Жамбыл бөлімшесінде жол жаңғыртылып, темірбетон шпалдар төселуде


"Қазақстан теміржолшысы" газетінің Жамбыл облысындағы меншікті тілшісі
Жамбыл магистральдық желі бөлімшесінде биыл жоспарланған жол жөндеу жұмыстары басталды. Кестеде күрделі, күшейтілген орта және орта жөндеу, бағыттамалық бұрмаларды ауыстыру, т.б. бар.
Жоспар бойынша биылғы 52,111 шақырым күрделі жөндеу жұмысы кестеге сай жүріп жатыр. Құрылыстың мердігері «Теміржол жөндеу» ЖШС – «ПМС Бірлік» теміржолды күрделі жөндеуге маманданған мекеме болғандықтан жұмыстың сапасына сын жоқ. Сонымен қатар жөндеу жұмыстары барысында жаңа технологиялар қолданылып, жол инфрақұрылымын жаңғырту жобасы бойынша ағаш шпалдар жаппай темірбетонға ауыстырылу жалғасып жатыр.
Магистральды күрделі, орташа және ағымдағы жөндеу кезінде Шу машиналандырылған жол дистанциясының паркіндегі 61 бірлік арнайы машина да пайдаланылуда. Сондай-ақ шойын жолдың FOSSLO-SKL бекіткіштері бар рельстік тіректері жаңартылуда. Жалпы 3,4 шақырым теміржолдың тіректерін ауыстыру да жоспарланған. Ағадыр жол дистанциясының жолшылары жұмыстарды арнайы СМД-80 машиналарының көмегімен атқаруда.

Жамбыл магистральдық желі бөлімшесінің жауапты мамандары берген мәліметке сүйенсек, күрделі жөндеу жұмыстары басталғалы екі айдан асқан. Ал былтыр басталған «Бірлік-2» станциясындағы қалпына келтіру жұмыстары тоқтаған жоқ. Қазіргі уақытта 29 мың текше метрге қиыршық тас төселіп, темірбетон негіздегі бағыттамалық бұрмалар ауыстырылуда. Жоспар бойынша 32 жаңа жиынтық салынады. Шу жол дистанциясының бастығы Едігер Клановтың айтуынша, «Бірлік-2» станциясын қалпына келтіру – Мойынты – Шу – Алматы телімінің өткізу қабілетін, пайдалану жағдайын жақсарту мақсатында қолға алынған. Станция іске қосылған соң Шу станциясының жүктемесі айтарлықтай азаяды.
– «Бірлік-2» станциясы іске қосылса, Алматыдан келе жатқан жүк пойызын Шуға кіргізбей, бірден Мойынтыға, Астанаға бағыттап жіберуге мүмкіндік туады. Бұл тұтас өңірдің жүк өткізу қабілетін арттыруға ықпал етері сөзсіз, – дейді дистанция бастығы.