«Бақты-Аягөз» теміржол желісімен жылына 7,8 млн тонна жүк тасымалданбақ

Инфрақұрылым
27.11.2023, 15:20
Суретті түсірген автор
Қуаныш Қожаев

Абай облысы бойынша меншікті тілші

Президент тапсырмасы аясында «Қуатты өңірлер – ел дамуының драйвері» ұлттық жобасы шеңберінде көршілес Қытай елінен транзиттік ағындарды ұлғайту үшін бірқатар жобалар қолға алынғаны белгілі. Биылғы жылы «Бақты-Аягөз» теміржол желісі құрылысының техникалық-экономикалық негіздемесі әзірленді.    

Оның нәтижесі бойынша жобаның бағалау құны 321 млрд теңге болып отыр. Ал еліміз бойынша аспан асты еліне жол тартатын желінің жалпы ұзындығы 270 шақырым болып белгіленді. Құрылысты іске асыру кезеңі 2024-2025 жылдарға жоспарлануда.  

Жоба аясында Семей ЖТ бөлімшесі мен Абай облысының әкімдігі бірлескен іс-шаралар жүргізуде. Желі бойындағы жер учаскелерін мемлекет қажетіне орай резервтеу бойынша жұмыстар атқарылды. Сәйкесінше, аймақтағы республикалық, облыстық, аудандық маңызы бар автомобиль жолдарымен қиылыстар да келісілді.

Жалпы, «Бақты-Аягөз» жаңа теміржол желісі жобасын іске асыру бойынша арнайы жол картасы әзірленіп, бекітілді.  

Сонымен қатар 2030 жылға дейін «Бақты-Аягөз» теміржол желісі бойынша жүктерді тасымалдау көлемінің маркетингтік болжамы анықталды. Ол жылына 7,8 млн тонна деп бағаланып отыр. Оның ішінде Беларусь жүктерінің көлемі шамамен 3 млн тоннаны, Ресейге тасымалданатын жүктердің көлемі – 2,7 тоннаны, ал қазақстандық жүктердің көлемі 2,1 млн тоннаны құрайды екен. Бұл ретте ежелгі Жібек жолы бойында орналасқан Бақты кеден бекеті Қытайдың Еуропаға ашылған терезесі саналатынын да айта кеткен орынды.  

Жаңа желінің салынуы аймақтағы транзиттік-логистикалық салаға жан бітіреді. Соның аясында «Бақты-Аягөз» теміржол учаскесінің құрылысын ескере отырып, Бақты шекаралық өткізу пунктінің жанынан дәл «Қорғас – Шығыс қақпасы» арнайы экономикалық аймағы тәрізді «Құрғақ порт» жобасын салу және Семей қаласынан көлік-логистикалық орталық құрылысын салу межеленуде. Бұл да Президент Жолдауы аясындағы негізгі тапсырмалардың қатарына жатады.

 

Жолаушылар тасымалы
21.11.2024
№42 «Атырау-Алматы» жолаушылар пойызының қозғалысы уақытша тоқтатылады
Жаңалықтар
21.11.2024
Құрық портының түбін тереңдету жұмыстары мерзімінен бұрын аяқталды
Спорт
21.11.2024
Теміржолшылар арасында спартакиада өтті
Жаңалықтар
21.11.2024
ҚТЖ жол диагностикасының инновациялық технологияларын енгізуде
Жаңалықтар
21.11.2024
ҚТЖ Еуропадағы терминалдық желіні кеңейтуде
Жолаушылар тасымалы
20.11.2024
Семейде қаламаңы тасымалында тиімді бағдарлар көбейеді
Жүк тасымалы
20.11.2024
Ақмола бөлімшесі 307 мың тоннадан астам астық тиеді
Жаңалықтар
20.11.2024
Қазақстан көлік-транзит дәліздерін ТМД + форматында дамытпақ
Әлемде
20.11.2024
Қытай – Қырғызстан – Өзбекстан темір жол құрылысы бойынша келіссөздің соңғы сатысы жүріп жатыр
Жаңалықтар
20.11.2024
Мәскеуде Қазақстан мен Ресей көлік министрлері кездесті
Жаңалықтар
19.11.2024
Ақмола теміржолшылары республикалық ІТ-семинардың жеңімпазы атанды
Инфрақұрылым
19.11.2024
Премьер-Министр жоспарланған теміржол желісін салуды уақытылы аяқтауды тапсырды
Жаңалықтар
19.11.2024
Пойызда ішімдік ішкен Қырғызстанның екі азаматы әкімшілік жауапкершілікке тартылды
Спорт
19.11.2024
Теміржолшы пауэрлифтингтен Қазақстан чемпионы атанды
Спорт
19.11.2024
Бейнеу станциясында ұлттық спорт ойындарынан жарыс өтті
Жолаушылар тасымалы
19.11.2024
Тасымал талабы қандай?
Аймақтар
19.11.2024
«Білім экспресі» – Арыста
Инфрақұрылым / Апта саны
19.11.2024
Биыл 570 шақырым теміржол күрделі жөндеуден өтті
Аймақтар
19.11.2024
Үздік өрт сөндіру пойызы
Жаңалықтар / Мұрағат
19.11.2024
«Қазақстан теміржолшысы» газеті, №98 19 қараша 2024 жыл