Вагон жетіспеушілігі жоқ

Инфрақұрылым
26.12.2018, 12:06

«ҚТЖ-Жүк тасымалы» АҚ бас директорының операциялық жұмыс жөніндегі орынбасары Мұқтар Жамбыловтың мәлімдеуінше, ағымдағы жылдың 11 айында 233 млн тонна жүк тиелсе, бұл өткен жылдың көрсеткішінен 6% артық.  

Соның ішінде Қазақстан бойынша 156 млн тонна тасымалданса, экспорт – 77,5 млн тонна. Ал астық 7,8 млн тонна тиелсе, бұл өткен жылдың сәйкес кезеңімен салыстырғанда 57% көп. Қазақстандық астық пен ұнның негізгі тұтынушылары – дәстүрлі Өзбекстан, Тәжікстан, Ауғанстан және Иран. Жыл соңына дейін 11 млн тоннадан астам астық тиелсе, бұл өткен жыл деңгейінен 30% артық. Сонымен бірге экспортқа 8,7 млн тонна жөнелтілсе, өсім 47% құрап отыр.

«Нұр Отан» партиясының «Қазақстан 2021: Бірлік. Тұрақтылық. Жасампаздық» Сайлауалды бағдарламасының «Индустриялық даму» бағыты бойынша партия отырысында теміржол көлігімен биылғы астық тасымалы жайлы осындай мәліметтерді алға тартқан Мұқтар Жамбылов вагон жетіспеушілігі жоқ екендігін жеткізді. Республикада әр түрлі жеке иелікте 135 мың вагон тіркеуде болса, оның 39% пайызы «Қазтеміртранс» АҚ иелігіндегі вагондар.

– Ағымдағы жылдың 11 айында «Қазтеміртранс» АҚ вагондарына тиелген астық көлемі 23,7 млн тонна болса, бұл барлық экспорттың 30% шамасын құрайды және өткен жылдың сәйкес кезеңімен салыстырғанда 1 млн тоннаға асқан. Шамамен астықтың 51% «Астық Транс» АҚ және «Теміртранс» АҚ вагон паркіне тиелген, - деген ҚТЖ өкілінің айтуынша, биылғы астық пен ұнтақ өнімдерін тасымалдау үшін жылжымалы құрамның жетіспеушілігі астық тасушылардың және вагондар айналымы уақытының аздығымен тікелей байланысты.

«ҚТЖ-Жүк тасымалы» АҚ мәселені шешуді Ауыл шаруашылығы министрлігі атынан Азық-түлік корпорациясының астық сатып алу бойынша интервенция жүргізу қажеттігінен көреді. Бұл жыл бойы өнімдерді біркелкі тасымалдауға мүмкіндік беріп, маусымдық дүрбелеңді болдырмайды.

Көршілес теміржол әкімшіліктерінің инфрақұрылымдық шектеулері, сондай-ақ қазақстандық порттардың астық терминалдарының өткізу қуаты орташа вагон ағымын айтарлықтай арттырады. Мысалға, экспорттық қатынасқа жөнелтілген астықтасушы-вагондардың орташа айналымы 33 тәулікті құраса, есептік айналымда 15 тәулік, жүк операцияларында орташа тұрып қалу уақыты 6,2 тәулікті құраған.

А. ИСАҚОВ, Астана 


Станция тынысы
26.04.2024
Озық технология тиімділігі
Аймақтар
26.04.2024
Теміржол – жас буын көзімен
Қауіпсіздік
26.04.2024
Еңбекті қорғау апталығы өтіп жатыр
Жаңалықтар
26.04.2024
Электровоз құрастыру зауыты биыл 145 локомотив өндірмек
Жаңалықтар
26.04.2024
ҚТЖ: қоғамдық тыңдау өтті
Жаңалықтар
26.04.2024
Теміржолшылар «Қазақтың Ахаңы» атты бейнеролик түсірді
Аймақтар
26.04.2024
Модульдік үй-жайлар теміржолшылар игілігіне қызмет етуде
Жаңалықтар / Мұрағат
26.04.2024
«Қазақстан теміржолшысы» газеті, №36 26 сәуір 2024 жыл
Жаңалықтар
25.04.2024
Қазақстан трансауған темір жол құрылысына қатысуға дайын
Спорт
25.04.2024
Маңғыстауда еңбекті қорғау күніне орай турнир өтті
Станция тынысы
25.04.2024
Су басу: қауіптің беті қайтты
Әлеумет
25.04.2024
Теміржолшылар ҰОС ардагеріне шипажайға жолдама сыйлады
Қауіпсіздік
25.04.2024
Ақау тапқан вагон қараушы марапатқа ұсынылды
Аймақтар
25.04.2024
Ақтөбедегі теміржолшылар музейі тұтас бір дәуірді көз алдыңа әкеледі
Жаңалықтар
25.04.2024
ҚТЖ локомотивтерін жазғы тасымалға дайындауда
Жолаушылар тасымалы
24.04.2024
ҚТЖ жолаушыларға сапарларын алдын ала жоспарлауды ұсынады
Жаңалықтар
24.04.2024
Салалық жоғары оқу орындары мен колледждердің оқытушылары ҚТЖ-да біліктілігін арттырды
Цифрландыру
24.04.2024
Көлік министрлігінде теміржол саласын цифрландыру мәселесі қаралды
Әлемде
24.04.2024
Қытай темір жолдары бірінші тоқсанда миллиардтан астам жолаушы тасымалдады
Темір жол тарихы
24.04.2024
Қазақстан темір жолына 120 жыл. Тәуелсіздік жылдары еңсерілген белестер