Айлық анықтаған ақаулар
Новости
16.03.2018, 16:08
Маңғыстау вагон пайдалану депосының вагон қараушылары "Бүйірлік рамаға бақылау" айлығы аясында қауіпсіздікке қатер төндіруі мүмкін бірқатар кемшіліктің жолын кесті.
Өткен жылғы желтоқсанның 15-інде басталған айлық осы жылғы сәуірдің 15-іне дейін жалғасады. Акция барысында бұған дейін Маңғыстау және Бейнеу станциясындағы вагон қараушылар парктегі вагондарды тексеруде – 5, тұйыққа ағытып, бақылаудан өткізу барысында 2 вагоннан бірнеше ақауды анықтады. 3 қаңтарда бейнеулік вагоншы Жарылқасын Тұрғанбаев деполық жөндеуден 22.12.2016 жылы шыққан вагоннан №99690-1175/2013 жылғы жұп дөңгелегінің букс торабы таяныш сақинасының омырылуын байқаған. 2 ақпанда маңғыстаулық аға вагон қараушы Назархан Сариев №22 тұйыққа ағытылған вагонды толық тексеруден өткізуде №76321 бүйірлік рамасынан диаметрі 2, тереңдігі 12 миллиметрге дейін қабыршақты көреді. 12 ақпанда вагон қараушы Жеңісбек Исанов астық тиелген жүк вагонының №108152-5/1992 жылғы бүйірлік рамасынан 10 миллиметр өтпелі тесікті, 13 ақпанда бейнеудегі вагон қараушы Кенжебек Орынбаев астық вагонының №37091-5/1991 жылғы бүйірлік рамасының жарылуын, ал 15 ақпанда Ыбырай Сатыбалдиев жүк вагонынан №37280-39/1989 жылғы букстық тораптың жылжуын тапқан. 21 ақпан күні Байзақ Битанов Ресей вагонынан №127378-28/1984 жылғы жұп дөңгелегі буксының бұзылуын, Байрамбай Тыныштықов ағыту тұйығына түскен вагонының бүйірлік рамасынан бүйірлік жарықты анықтаған.
Мекеме басшылығы енді оларды қозғалыс қауіпсіздігін сақтап, теміржол апаттарының алдын алғаны үшін марапатқа ұсынбақ.
– Бүйірлік рамаларының сынуы – пойыздар қозғалысына қауіпті ақау. Ол вагон жасау және құрастыру кәсіпорындары жасап шығарған құйылым бөлшектері өнімдерінің сапасыздығынан пайда болады, – дейді Маңғыстау вагон пайдалану депосының вагондарға техникалық қызмет көрсету пункті басшысы Жұмабек Якупбаев.
Шахизат Сарина,
Маңғыстау
Инфраструктура
27.11.2024
Более 250 км железнодорожного полотна капитально отремонтировало ТОО «Теміржол жөндеу»
Регионы
27.11.2024
Меры предотвращения наездов на людей и скот обсудили в Алматинском отделении магистральной сети
Регионы
27.11.2024
Обеспечение безопасности движения проверят в Оскеменском эксплуатационном вагонном депо
Новости
27.11.2024
Более 250 студентов и школьников побывали на экскурсии в Центре оценки и развития персонала железнодорожного транспорта
Новости
27.11.2024
Казахстан намерен увеличить пропускную способность коридора «Север-Юг» до 20 млн тонн
Новости
26.11.2024
Более 155 мостов построят во время строительства новых железных дорог в Казахстане
Новости
26.11.2024
Олжас Бектенов дал ряд поручений Минтранспорта и КТЖ
Новости
26.11.2024
До 2027 года КТЖ построит 9 терминалов
Новости
26.11.2024
Развитие железнодорожной отрасли и транзитного потенциала рассмотрели в правительстве Казахстана
Новости
26.11.2024
Объемы контейнерных перевозок за три года выросли на 30%
Грузовые перевозки
26.11.2024
Минтранс: объем грузоперевозок вырос на 3,5% в Казахстане
Новости
26.11.2024
Более 1600 договоров с отечественными производителями заключило КТЖ в 2024 году
Инфраструктура
26.11.2024
Ремонтные работы железных дорог завершили на 96% в Казахстане
Грузовые перевозки
26.11.2024
Годовой план по сдаче грузов через Достык – Алашанькоу выполнили досрочно
Пассажирские перевозки
26.11.2024
Нацперевозчик напомнил правила использования стоп-крана в пассажирских вагонах
Новости
26.11.2024
Развитие ТМТМ обсудили в Стамбуле
Инфраструктура
26.11.2024
Инфраструктуру железных дорог продолжают улучшать в Павлодарском отделении магистральной сети
Новости / Архив
26.11.2024
Газета «Қазақстан теміржолшысы», №100 от 26 ноября 2024 года
Новости
25.11.2024
Неизвестные похитили болты скрепления пути на перегоне Көкпекті – Нұра
Новости
25.11.2024
Около 3 тысяч раз пришлось применить экстренное торможение машинистам КТЖ в 2024 году