Қарағанды-Сұрыптау станциясы жаңғыртылады

Инфрақұрылым
18.03.2025, 08:51
Сұлугүл Бакесова

«Қазақстан теміржолшысы» газетінің тілшісі

Биыл Қарағанды-Сұрыптау станциясын жаңғырту бойынша жұмыс басталады. Ол станциялардың өңдеу қуатын арттыру үшін өткен жылы бекітілген Сұрыптау жүйелерін дамыту бағдарламасы аясында жүзеге асырылмақ.  

Сондай-ақ өткен жылы электрмен жабдықтауды дамытудың 2029 жылға дейінгі бағдарламасы бекітілді. Онда 2025 жылдан бастап іске асырыла бастайтын тартымдық қосалқы стансаларды жаңғырту мен әуе байланыс желілері және пайдалану мерзімі өтіп кеткен электрмен жабдықтау құрылғыларын күрделі жөндеуден өткізу қарастырылған.  

Сонымен қатар биыл Қызылжар – Сексеуіл, Қандыағаш – Тобыл, Никелтау – Әлімбет және Ақсу-1 – Дегелең – Жаңасемей, Шалқар – Бейнеу телімдерінде автоблоктау, ал Бейнеу – Маңғыстау телімін жаңғырту жоспарланған. Бұдан бөлек, Алтынкөл – Жетіген теміржол телімі 12 жыл бойы пайдалану барысында тәулігіне 18 жұп пойыз қабылдауына байланысты, өзінің өткізу қабілетінің қорын толық пайдаланып болды, сол себептен оны жаңғырту туралы шешім қабылданып отыр. Бұл жобалардың жүзеге асырылуы телімнің өткізу қабілетін тәулігіне 30 жұп пойызға дейін арттырып қана қоймай, Қазақстанның транзиттік-көлік әлеуетін де көтере түспек.  

Сала мамандарының сөзіне сүйенсек, магистраль инфрақұрылымының өткізу қабілетін тежеп отырған негізгі фактордың бірі, станциялардың өткізу қабілеті мен қабылдап-жөнелту жолдарының пайдалы ұзындығы болып отыр. Егер қазіргі тартқыш түрлері мен контейнерлік пойыздар үлесінің ұлғаюымен пойыздардың салмағы мен құрамдар ұзындығының артқанын ескерсек, онда станция шаруашылығының бұрынғы күйде қалып, ұзынқұрамды пойыздарды өткізуге қабілетсіз болып отырғанын айта кеткен жөн. Бұл көрсеткіш жалпы алғанда станциялар мен разъездердің 59% тән жағдай. Сондықтан 2029 жылға дейін 200-ге жуық станса мен жекелеген пункттерді, соның ішінде биыл 31-ші станцияны дамыту жоспарлануда. Жеке пункттерді дамыту қазірдің өзінде типтік жобалар бойынша жүзеге асырылуда, бұл жобалық шешімдерді дайындау уақытын 6 айға дейін қысқартып отыр.  

 

Әлемде
17.09.2025
Калифорнияда сутекпен жүретін алғашқы пойыз іске қосылды
Жаңалықтар
17.09.2025
ALT университетінде ҚТЖ басшыларына арналған «Үздіктер алаңы» бағдарламасы басталды
Жүк тасымалы
17.09.2025
Қостанай өңірінен темір жолмен астық тасымалдау 20%-ға артты
Жаңалықтар
17.09.2025
Теміржолшылар қалдықтарды сұрыптау жолдарын үйренді
Жаңалықтар
16.09.2025
Теміржолшылардың қысқы маусымға дайындығы талқыланды
Жүк тасымалы
16.09.2025
Қытай – Қазақстан – Түрікменстан – Иран теміржол дәлізі жанданады
Трансформация
16.09.2025
Жүк тасымалы мен магистральдық желіні біріктіру – уақыт талабы
Аймақтар
16.09.2025
Қысқа әзірлік қарқынды жүргізілуде
Қауіпсіздік
16.09.2025
Екі көпір тұрса да, ерінетіндер көп
Аймақтар
16.09.2025
Әулиеата командасы бас жүлдені жеңіп алды
Қауіпсіздік
16.09.2025
«ҚТЖ»-да еңбек қауіпсіздігі мен экология бойынша үздіктер анықталды
Жаңалықтар / Мұрағат
16.09.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №75 16 қыркүйек 2025 жыл
Жаңалықтар
15.09.2025
ҚТЖ мен РЖД стратегиялық ынтымақтастық бойынша басым бағыттарды айқындап алды
Әлеумет
15.09.2025
Теміржолшының студент баласына жол ақысы өтеледі
Жүк тасымалы
15.09.2025
Мамыр-қыркүйек аралығында 24 млн тонна көмір тасымалданды
Цифрландыру
15.09.2025
Бейнеу станциясы цифрландыруға көшеді
Станция тынысы
15.09.2025
Теміржолшылардың қажырлы еңбегі: Арал станциясының көрсеткіштері
Аймақтар
15.09.2025
Матай станциясында локомотившілердің демалыс үйі күрделі жөндеуден өтті
Әлемде
15.09.2025
Alstom Польшаға арнап екіқабатты электр пойыздарын жасайды
Әлемде
15.09.2025
Ресей Арктикадағы теміржол желісін дамытуға ниетті