Достық – Мойынты теміржол учаскесіндегі екінші жол жақында іске қосылады

Инфрақұрылым
26.05.2025, 15:28

Қазақстан ұзындығы 836 шақырым болатын Достық – Мойынты теміржол учаскесіндегі екінші жолдарды пайдалануға беруге дайындалуда, деп хабарлайды Rail-news.kz.  

Инфрақұрылымдық жоба Мемлекет басшысының тапсырмасы бойынша үкіметтің, «Самұрық – Қазына», облыстық әкімдіктердің қолдауымен жүзеге асырылуда және еліміздің көлік-транзиттік әлеуеті үшін өте маңызды. Жол Қазақстанды Қытаймен берік сауда байланыстарымен байланыстырады. Оны жаңғырту осы бағыттағы жүктерді тасымалдауды ұлғайтады және сапасын арттырады. Учаскенің өткізу қабілеті бес есеге– тәулігіне 12-ден 60 жұп пойызға дейін артады деп күтілуде.  

Учаскедегі құрылыс-монтаж жұмыстары 2023 жылдың басында басталды. Учаскенің өткізу қабілетін арттыру үшін барлығы 8,2 млн текше метр топырақ толтырылып, 32 станцияны дамыту мен жаңғыртуды ескере отырып, 800 шақырымнан астам теміржол төсемі төселді, 92 көпір салынды. Энергиямен қамтамасыз ету және байланыс жүйелері жаңғыртылды. Пойыздар қозғалысын басқарудың отандық жүйесі енгізілді.  

Құрылыс кезінде мамандар қиын рельефке байланысты бірқатар қиындықтарды еңсерді. Екінші жолды салу үшін кейбір учаскелерде тау жыныстарын қопсыту үшін бұрғылау-жару жұмыстары жүргізілді. Ауқымды құрылыс бірегей тәжірибе жинақтаған, техникалық қуаттылықты күшейткен, мамандардың біліктілігін арттырған, өндіріс көлемін ұлғайтқан отандық кәсіпорындардың дамуына қосымша серпін берді. Қазақстандық зауыттардан 100 мың тоннадан астам рельс және 1,5 миллионға жуық темірбетон шпал сатып алынды. Құрылыстағы қазақстандық қамту үлесі 85% құрады.  

Жобаның стратегиялық маңыздылығын және құрылыс-монтаждау жұмыстарының жоғары қарқынын ескере отырып, екінші жолдар бойынша қозғалыс маусым айында іске қосылады. Бұл құрылыстың нормативтік мерзімінен екі жыл бұрын аяқталарын білдіреді.

 

Инфографика
22.08.2025
Биыл «Достық – Мойынты» учаскесінің екінші жолдарының құрылысы аяқталады
Инфографика
22.08.2025
ТХКБ бойынша жүк тасымалы соңғы бес жылда 6 есеге өсті
Инфрақұрылым
22.08.2025
Теміржол әлеуеті сөз болды
Цифрландыру
22.08.2025
Цифрландырудың бес бағыты
Қауіпсіздік
22.08.2025
Кәсіби қырағылық: вагон қараушы пойыз қозғалысын қауіптен қорғады
Әлеумет
22.08.2025
Маңғыстаулық теміржолшылар отбасы Астанадағы байқаудан жүлдемен оралды
Аймақтар
22.08.2025
Семей теміржол вокзалы жаңғыртылуда
Жаңалықтар
22.08.2025
Жүйелі жұмыстар жалғасуда
Жаңалықтар / Мұрағат
22.08.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №68 22 тамыз 2025 жыл
Әлемде
21.08.2025
Alstom жаңа сутекті пойызын сертификаттауға шығарды
Жүк тасымалы
21.08.2025
"Шұбаркөл Премиум" көмірін тасымалдау бойынша рекорд орнатылды
Аймақтар
21.08.2025
800 метрге дейінгі түйіспесіз рельс плеттерін дайындайтын кәсіпорын
Инфрақұрылым
21.08.2025
Құлсары жолы жаңарып жатыр
Жаңалықтар
20.08.2025
ҚТЖ Қытай инвесторларымен Каспий логистикасын кеңейту мәселесін талқылады
Жүк тасымалы
20.08.2025
ҚТЖ мен ірі жүк жөнелтушілер жыл соңына дейін тасымалдау жоспарларын талқылады
Жүк тасымалы
20.08.2025
Орта дәліз: Чэнду қаласынан шыққан контейнерлер 15 күнде Карсқа жетті
Трансформация
20.08.2025
Елде теміржол техникасын өндіру көлемі еселеп артты
Цифрландыру
20.08.2025
Цифрлық технологиялар тасымал тиімділігін 45%-ға арттырады – Жаслан Мәдиев
Инфрақұрылым
19.08.2025
Үкіметте теміржол саласын жаңғырту мәселелері қаралды
Жаңалықтар
19.08.2025
Қазақстан Қытаймен арадағы теміржол жүгін өткізу қабілетін 25 миллион тоннаға арттырмақ