Биыл Семей-Локоть телімінің 30 шақырымнан астамы жөнделді

Инфрақұрылым
16.09.2022, 10:03
Суретті түсірген автор
Қуаныш Қожаев

Абай облысы бойынша меншікті тілші

Семей магистральдық желі бөлімшесі бойынша бес жол дистанциясы бар десек, соның ішінде Жаңа-Семей-Дегелең және Семей-Локоть бағытында қызмет көрсететін ПЧ-39 мекемесінің жүгі біршама ауыр. Бүгінде 264 шақырымды құрайтын бас жолға техникалық күтім жасау осы дистанция жолшыларының үлесінде.

Жыл он екі ай қауырт жұмыс үстінде жүретін семейлік жолшылар үшін биылғы жылы әсіресе бөлімшенің солтүстік тармағы – Локоть-Семей бағытына ерекше күш салу қажеттігі туындауда. Оған бір себеп – қазіргі әлемдік геосаяси ахуал әсерінен Ресейден ағылатын жүк пойыздары санының күрт артуы, сәйкесінше аталмыш телім бойынша жолды жаңалау керек болып отыр. Бұл ретте биылғы жазда семейлік жолшылар бар күш-жігерлерін осы телім бойын жаңартуға жұмылдырды. Жалпы ұзындығы 119 шақырымды құрайтын Семей-Локоть телімі бойындағы 30 шақырымнан астам жол бойы күшейтілген орташа жөндеуден өткізілді. Сонымен қатар, желі бойындағы инфрақұрылым да жаңартылды. Телім бойындағы Ауыл, Белағаш, Дүйсекен станцияларында жергілікті жолшылар бригадасының күш салуымен жүйелі жұмыстар жүргізілді.  

– Жыл басында телімнен тәулігіне 7-8 жүк пойызы өткен болса, қазіргі таңда бұл көрсеткіш одан да артып отыр. Яғни, жол төсеміне түсетін жүктеме де ұлғаюда. Сондықтан бұл телімнің балдық сапасын жоғарылату міндеті жүктеліп отыр, – дейді дистанция бастығы Рахат Ботаспаев.  

Айта кетерлігі сол, солтүстік тармақтағы қумажолдарды толықтай темірбетонды шпалдарға ауыстыру мәселесі жыл санап пісіп жетіліп келеді. Жалпы, ұзақ мерзімді жоспар бойынша Семей жол дистанцияларына қарасты күрделі жөндеуден өткізілетін телімдер 2030 жылға қарай толықтай жаңартылып, ағаш шпалдар мүлде қолданылмайтын болады. Осы орайда жекелеген қумажолдар бойынша пойыздың қозғалыс жылдамдығын сағатына 80/60-тан 140 шақырым сағатқа дейін арттыру көзделіп отыр. Яғни, Ресейдің Сібір бөлігінен елдің оңтүстігін бетке алатын жолаушылар пойызының жылдамдығы сағатына 120 шақырымды құраса, жүк пойыздары 80 шақырымдық жылдамдықпен жүйтки алуы тиіс.  

– Алдағы уақытта Семей-Локоть телімі толықтай сүзгіден өткізіліп, ақаулықтары бар аумақтардың координациясы нақтыланып, арнайы регламент жасалады. Әзірге жоспар берілген жоқ. Қазір бөлімше бойынша күзгі комиссиялық тексеру жұмыстары жүргізіліп жатқаны белгілі. Алдағы дүйсенбіден бастап аталған телім бойына шығамыз. Осы тексерулер барысында келер жылға жоспарланатын жол жұмыстарының жай-жапсары нақтыланатын болады, – дейді бұл орайда пікір білдірген Семей магистральдық желі бөлімшесі Жол бөлімінің бастығы Қайыргелді Ахметжанов.  

 

Жаңалықтар
03.07.2025
Мемлекет басшысы Көлік министрі Нұрлан Сауранбаевты қабылдады
Қауіпсіздік
03.07.2025
Өрт сөндірудің заманауи әдістері талқыланды
Жаңалықтар
03.07.2025
ҚТЖ Басқарма төрағасы тағайындалды
ҚТЖ келбеті
03.07.2025
Астанада тоғысқан тағдырлар
Жолаушылар тасымалы
03.07.2025
Маусым айында ҚТЖ пойыздарымен 1,2 миллионнан астам жолаушы тасымалданды
Аймақтар
02.07.2025
«Таза Қазақстан»: Семей теміржолшылары санитарлық тазалықты күшейтуде
Жүк тасымалы
02.07.2025
Бірінші жартыжылдықта ҚТЖ желісінде экспорттық тасымалдың өсуі тіркелді
Әлемде
02.07.2025
Трансауған теміржол магистралі іске аса ма?
Жаңалықтар
02.07.2025
Түркістан станциясында жас жігіт суицид жасамақ болды
Жүк тасымалы / Апта саны
01.07.2025
ҚТЖ желісі бойынша астық тасымалы 53%-ға өсті
ҚТЖ келбеті
01.07.2025
100 маман іріктелді
Инфрақұрылым
01.07.2025
Шымкент жолшылары асарлатып ауқымды жұмыс атқарды
Аймақтар
01.07.2025
Жұмысшыларды тасымалдайтын жаңа автобус пайдалануға берілді
Жаңалықтар
01.07.2025
Абай мұрасы насихатталды
Қауіпсіздік
01.07.2025
Теміржол нысандарындағы өрт қауіпсіздігі
Жаңалықтар / Мұрағат
01.07.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №50 01 шілде 2025 жыл
Аймақтар
30.06.2025
Күрделі жөндеу жұмыстары нәтижесін беруде
Станция тынысы
30.06.2025
Семей станциясы үздік атанды
Әлеумет
30.06.2025
Айназдың алғашқы жеңісі
Жаңалықтар
30.06.2025
"Қазақстан темір жолы" төрт жылда неге қол жеткізді?