Биыл 567 шақырымнан астам жол жөнделмек

Инфрақұрылым
08.02.2022, 11:00
Сұлугүл Бакесова

«Қазақстан теміржолшысы» газетінің тілшісі

Өткен жылды табысты көрсеткіштермен тәмамдаған «Қазақстан темір жолы» ұлттық компаниясының алдында биыл қандай міндеттер тұр? Ең алдымен теміржол инфрақұрылымын дамыту мәселесі тұрғаны анық. Үстіміздегі жылы Компания бойынша 567,5 км жолды күрделі жөндеуден өткізу жоспарланған.

Магистральдық желі дирекциясы алға тартқан мәліметтерге сүйенсек, инфрақұрылым мәселелері бойынша 2021 жылы жолды жөндеу жұмыстарының жоспары 7% асыра орындалып, 1 031 км-ді құраған. Оның ішінде 582 км жол күрделі жөндеуден өткен. Биыл күрделі жөндеу бойынша бұл көрсеткіш өткен жылға қарағанда 14 км аз болып отыр.

Компания күрделі жөндеу жұмыстарын жүргізу барысында транзиттік учаскелерге басымдық беріп отырғанын айтар едік. Мәселен, былтыр жөндеуден өткен 309 км жол транзиттік телім еншісіне тиесілі және ол жолды күрделі жөндеудің жалпы көлемінің 53%-ын құраған. 2021 жыл еншісіндегі тағы бір жағымды жаңалық – бағыттағыш бұрмалардың 513 жиынтығы сатып алынып, ауыстырыла бастауы. Теміржол инфрақұрылымының аса маңызды бөлшегі болып табылатын бағыттағыш бұрмалар 2018 жылдан бері алынбаған екен. Демек, бес жүзден аса бұрмалар тозу деңгейін біршама төмендетпек.

Сонымен қатар, дирекция мамандары берген мәлімет бойынша былтыр жол машиналарының кешендерімен 6 мың км жолда сауықтыру жұмыстары жүргізіліп, нәтижесінде жолаушылар пойыздары үшін 774 километрде, жүк және контейнерлік пойыздар үшін сәй- кесінше 542 км және 1037 шақырымда жылдамдыққа қол жеткізілген.

Жол және құрылыстар департаментінің директоры Ербол Сәулебековтің айтуынша, күрделі жөндеу барысында пайдаланылатын жолдың жоғарғы құрылымы материалдарының бәрі – отандық өндіріс өнімдері. Теміржолдың негізін қалаушы темірбетон шпалдар «КазШпал» АҚ, «БЕНТ», «NORD Пром НС», «Магнетик» кәсіпорындарының шпал зауыттарынан шығарылса, балласт – жергілікті шағыл тас зауыттарының материалдары. Ал рельстер Ақтөбе рельс-арқалық зауытының өнімдері болып табылады. Тек металл бұйымдары – нығайтқыштар Ресейден сатып алынуда.

Жаңалықтар
05.09.2025
ҚТЖ ескі вагондарды жаңартуды жалғастыруда
Аймақтар
05.09.2025
Қамыстыбас станциясында жаңа күзетілетін теміржол өткелі ашылды (Фото)
Аймақтар
05.09.2025
Жалағаштықтардың жауапкершілігі жоғары
Инфрақұрылым
05.09.2025
Қызылорда облысында бес вокзал жаңа кейіпке енеді
Инфрақұрылым
05.09.2025
Ердәуіт станциясына алғашқы бағыттағыш бұрма орнатылды
Жаңалықтар
05.09.2025
Quiz ойыны руханиятқа арналды
Цифрландыру
05.09.2025
ҚТЖ-да қағазсыз құжат айналымына қадам: QR-код тәжірибеге енгізілуде
Аймақтар
05.09.2025
Мемлекеттік марапат табысталды
Аймақтар
05.09.2025
Қалпына келтіру пойызы – теміржол жұмыстарының сенімді серігі
ҚТЖ келбеті
05.09.2025
Еңбек елеусіз қалмайды
ҚТЖ келбеті
05.09.2025
Бесік жырын жырлаған нелля әже
Қауіпсіздік
05.09.2025
Абайлаңыз, балалар!
Жаңалықтар / Мұрағат
05.09.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №71-72 05 қыркүйек 2025 жыл
Қауіпсіздік
04.09.2025
Локомотивтерге бейнетіркегіштер орнатылуда
Әлеумет
04.09.2025
Зейінің ашылсын, балақай!
Жолаушылар тасымалы
04.09.2025
Жолаушылар пойыздарында багажды тасымалдау ережелері
Аймақтар
04.09.2025
Рельс дәнекерлеу цехында өткен бір күн
Әлеумет
04.09.2025
Қызылорда теміржолшылары балаларға қуаныш сыйлады
Әлеумет
04.09.2025
Медициналық пойызы Павлодар облысының тұрғындарын қабылдауда
Инфрақұрылым
04.09.2025
Астана-1 вокзалында ауқымды күрделі жөндеу жүргізілуде