Достық – Мойынты теміржол учаскесіндегі екінші жол жақында іске қосылады

Қазақстан ұзындығы 836 шақырым болатын Достық – Мойынты теміржол учаскесіндегі екінші жолдарды пайдалануға беруге дайындалуда, деп хабарлайды Rail-news.kz.
Инфрақұрылымдық жоба Мемлекет басшысының тапсырмасы бойынша үкіметтің, «Самұрық – Қазына», облыстық әкімдіктердің қолдауымен жүзеге асырылуда және еліміздің көлік-транзиттік әлеуеті үшін өте маңызды. Жол Қазақстанды Қытаймен берік сауда байланыстарымен байланыстырады. Оны жаңғырту осы бағыттағы жүктерді тасымалдауды ұлғайтады және сапасын арттырады. Учаскенің өткізу қабілеті бес есеге– тәулігіне 12-ден 60 жұп пойызға дейін артады деп күтілуде.

Учаскедегі құрылыс-монтаж жұмыстары 2023 жылдың басында басталды. Учаскенің өткізу қабілетін арттыру үшін барлығы 8,2 млн текше метр топырақ толтырылып, 32 станцияны дамыту мен жаңғыртуды ескере отырып, 800 шақырымнан астам теміржол төсемі төселді, 92 көпір салынды. Энергиямен қамтамасыз ету және байланыс жүйелері жаңғыртылды. Пойыздар қозғалысын басқарудың отандық жүйесі енгізілді.
Құрылыс кезінде мамандар қиын рельефке байланысты бірқатар қиындықтарды еңсерді. Екінші жолды салу үшін кейбір учаскелерде тау жыныстарын қопсыту үшін бұрғылау-жару жұмыстары жүргізілді. Ауқымды құрылыс бірегей тәжірибе жинақтаған, техникалық қуаттылықты күшейткен, мамандардың біліктілігін арттырған, өндіріс көлемін ұлғайтқан отандық кәсіпорындардың дамуына қосымша серпін берді. Қазақстандық зауыттардан 100 мың тоннадан астам рельс және 1,5 миллионға жуық темірбетон шпал сатып алынды. Құрылыстағы қазақстандық қамту үлесі 85% құрады.

Жобаның стратегиялық маңыздылығын және құрылыс-монтаждау жұмыстарының жоғары қарқынын ескере отырып, екінші жолдар бойынша қозғалыс маусым айында іске қосылады. Бұл құрылыстың нормативтік мерзімінен екі жыл бұрын аяқталарын білдіреді.