Қызылордада бағыттамалы бұрма ауыстырылды

Инфрақұрылым
19.04.2024, 11:06
Суретті түсірген автор
Сабырхан Сейілбекұлы

Қызылорда облысы бойынша меншікті тілші

Өткен аптада Қараиірім және Тереңөзек станцияларында екі бағыттамалық бұрманы ауыстыру жұмысы атқарылды. Қызылорда жол дистанциясы мен Қызылорда қалпына келтіру пойызының теміржолшылары бірлесе жұмыс істеп, толаскез уақытын ұтымды пайдалана білді.

Осыған дейін Аққұм-Талап учаскесінде күрделі жөндеуді бастап, Шиелі станциясында бағыттамалық бұрмаларды ауыстырып үлгерген жолшылар көктем шыға жоспарлы жұмыстарын үдетті.  

– Бағыттамалық бұрмаларды ауыстыру – жоспарлы жұмыс. Сондықтан оған алдын ала дайындалып, толаскез уақытын қозғалысшылармен келісіп кірісеміз. Қараиірім бекетінде №1 және Тереңөзек станциясында 8-бағыттамалық бұрманы ауыстыру жұмысы Қалпына келтіру пойызындағы әріптестерімізбен бірге белгіленген уақыт ішінде сәтті аяқталды. Бұл өз кезегінде телімде қозғалыс қауіпсіздігі мен сенімділігін арттыруға сеп болмақ, – дейді Қызылорда жол дистанциясының бастығы Марат Оңалов.  

Бағыттамалық бұрмаларды ауыстыру жұмысына Қызылорда қалпына келтіру пойызының баспаналық модулі, ЕДК-300/2 жүк көтергіш краны, жол техникалары, такелажка және жаңа темірбетон бағыттамалық бұрмалар тиелген платформалар қолданылды. Берік Әбжаппаров басқаратын қалпына келтіру пойызының теміржолшылары толаскезге алдын-ала дайындық барысында пойыз құрамының жұмыс басында орналасуын межелеп, бағыттамалық бұрма бөлшектерінің көтергіш кранның көмегімен түсіріліп-тиелуін бағдарлап, жұмыс жоспарын бекітіп алған. Сонымен қатар басқа да салалық мекемелердің теміржолшылары атсалысып, өз салаларындағы жұмысты қадағалады. Вагон қараушылар тепловоз бен вагондардың ажыратылып-жегілуіне жауапты болса, электр қуатының уақытылы, кідіріссіз берілуі, сигнал беру және байланыс құрылғыларының техникалық талап бойынша жалғануы, бекеттегі қозғалыстың кестеге сай атқарылуы секілді жұмыстар тиісті мекеме мамандары арқылы атқарылды.  

– Төрт бөліктен тұратын және әрқайсысы 10-12 тонналық бағыттамалық бұрмалар рет-ретімен тарқатылып алынып, оны платформаға кран машинисі Ж. Жүрсінов пен кран машинисінің көмекшісі Ж. Абдрашитов тиеп-түсірді, жаңа бұрманың төселуі үшін жол табанын бульдозер машинисі Дәулет Балманов тегістеп шықты. Осылай бір-бірімізге көмектесіп нәтижелі жұмыс атқардық ,– деді Қызылорда қалпына келтіру пойызының бастығы Берік Әбжаппаров.  

Толаскез барысы Магистральды желі бөлімшесі басшыларының қадағалауы және мамандардың бақылауымен жүргізілді.  

 

Жаңалықтар
30.07.2025
"ҚТЖ" ҰК" АҚ және TCDD Taşimacilik A.Ş. Орта дәлізді дамыту жөнінде келісті
Инфрақұрылым / Әлеумет
30.07.2025
Ірі құрылыс жобалары 12,8 мыңнан астам адамды жұмыспен қамтып, өңірлер экономикасына серпін беруде
ҚТЖ келбеті
30.07.2025
Ерлік емей, немене?!
ҚТЖ келбеті
30.07.2025
Әке жолын жалғаған ұл
ҚТЖ келбеті
30.07.2025
Талабыңа нұр жаусын, Ержан!
Жаңалықтар
30.07.2025
ҚТЖ жүк тасымалының өсуіне байланысты машинист көмекшілерін қабылдауды ұлғайтты
Жолаушылар тасымалы
30.07.2025
«Астана – Бурабай курорты» бағыты бойынша қосымша электр пойызы іске қосылды
Жаңалықтар
30.07.2025
ҚТЖ мен Мерсин халықаралық порты Орта дәлізді дамыту аясындағы ынтымақтастықты талқылады
Жолаушылар тасымалы
29.07.2025
“Алматы-3” теміржол вокзалының құрылысы: Жоба қай кезеңде?
Жаңалықтар / Апта саны
29.07.2025
ҚТЖ-да қозғалыс қауіпсіздігін бұзу 4% қысқарды
Жолаушылар тасымалы
29.07.2025
Жолаушылар тасымалы жартыжылдық жұмысын қорытындылады
Сұхбат
29.07.2025
Қырықбай ӘЛСЕЙІТҰЛЫ: Теміржол саласында тағы бір жарқын кезең басталды
Станция тынысы
29.07.2025
Сағыз станциясы – құрылыс жүктерінің күретамыры
Инфрақұрылым
29.07.2025
Ақтөбе облысында жеті вокзал жөнделіп жатыр
Аймақтар
29.07.2025
Қырағылық – кәсібилік белгісі
Аймақтар
29.07.2025
Маңғыстау магистральдық желісінде 17 нысанға жөндеу жұмыстары жүргізілуде
Әлеумет
29.07.2025
Елордаға саяхат
Жаңалықтар / Мұрағат
29.07.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №57-58 29 шілде 2025 жыл
Спорт
28.07.2025
ҚТЖ-ның «Railways team» командасы «Summer Relay 2025» жарысында жүлдегер атанды
ҚТЖ келбеті
28.07.2025
Сайыс өте қызық әрі қиын болды – Жасұлан Смағұл