Вагон жетіспеушілігі жоқ

Инфрақұрылым
26.12.2018, 12:06

«ҚТЖ-Жүк тасымалы» АҚ бас директорының операциялық жұмыс жөніндегі орынбасары Мұқтар Жамбыловтың мәлімдеуінше, ағымдағы жылдың 11 айында 233 млн тонна жүк тиелсе, бұл өткен жылдың көрсеткішінен 6% артық.  

Соның ішінде Қазақстан бойынша 156 млн тонна тасымалданса, экспорт – 77,5 млн тонна. Ал астық 7,8 млн тонна тиелсе, бұл өткен жылдың сәйкес кезеңімен салыстырғанда 57% көп. Қазақстандық астық пен ұнның негізгі тұтынушылары – дәстүрлі Өзбекстан, Тәжікстан, Ауғанстан және Иран. Жыл соңына дейін 11 млн тоннадан астам астық тиелсе, бұл өткен жыл деңгейінен 30% артық. Сонымен бірге экспортқа 8,7 млн тонна жөнелтілсе, өсім 47% құрап отыр.

«Нұр Отан» партиясының «Қазақстан 2021: Бірлік. Тұрақтылық. Жасампаздық» Сайлауалды бағдарламасының «Индустриялық даму» бағыты бойынша партия отырысында теміржол көлігімен биылғы астық тасымалы жайлы осындай мәліметтерді алға тартқан Мұқтар Жамбылов вагон жетіспеушілігі жоқ екендігін жеткізді. Республикада әр түрлі жеке иелікте 135 мың вагон тіркеуде болса, оның 39% пайызы «Қазтеміртранс» АҚ иелігіндегі вагондар.

– Ағымдағы жылдың 11 айында «Қазтеміртранс» АҚ вагондарына тиелген астық көлемі 23,7 млн тонна болса, бұл барлық экспорттың 30% шамасын құрайды және өткен жылдың сәйкес кезеңімен салыстырғанда 1 млн тоннаға асқан. Шамамен астықтың 51% «Астық Транс» АҚ және «Теміртранс» АҚ вагон паркіне тиелген, - деген ҚТЖ өкілінің айтуынша, биылғы астық пен ұнтақ өнімдерін тасымалдау үшін жылжымалы құрамның жетіспеушілігі астық тасушылардың және вагондар айналымы уақытының аздығымен тікелей байланысты.

«ҚТЖ-Жүк тасымалы» АҚ мәселені шешуді Ауыл шаруашылығы министрлігі атынан Азық-түлік корпорациясының астық сатып алу бойынша интервенция жүргізу қажеттігінен көреді. Бұл жыл бойы өнімдерді біркелкі тасымалдауға мүмкіндік беріп, маусымдық дүрбелеңді болдырмайды.

Көршілес теміржол әкімшіліктерінің инфрақұрылымдық шектеулері, сондай-ақ қазақстандық порттардың астық терминалдарының өткізу қуаты орташа вагон ағымын айтарлықтай арттырады. Мысалға, экспорттық қатынасқа жөнелтілген астықтасушы-вагондардың орташа айналымы 33 тәулікті құраса, есептік айналымда 15 тәулік, жүк операцияларында орташа тұрып қалу уақыты 6,2 тәулікті құраған.

А. ИСАҚОВ, Астана 


Жаңалықтар
09.10.2024
Қазақстан мен ЕО көлік саласындағы ынтымақтастықты нығайтуда
Жаңалықтар
09.10.2024
Елордада TransLogistica Kazakhstan 2024 көрмесі ашылды
Жаңалықтар
09.10.2024
ҚТЖ-да қысқа дайындық қарқынды жүріп жатыр
Цифрландыру
08.10.2024
ҚТЖ көлік қозғалысында жасанды интеллектіні белсенді қолданып жатыр
Жүк тасымалы
08.10.2024
Ақмола бөлімшесі соңғы аптада 88 мың тоннадан астам астық тиеді
Аймақтар
08.10.2024
Атырау жүк тасымалының кірісі 24%-ға артты
Инфрақұрылым
08.10.2024
Ақтөбе вокзалы 2025 жылы күрделі жөндеуден өтеді
Қауіпсіздік
08.10.2024
Қызылорда жүк тасымалында күзгі комиссиялық тексеру жүріп жатыр (Фото)
Трансформация
08.10.2024
Еуразия кеңістігіндегі кеңес
Жаңалықтар / Апта саны
08.10.2024
ҚТЖ-ның пойыздарымен мемлекетаралық бағыттарда 670 мыңнан астам жолаушы тасымалданды
Аймақтар
08.10.2024
Маңғыстауда жаңа вагон депосы бой көтереді
Жаңалықтар / Мұрағат
08.10.2024
«Қазақстан теміржолшысы» газеті, №85 08 қазан 2024 жыл
Жаңалықтар
07.10.2024
ҚТЖ бастамасы қолдау тапты
Жаңалықтар
07.10.2024
Әскерилендірілген теміржол күзеті үшін нысанды киім-кешек стандарттары өзгертілді
Спорт
07.10.2024
Қазақстан темір жолының 120 жылдығына орай футзалдан чемпионат өтті
Аймақтар
07.10.2024
Еңбекқор теміржолшылар әулеті үлгі етілді
Спорт
07.10.2024
Шымкентте бильярдтан «Қазкөліккәсіп» ҚБ төрағасының кубогы өтті
Әлемде
07.10.2024
Қытай-Қырғызстан-Өзбекстан темір жолының құрылысы басталғаны хабарланды
Әлемде
07.10.2024
Alstom алғашқы автоматтандырылған пойызды Дели метросына тапсырды
Жүк тасымалы
07.10.2024
ҚТЖ желісі арқылы 1 млн тоннадан астам коммуналдық-тұрмыстық көмір жеткізілді