ҚТЖ көлік дәліздерінің транзиттік әлеуетін дамытуға жоспарлайды

Инфрақұрылым
18.02.2022, 10:42
Сұлугүл Бакесова

«Қазақстан теміржолшысы» газетінің тілшісі

Дереккөздер соңғы 15 жылда еліміздің көлік саласына шамамен 35 млрд доллар көлемінде қаржы жұмсалғанын көрсетеді. Қазақстан темір жолы үшін, әсіресе, табыс көзі болып саналатын көлік дәліздерінің транзиттік әлеуетін дамыту аса маңызды, деп хабарлайды Rail-news.kz.

Бүгінде транзиттік дәліздердің кезең-кезеңмен жаңғыртылуы алғашқы нәтижелерін беріп те жатыр. Мәселен, өткен жылы транзиттік контейнерлік тасымалдар 1 миллионнан астам ЖФЭ-ні құрап, 2020 жылдың көрсеткішінен 22%-ға жоғары болғаны салаға жұмсалған инвестицияның ақталуы деген жөн. Бүгінде Қазақстан арқылы 11 халықаралық транзиттік дәліз өтсе, соның бесеуі темір жол көлігіне, автомобиль жолына тиесілі.
Осы ретте, 2021 жылы транзиттік тасымалдардың тұрақты өсуін назарға ала отырып, Қазақстанның 2025 жылға дейінгі ұлттық даму жоспарына сәйкес темір жолдарды дамыту негізінен транзиттік бағыттарда жүргізілгенін айтар едік. Әсіресе, өткізу қабілеті шектеліп отырған Достық-Мойынты транзиттік учаскесін дамыту басымдыққа ие.

«ҚТЖ» ҰК» АҚ-ның өндірістік процестер жөніндегі басқарушы директоры міндетін атқарушы Бауыржан Орынбасаровтың айтуынша, өткен жылы екінші жолдарды салуға қатысты жобалық шешімдер өзгертілген. Бұл жобалық шешімдердің іске асырылуы ҚР Үкіметі тарапынан қолдау тауып, «Қуатты өңірлер – ел дамуының драйвері» ұлттық жобасына енгізілген. Және де жобаның қаржылық-экономикалық негіздемесі әзірленіп, Достық станциясын дамытудың бас жоспары бекітілген. Техникалық-экономикалық негіздемесі әзірленіп, бүгінде жоба экологиялық және мемлекеттік сараптамадан өтуде. Демек, 2021 жылы жүргізілген ұйымдастыру-дайындық жұмыстары 2024 жылға дейінгі екінші жолдарды салу бойынша директивтік мерзімдерді орындауға мүмкіндік бермек.

– Бұдан бөлек, біз осы учаскені жаңғырту бойынша бірқатар практикалық шаралар қабылдадық. Атап айтқанда, Достық-19 разъезд аралығында 25 км екінші жол төселді, ол бойынша 10 желтоқсанда жұмыс қозғалысы ашылды. 48 км жолға күрделі жөндеу жүргізілді, бұл темір-бетон негіздегі жолдың ұзындығын 99,9%-ға дейін жеткізуге мүмкіндік берді. Балқаш станциясында теміржолшылардың өз күшімен пайдалы ұзындығы 1650 метрді құрайтын қосымша жол салынды, – дейді Бауыржан Орынбасаров.

Оның айтуынша, өткен жылы Қытайда Цзинхэ-Алашанькоу шекара учаскесінде электрлендірумен екінші жолдардың құрылысы басталған. Бұл – Достық-Мойынты жобасының дер кезінде іске асырылып жатқанының және қазақстан-қытай шекарасындағы теміржол инфрақұрылымының синхронды дамуының айқын дәлелі.

Сонымен қатар жеке өндірістік қуаттарды жұмылдыру есебінен Қызылорда бөлімшесінің 4 жекелеген пунктінде ұзынқұрамды пойыздарды өткізуді қамтамасыз ету үшін қабылдау-жөнелту жолдары ұзартылса, Алтынкөл станциясында екі жаңа жол салынған. Ал Теректі, Түйемойнақ, 3-разъезде бір жолдың құрылысы басталыпты. Жалпы ұзынқұрамды пойыздарды өткізуді қамтамасыз ету бағдарламасын 2024 жылға дейін жалғастыру жоспарлануда.

Аймақтар
18.09.2025
Көкшетауда Құрметті теміржолшы Мұратбек Тілеуленовпен кездесу өтті
Жаңалықтар
18.09.2025
Теміржолшылар экологиялық акцияны белсенді қолдады
Жүк тасымалы
18.09.2025
Қазақстаннан Қытайға өсімдік майының пилоттық партиясы жеткізілді
Цифрландыру
18.09.2025
Германия теміржолға 5G желісін енгізуде
Жаңалықтар
18.09.2025
Қарағандыда жүк пойызынан дизель ұрлаған қылмыстық топ ұсталды
Жаңалықтар
18.09.2025
Алматыда оқыту семинары өтті
Жолаушылар тасымалы
17.09.2025
Адамдар неге пойызбен жүруді жөн санайды?
Жолаушылар тасымалы
17.09.2025
Тағы қай бағыттың пойыздары Starlink интернетіне қосылатыны айтылды
Әлемде
17.09.2025
Калифорнияда сутекпен жүретін алғашқы пойыз іске қосылды
Жаңалықтар
17.09.2025
ALT университетінде ҚТЖ басшыларына арналған «Үздіктер алаңы» бағдарламасы басталды
Жүк тасымалы
17.09.2025
Қостанай өңірінен темір жолмен астық тасымалдау 20%-ға артты
Жаңалықтар
17.09.2025
Теміржолшылар қалдықтарды сұрыптау жолдарын үйренді
Жаңалықтар
16.09.2025
Теміржолшылардың қысқы маусымға дайындығы талқыланды
Жүк тасымалы
16.09.2025
Қытай – Қазақстан – Түрікменстан – Иран теміржол дәлізі жанданады
Трансформация
16.09.2025
Жүк тасымалы мен магистральдық желіні біріктіру – уақыт талабы
Аймақтар
16.09.2025
Қысқа әзірлік қарқынды жүргізілуде
Қауіпсіздік
16.09.2025
Екі көпір тұрса да, ерінетіндер көп
Аймақтар
16.09.2025
Әулиеата командасы бас жүлдені жеңіп алды
Қауіпсіздік
16.09.2025
«ҚТЖ»-да еңбек қауіпсіздігі мен экология бойынша үздіктер анықталды
Жаңалықтар / Мұрағат
16.09.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №75 16 қыркүйек 2025 жыл