык – Алашанькоу выполнили досрочно
Пассажирские перевозки
26.11.2024
Нацперевозчик напомнил правила использования стоп-крана в пассажирских вагонах
Новости
26.11.2024
Развитие ТМТМ обсудили в Стамбуле
Инфраструктура
26.11.2024
Инфраструктуру железных дорог продолжают улучшать в Павлодарском отделении магистральной сети
Новости / Архив
26.11.2024
Газета «Қазақстан теміржолшысы», №100 от 26 ноября 2024 года
Новости
25.11.2024
Неизвестные похитили болты скрепления пути на перегоне Көкпекті – Нұра
Новости
25.11.2024
Около 3 тысяч раз пришлось применить экстренное торможение машинистам КТЖ в 2024 году