Биыл 567 шақырымнан астам жол жөнделмек

Инфрақұрылым
08.02.2022, 11:00
Сұлугүл Бакесова

«Қазақстан темір жолшысы» газетінің тілшісі

Өткен жылды табысты көрсеткіштермен тәмамдаған «Қазақстан темір жолы» ұлттық компаниясының алдында биыл қандай міндеттер тұр? Ең алдымен теміржол инфрақұрылымын дамыту мәселесі тұрғаны анық. Үстіміздегі жылы Компания бойынша 567,5 км жолды күрделі жөндеуден өткізу жоспарланған.

Магистральдық желі дирекциясы алға тартқан мәліметтерге сүйенсек, инфрақұрылым мәселелері бойынша 2021 жылы жолды жөндеу жұмыстарының жоспары 7% асыра орындалып, 1 031 км-ді құраған. Оның ішінде 582 км жол күрделі жөндеуден өткен. Биыл күрделі жөндеу бойынша бұл көрсеткіш өткен жылға қарағанда 14 км аз болып отыр.

Компания күрделі жөндеу жұмыстарын жүргізу барысында транзиттік учаскелерге басымдық беріп отырғанын айтар едік. Мәселен, былтыр жөндеуден өткен 309 км жол транзиттік телім еншісіне тиесілі және ол жолды күрделі жөндеудің жалпы көлемінің 53%-ын құраған. 2021 жыл еншісіндегі тағы бір жағымды жаңалық – бағыттағыш бұрмалардың 513 жиынтығы сатып алынып, ауыстырыла бастауы. Теміржол инфрақұрылымының аса маңызды бөлшегі болып табылатын бағыттағыш бұрмалар 2018 жылдан бері алынбаған екен. Демек, бес жүзден аса бұрмалар тозу деңгейін біршама төмендетпек.

Сонымен қатар, дирекция мамандары берген мәлімет бойынша былтыр жол машиналарының кешендерімен 6 мың км жолда сауықтыру жұмыстары жүргізіліп, нәтижесінде жолаушылар пойыздары үшін 774 километрде, жүк және контейнерлік пойыздар үшін сәй- кесінше 542 км және 1037 шақырымда жылдамдыққа қол жеткізілген.

Жол және құрылыстар департаментінің директоры Ербол Сәулебековтің айтуынша, күрделі жөндеу барысында пайдаланылатын жолдың жоғарғы құрылымы материалдарының бәрі – отандық өндіріс өнімдері. Теміржолдың негізін қалаушы темірбетон шпалдар «КазШпал» АҚ, «БЕНТ», «NORD Пром НС», «Магнетик» кәсіпорындарының шпал зауыттарынан шығарылса, балласт – жергілікті шағыл тас зауыттарының материалдары. Ал рельстер Ақтөбе рельс-арқалық зауытының өнімдері болып табылады. Тек металл бұйымдары – нығайтқыштар Ресейден сатып алынуда.

Әлеумет
24.06.2022
Қызылордада теміржолшылардың 75 баласы лагерге аттанды
Әлеумет
24.06.2022
Ақтөбеде теміржолшылардың балалары қауіпсіздік туралы сурет салудан бақ сынады
Аймақтар
24.06.2022
Сай-Өтесте полицейлер мен теміржолшылар қылмысқа бірлесе қарсы тұруға уағдаласты
Жаңалықтар
24.06.2022
Семейде рационализаторлық қызметке арналған тренинг өтті
Аймақтар
24.06.2022
Ақтөбелік электрик жасаған трасформаторларды қозғау құралы кеңінен қолданыста
Инфрақұрылым
24.06.2022
Белкөлде бағыттамалық бұрмалар қалпына келтіріліп жатыр
Аймақтар
24.06.2022
Атырауда мұнай экспортының бәсеңдеуі тасымал қарқынына әсер етті
Жаңалықтар
24.06.2022
«ҚТЖ 100 жаңа есім» жобасының қатысушылары астанада бас қосты
Жаңалықтар
24.06.2022
Литва делегациясы еліміздегі құрлық портының жұмысымен танысты
Жолаушылар тасымалы
24.06.2022
Дисконттық карталардың жолаушылар үшін тиімділігі зор
Мұрағат
24.06.2022
«Қазақстан теміржолшысы» газеті, №47 24 маусым 2022 жыл
Жаңалықтар
22.06.2022
Ақтауда пойыыздағы жолаушының жоғалған заты табылды
Спорт
22.06.2022
Nur-Sultan Half Marathon: астанада 24 теміржолшы марафонға қатысты
Жаңалықтар
21.06.2022
Ақтөбедегі өрт сөндірушілер қатерлі мезгілде қырағылықты күшейтті
Жаңалықтар
21.06.2022
Нұрлы жол вокзалында есірткіге қарсы акция ұйымдастырылды
Жаңалықтар
21.06.2022
Атырау машинистері отын үндемдеу тәсілдерін үйренуге кірісті
Инфрақұрылым
21.06.2022
Төретам менДиірментөбе станциялары арасындағы телімдерде реле ауыстырылып жатыр
Аймақтар
21.06.2022
Семейде теміржол тұйықтарын салу өзекті мәселе
Мұрағат
21.06.2022
«Қазақстан теміржолшысы» газеті, №46 21 маусым 2022 жыл
Жүк тасымалы
20.06.2022
Қазақстан мен Ресей арасында жүк пойыздары штаттық режимде жүріп жатыр