Бақты-Аягөз телімі: бас инвестор белгілі болды

Инфрақұрылым
08.11.2024, 09:01
Қуаныш Қожаев

Абай облысы бойынша меншікті тілші

Теміржол саласында мемлекеттік-жекеменшік әріптестік тәсілімен қаржыландырылып, жүзеге асыру көзделген ауқымды жобалардың бірі Бақты-Аягөз телімінің құрылысы жыл аяғына дейін қарқын алады деп күтілуде.

Қазақстан мен Қытай арасындағы жүк тасымалын 20 млн тоннаға ұлғайтуға мүмкіндік беретін бірегей жоба деп бағаланып отырған теміржол құрылысының ұзындығы 272 шақырымды құрайды. Жеке инвестициялар есебінен жүргізілетін құрылыстың қазіргі уақытта техникалық-экономикалық негіздемесі дайын, барлық қажетті рәсімдер аяқталған. Семей ЖТ бөлімшесі басшылығы облыстық әкімдікпен бірлесіп жол салынатын аумақты бірнеше мәрте жүріп өтіп, бірқатар мәселелерді пысықтады. Жер рельефі өте күрделі болуына байланысты жол тартылатын жерлер бірнеше рет өзгерді. Жол төселетін жер телімдері бүгінде резервке қойылды. Сонымен қатар қайта ресімдеуге және сатуға мораторий жарияланды. Абай облысының әкімі Нұрлан Ұранхаев жуырда ҚР Президенті жанындағы Орталық коммуникациялар қызметінде өткен брифинг барысында құрылыстың бас инвесторын таныстырды. Global Trans Company компаниясы құрылыс жұмыстарын таяу арада қарқынды жүргізе бастамақ. Ал телімнің аяқталу мерзімі – 2027 жыл. Жалпы құны шамамен 577,5 млрд теңге болып отыр.  

Құрылыс кезінде жұмысқа 1700-ге жуық адам тартылады деп болжанып отыр. Қазірдің өзінде шамамен 318 адам тартылған. Олар негізінен инженерлік құрам. Ал көпшілік жұмыстарға негізінен жергілікті тұрғындар тартылатын болады. Бұл орайда облыстық әкімдік, инвестор және ұлттық компания арасында тиісті уағдаластық бар.  

Құрылыс барысында 11 станция, 47 көпір, 23 теміржол және 8 автомобиль өткелі, 5 жаяу жүргіншілер көпірі, 16 бақылау құрылыстары салынады. Осы мақсатта отандық өндірушілерден 500 мың бірліктен астам шпал және 36 мың рельс сатып алу жоспарлануда. Жергілікті қамту кем дегенде 85 пайыз болады деп күтілуде.

 

Әлеумет
08.11.2024
Жастар қамқорлық акциясын бастады
Аймақтар
08.11.2024
Кәсіби шеберлік сайысы өтті
Сұхбат
08.11.2024
Оңтайлы кадр саясаты – табыстылық пен тұрақтылық кепілі
Қауіпсіздік
08.11.2024
Елімізде қанша вокзал бар?
Инфрақұрылым
08.11.2024
Бақты-Аягөз телімі: бас инвестор белгілі болды
Жаңалықтар / Мұрағат
08.11.2024
«Қазақстан теміржолшысы» газеті, №95 08 қараша 2024 жыл
Спорт
07.11.2024
Құрама командалар жасақталды
07.11.2024
Таразда экоакция өтті
Жүк тасымалы
07.11.2024
Атырау жүк тасымалы жоспарды асыра орындады
Жүк тасымалы / Апта саны
07.11.2024
Биыл 210 млн тоннадан астам жүк т/ж көлігімен тасымалданды
Жаңалықтар
07.11.2024
ҚТЖ командасы жеңімпаз атанды
Инфрақұрылым
07.11.2024
Қазақстанда жаңа теміржол вокзалдары ашылды
Жүк тасымалы
06.11.2024
Қазақстандық астық өндірушілер жаңа өткізу нарықтарын игеруде
Жаңалықтар
06.11.2024
Тіл клубының кезекті отырысы өтті
Әлемде
06.11.2024
Stadler Польшада тағы бір зауыт ашты
Жолаушылар тасымалы
06.11.2024
Астана, Алматы және Шымкент қалалары арасында қосымша Taльго пойыздары қатынайды
Жаңалықтар
05.11.2024
ҚТЖ мен ALSTOM Қазақстанда электровоздың жаңа түрін өндіру туралы келісті
Жүк тасымалы
05.11.2024
Ауғанстан қазақстандық астықты көп мөлшерде қабылдауға дайын
Инфрақұрылым
05.11.2024
Алматы станциясындағы айналма желінің құрылысы қалай жүріп жатыр?
Жолаушылар тасымалы
05.11.2024
Жарыстан жеңіспен оралған жас домбырашылар пойыз ішінде күй орындады