Қауіпсіздік талабы қатал

Новости
25.10.2016, 16:23
Зылқия Батышева  Астана ірілендірілген жол дистанциясында жетекші еңбек қорғау инженері болып еңбек етеді. Целиноград теміржол техникумын жол және жол шаруашылығы мамандығы бойынша тәмамдаған маманның салада еңбек етіп келе жатқанына 30 жылдан асты. Атбасарда  теміржолшылар отбасында өскен Зылқия тәртіп пен тұрақтылық бар салада қызмет ету қашан да табысқа жетелейтінін қырық жыл теміржолшы болған сол ата-анасынан алған тәлімі деп біледі. Өз ісінің маңыздылығы мен жауапкершілігін жоғары бағалайды. Үздіксіз қозғалысқа толы саланың қауіпсіздігін сақтауда жұмысшы еңбегінің маңызы зор болса, сол еңбек күшінің қауіпсіздігінде еңбек қорғау инженері қызметінің де үлесі бар. Біздің дистанцияға өзіңіз білесіз, Бурабайдан бастап үлкен аумақтар кіреді. Үш бағыт бар: Астана – Ерейментау, Астана – Жайнақ және Төңкеріс – Шортанды бағыттары. 7 телім, 3 колоннамыз және цехтарымыз бар. Соның барлығында өндірістік қауіпсіздікті сақтау жұмыстарын атқарамыз, – дейді еңбек қорғау маманы.        Қашан да қауіпті аймақ саналатын теміржолдан өту жолдарына рейдтер ұйымдастырып, барлық тексеру жұмыстарына қатысу, техникалық сабақтарды өткізуге араласу, тағы да басқа қыруар шаруаны атқарып, оны қағаз жүзінде тіркеп отыру үшін инженер маманына әдеттегі жұмыс күндерінің жеткіліксіз болатыны да рас. Дегенмен тек салада мықты тәжірибе жинақтаған кәсіби мамандар ғана мұндай жұмыс көшін еш кідіріссіз алға бастыра алады. Техникумнан соң еңбек жолын 1981 жылы жолшы болып бастағаннан бері қарай, техник, жол инженері, инженер-технолог, кадр бөлімінің инспекторы, кадр жөніндегі маман жұмыстарын атқарды. Көлік құрылысы мамандығы бойынша сырттай оқып жоғары білім алған Зылқия Секенқызы білім мен біліктілік арттырудың ешқашан артық болмайтынын айтады.

Райхан Рахметова

Грузовые перевозки
22.07.2024
АО "Кедентранссервис" заключило договор с Hamburger Hafen аnd Logistik AG
Грузовые перевозки
22.07.2024
Более тысячи тонн керамической плитки отправили в Казахстан по МТК «Север-Юг»
Новости
22.07.2024
Глава KAZLOGISTICS посетил порты Актау и Курык
Грузовые перевозки
22.07.2024
Условия нахождения и использования транспортных средств международной перевозки установили на таможенной территории ЕАЭС
Новости
22.07.2024
Казахстан прорабатывает экспорт пшеницы через Бейнеуский терминал в Афганистан и Пакистан
Новости
22.07.2024
Строительство новой железнодорожной магистрали обсуждают Казахстан, Туркменистан и Афганистан
Новости
22.07.2024
Пропускную способность восточного направления транспортного коридора «Север-Юг» через Казахстан увеличат до 10 млн тонн в год
Пассажирские перевозки
22.07.2024
Оформленный в честь 125-летия Каныша Сатпаева поезд отправился со станции Нұрлы жол в Жезказган
Новости
19.07.2024
Самрук-Қазына: Около 330 млрд тенге недополучило КТЖ из-за субсидирования грузоперевозок
Новости
19.07.2024
Казахстан намерен продолжить активное участие в развитии Восточной ветки Север-Юг - Карабаев
Новости
19.07.2024
Общий трудовой стаж династии железнодорожников из Алматы достиг 820 лет
Новости
19.07.2024
Цифровые тенге направили на строительство участка железной дороги «Достык-Мойынты»
Новости
19.07.2024
Новые маневровые тепловозы прибыли в эксплуатационное локомотивное депо Жана-Есиль
Грузовые перевозки
19.07.2024
Более 2 млн тонн зерна планируют экспортировать из Казахстана в Китай
Новости / Архив
19.07.2024
Газета «Қазақстан теміржолшысы», №59 от 19 июля 2024 года
Регионы
18.07.2024
Итоги работы за первое полугодие подвели в ревизорском аппарате Алматинского региона
Новости
18.07.2024
ТОО «КТЖ – Грузовые перевозки» приобретет 459 локомотивов
Регионы
18.07.2024
Земляные работы выполнили на участке Мойынты – Балхаш
Регионы
18.07.2024
Медицинский поезд прибыл в Костанайскую область
Новости
18.07.2024
Минтранс: Казахстан увеличил объемы экспортных несырьевых грузов железнодорожным транспортом