Ақтөбеде күрделі жол жөндеу жұмыстарының 70 пайызы аяқталды

Инфрақұрылым
30.08.2024, 10:48
Ардақ Үсейінова

"Қазақстан теміржолшысы" газетінің Жамбыл облысындағы меншікті тілшісі

«ҚТЖ» ҰК» АҚ Ақтөбе магистральдық желі бөлімшесі аумағында биыл төрт участоктың жолы жаңарады. Бүгінгі таңда аймақта күрделі жол жөндеу жұмыстарының 70 пайызға жуығы аяқталды.

Жоспар бойынша бөлімше биыл Қарауылкелді-Мақат және Жарлы-202 разъезі-Ноғайты аралығындағы 77,862 шақырымға жуық темір жолға толықтай күрделі жөндеу жұмыстарын жүргізеді. Бүгінде 202 рзд. – Ноғайты, 202 рзд. – Жарлы бекеттерінде жасалып жатқан жұмыс толықтай бітті. Қазіргі уақытта Үйтас-Құдықсай аралығында жұмыстар жүріп жатыр.  

Ақтөбе жол дистанциясында 4,8 шақырымда шпал ауыстыру жұмыстары толық аяқталды. Бұл жерде қиыршық тас пен жаңа бекіту түрімен шпал ауыстырылды.  

Сонымен қатар Шалқар дистанциясында жаңа жол төсемі салынып жатыр. Шалқар-Тассай аралығына кезінде 25 м қысқа рельс салынған. Сол тұстағы рельстер ұзартылады. Қазір 15,9 шақырым ауысты, жоспар – 40 шақырым.  

Кестеге сай бекітілген жол жөндеу жұмыстарының бәрі арнайы техниканы қолдана отырып жүргізіледі. Аймақта күрделі жөндеу жұмыстары сәуір айының ортасынан басталды. Қараша айында толық аяқталады деп жоспарланып отыр.  

«Құрылысқа пайдаланылатын материалдың барлығы – отандық өнім. Күрделі жөндеуден кейін жылдамдық 60 шқ/сағаттан 90 шқ/сағатқа дейін көтеріледі. Яғни жылдамдық көтерілсе, жұмыс өнімділігі, тасымал көлемі артып, қай жағынан да тиімді де үнемді болмақ», – деді Ақтөбе магистральдық желі бөлімшесі жол бөлімінің бастығы Бауыржан Хамзин.  

Күрделі жаңартудан басқа Ақтөбе магистральдық желі бөлімшесі орташа жөндеу жұмыстарын да күшейтті. Күрделі жөндеу жүріп жатқан жерден шыққан жарамды материалдар станциядағы жөнелту жолдарын жаңартуға төселіп жатыр. Мәселен, Бершүгір, Қандыағаш, Никельтау, Ақтөбе станциялық жолдарға пайдаланылуда. Бұл күнделікті күтім жұмыстары үшін де маңызды. Ескірген жолдардың сапасын төмендетпеу үшін ақаулы рельстер мен шпалдарды ауыстыру қажет болған жағдайлар болады. Яғни күрделі жөндеу жұмыстары жүрген аумақтан шыққан жарамды материалдар арқылы басқа жолдардың пайдалану ұзақтығын арттыру – үнемді де тиімді тәсіл.  

Бүгінгі таңда Никельтау станциясында да осы тәсілмен орташа жөндеу жұмыстары жүріп жатыр. Онда шпал ауыстырылып, бұрмалар жөнделеді. Орташа жөндеу жұмыстарын жол дистанцияларының жолшылары өз күштерімен атқаруда.

 

Жаңалықтар
20.08.2025
ҚТЖ Қытай инвесторларымен Каспий логистикасын кеңейту мәселесін талқылады
Жүк тасымалы
20.08.2025
ҚТЖ мен ірі жүк жөнелтушілер жыл соңына дейін тасымалдау жоспарларын талқылады
Жүк тасымалы
20.08.2025
Орта дәліз: Чэнду қаласынан шыққан контейнерлер 15 күнде Карсқа жетті
Трансформация
20.08.2025
Елде теміржол техникасын өндіру көлемі еселеп артты
Цифрландыру
20.08.2025
Цифрлық технологиялар тасымал тиімділігін 45%-ға арттырады – Жаслан Мәдиев
Инфрақұрылым
19.08.2025
Үкіметте теміржол саласын жаңғырту мәселелері қаралды
Жаңалықтар
19.08.2025
Қазақстан Қытаймен арадағы теміржол жүгін өткізу қабілетін 25 миллион тоннаға арттырмақ
Жаңалықтар
19.08.2025
ҚТЖ жеті айда 177 млн тонна жүк тасымалдады
Жаңалықтар
19.08.2025
ҚТЖ трансұлттық мультимодальды компания ретінде қалыптасуда – Жақыпов
Жаңалықтар
19.08.2025
Қазақстан 456 локомотив сатып алады
Жаңалықтар
19.08.2025
Биыл елімізде екі ірі теміржол жобасы мерзімінен бұрын аяқталмақ
Қауіпсіздік
19.08.2025
Қауіпсіздікті қамтамасыз ету – ортақ міндет
Спорт
19.08.2025
Кіл мықтылар анықталды
Қауіпсіздік
19.08.2025
Ұрлық түбі – қорлық
Аймақтар
19.08.2025
Теміржолшы мамандығына грант саны артуда
Жаңалықтар
19.08.2025
Ұлы ақынды ұлықтады
ҚТЖ келбеті
19.08.2025
Бибігүлдің жүрек қалауы
ҚТЖ келбеті
19.08.2025
Құрметті теміржолшы Асқар Шокулбаевтың еңбек жолы
Аймақтар
19.08.2025
Теміржолшы отбасы жеңімпаз атанды
Қауіпсіздік
19.08.2025
Өрт сөндіру пойызы тосын жайтқа толықтай даяр