«Бақты-Аягөз»: Транзиттік әлеуеттің жаңа тармағы

Инфрақұрылым
22.12.2023, 10:04
Суретті түсірген Александр ЖАБЧУК
Қуаныш Қожаев

Абай облысы бойынша меншікті тілші

Апта сәрсенбісі шығыстағы теміржолшылар қауымы үшін шынымен сәтті күн болды. Еліміз бойынша Қытайға тартылатын үшінші теміржол желісі «Бақты-Аягөз» тармағының құрылысы ресми түрде бастау алды. 

Жаңа тармақтың байырғы Түрксіб магистралімен түйісер тұсында, Аягөз шаһарының іргесіндегі 22-ші жол айрығында өткен салтанатты шараға ҚР Премьер-министрі Әлихан Смаилов телекөпір арқылы қатысып, құрылысты бастауға пәрмен берді.

Тарихи маңызы зор шараға «ҚТЖ» ҰК» АҚ Басқарма басшысы Нұрлан Сауранбаев бастаған теміржолшылар, сала ардагерлері, «Самұрық-Қазына» АҚ, Көлік министрлігі мен Абай облысы әкімдігінен басшылар қатысты.  

Телекөпір барысында ҚР Премьер-министрі еліміздің теміржол саласындағы оң өзгерістер мен Президент тапсырмасы аясында орындалып жатқан шараларға тоқталып, жаңа телімнің тиімділігі жайында да айтып өтті.  

– Бақты-Аягөз теміржол құрылысының маңызы зор. 2033 жылға қарай Қытай бағытында қосымша 20 млн тоннаға дейін жүк көлемін тарту жоспарлануда. Бұл жобаның арқасында жүк тасымалының бір бөлігі Бақты-Аягөз теміржол желісіне және «Бақты-Шәуешек» халықаралық шекара бекетіне бағытталатын болады. Жаңа желі бір жағынан Ресей мен Еуропа елдерінің, екінші жағынан Қытай мен Азия, Тынық мұхиты елдерінің арасында транзиттік жүктердің өтуін айтарлықтай ұлғайтады деп болжануда. Магистраль құрылысы 1700-ден астам адамды жұмыс орындарымен қамтитын болады. Жүктерді түсіру-тиеу бекеттерін ашу да жаңа жұмыс орындарын құруға мүмкіндік береді. Мұның барлығы Абай облысының ғана емес, бүкіл еліміздің экономикасына оң әсерін тигізеді. Бұл жоба Қазақстан теміржол желісінің әлемдік көлік жүйесіне ықпалдасуын кеңейтеді, – деді Әлихан Асханұлы өз сөзінде.  

Келесі сөз кезегін алған «ҚТЖ» ҰК» АҚ Басқарма төрағасы Нұрлан Ермекұлы Президент Қасым-Жомарт Кемелұлы Тоқаевтың тапсырмасы бойынша «Бақты-Аягөз» теміржол телімінің құрылысын бастауға Үкіметбасынан ресми түрде рұқсат сұрады. Осылайша, тарихи сәт – жаңа теміржолдың алғашқы рельс буынын төсеу рәсіміне кезек берілді. Жиылған көпшілік шын мәнінде тарихи оқиғаға куә болды.  

Тоқтала кетсек, құрылысы қолға алынған жаңа теміржол желісі Қазақстан мен Қытай арасындағы өткізу қабілетін 28 млн-нан 48 млн тоннаға дейін ұлғайтуға, оңтүстіктегі өткізу бекеттеріндегі кептелістерді жоюға және қосымша транзит көлемін тартуға мүмкіндік береді. Теміржол құрылысы 2027 жылы аяқталып, толық пайдалануға беріледі деп межеленуде.  

Сонымен қатар қос жолды жаңа телімнің ұзындығы 272 шақырымды құрайтын болады. Ал осынау алып құрылыс барысында желі бойында 11 станция, 47 көпір, 23 теміржол және 8 автомобиль өткелі, 5 жаяу жүргіншілер көпірі салынады.  

 

Жаңалықтар
03.07.2025
Мемлекет басшысы Көлік министрі Нұрлан Сауранбаевты қабылдады
Қауіпсіздік
03.07.2025
Өрт сөндірудің заманауи әдістері талқыланды
Жаңалықтар
03.07.2025
ҚТЖ Басқарма төрағасы тағайындалды
ҚТЖ келбеті
03.07.2025
Астанада тоғысқан тағдырлар
Жолаушылар тасымалы
03.07.2025
Маусым айында ҚТЖ пойыздарымен 1,2 миллионнан астам жолаушы тасымалданды
Аймақтар
02.07.2025
«Таза Қазақстан»: Семей теміржолшылары санитарлық тазалықты күшейтуде
Жүк тасымалы
02.07.2025
Бірінші жартыжылдықта ҚТЖ желісінде экспорттық тасымалдың өсуі тіркелді
Әлемде
02.07.2025
Трансауған теміржол магистралі іске аса ма?
Жаңалықтар
02.07.2025
Түркістан станциясында жас жігіт суицид жасамақ болды
Жүк тасымалы / Апта саны
01.07.2025
ҚТЖ желісі бойынша астық тасымалы 53%-ға өсті
ҚТЖ келбеті
01.07.2025
100 маман іріктелді
Инфрақұрылым
01.07.2025
Шымкент жолшылары асарлатып ауқымды жұмыс атқарды
Аймақтар
01.07.2025
Жұмысшыларды тасымалдайтын жаңа автобус пайдалануға берілді
Жаңалықтар
01.07.2025
Абай мұрасы насихатталды
Қауіпсіздік
01.07.2025
Теміржол нысандарындағы өрт қауіпсіздігі
Жаңалықтар / Мұрағат
01.07.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №50 01 шілде 2025 жыл
Аймақтар
30.06.2025
Күрделі жөндеу жұмыстары нәтижесін беруде
Станция тынысы
30.06.2025
Семей станциясы үздік атанды
Әлеумет
30.06.2025
Айназдың алғашқы жеңісі
Жаңалықтар
30.06.2025
"Қазақстан темір жолы" төрт жылда неге қол жеткізді?