Мұнай жолы күрделі жөндеуден өтуде

Инфрақұрылым
05.07.2019, 10:27
Қосұйым Мұқашев

Атырау облысы бойынша меншікті тілші

Атырау жүк тасымалы бөлімшесіне қарасты Құлсары-Мақат телімінде өткен аптаның соңында жолды сауықтыру жұмыстарына орай жалпы ұзындығы 16,132 шақырым жолға күрделі жөндеу жұмыстары басталды.

Жол телімі Атырау магистральдық желі бөлімшесінің Құлсары жол дистанциясына қарайды. Айта кетерлігі, ҚұлсарыМақат телімі – ең бір ауыр, салмақты жүк көп әрі жиі жүретін учаске. Өйткені «Теңізшевройл» ЖШС-не қарасты мұнай өндіруші Теңіз кенішінен шығатын мұнай өнімдерін, құрылыс құралжабдықтарын тиеген ауыр жүк вагондары көбіне осы телім арқылы қатынайды. Мақат бөлімше жүрегі саналғандықтан, сол тораптық станциядан вагондар қиыр-қиырға таралады. Сондықтан осынау аса маңызды телім – Мұнай жолының күрделі жөндеуден өтуі Атырау теміржолы үшін аса маңызды.

Дистанция басшысы Шамшиден Құрманбаевтан алған мәліметіміз бойынша, жол жөндеу жұмыстары күніне алты сағаттан – кешкі 6 мен түнгі 12 аралығында «толаскез» алып жасалуда. Нақты айтар болсақ, қазіргі уақытта 470-бекет – Байтерек станциясы аралығындағы 1283-1285 шақырымда жол жөндеу жұмыстары жүріп жатыр. Ал уақыттың кешкі мезгілге таңдалуы, көзіқарақты оқырман біліп отырғандай, өңірдегі алапат аптап ыстыққа байланысты. Шілденің ми қайнатар ыстығында жұмысты тек кешке бастап, түнгі 11-12-ге дейін жалғастырып отырған жол төсеушілердің еңбегіне баға жоқ.

– Аталған телімде жолды күрделі жөндеу жұмыстары мердігер мекемемен барлық технологияға сай жүргізілуде, ал соны дистанция мамандары күндіз-түні бірге жүріп қадағалап, жолдың сапалы жөнделуіне өз үлестерін қосуда. Жөндеу жұмыстары жүк және жолаушы пойыздарының үздіксіз қозғалысын қамтамасыз ету мақсатында күніне 6 сағаттан «толаскез» алып жасалуда. Жобаны жүзеге асырушы – теміржолшыларға танымал және сенімді серіктес, бұрынғы «Жол жөндеуші», қазіргі «Integrа Conctruction KZ» ЖШС-нің Қызылорда филиалының ұжымы.

– Күніне шамамен бір шақырымдай жолды жөндеуден өткізуге күш салып отырмыз. Қазіргі жүк ағыны көбейіп отырған жағдайда қозғалыс жылдамдығы мен тасымал мүмкіндігін арттырып, пойыздар қозғалысы қауіпсіздігін қамтамасыз ету үшін тарамдардың беріктігі мен орнықтылығын көтеріп, балласты қиыршық таспен, ағаш шпалдарды темір бетонмен ауыстырудамыз, – дейді дистанция бастығы Шамшиден Құрманбаев.

Жол құрылысы барысында әуелі ескі жолдарды алып тастап, орнын бульдозермен тазалап тегістейді.Содан соң 25 метрлік рельс торкөздері салынып, астына қиыршық тас төгіліп, орнықтырылады. Ал 25 метрлік рельс торкөздері Мақатта дайындалып әкелініп отырады. Төсемді нығыздау аяқталған соң, темірбетон шпалдар отырғызылады. Бірақ бұл да ақырғы жұмыс емес. Барлық жұмыс аяқталған соң, 25 метрлік рельстер алынып тасталып, олардың орнына 730 метрлік түйіспесіз ұзын рельстер төселеді. Жолды күрделі жөндеу жұмыстарына 20 шақты техника, яғни бульдозерлер, крандар, шебень төсегіш, нығыздағыш машина, т.б. пайдаланылуда. Сондай-ақ, 150-дей адам, олардың ішінде жол монтерлері, механизаторлар, бульдозершілер, кран

машинистері, арнаулы техника мамандары, т.б. бар. Сонымен қатар өңірдегі жол, электр, байланыспен қамту дистанцияларының еңбеккерлері де жолдың техникалық талапқа сай салынуына орай өз тараптарын бақылауда. Бағыттама бұрмалары, бағдаршам, байланыс құралдарының да ауыстырылуы қамтамасыз етілуде. Жұмысшыларды жатын орнынан жөндеу жұмыстары жүріп жатқан учаскеге тасымалдау, мезгілімен тамақтандыру үшін модульді вагондар, арнайы көліктер ұйымдастырылған. Күрделі жөндеу жұмыстары кезінде аталған Құлсары-Мақат телімі аралығында пойыздардың қозғалысына кедергі болған жоқ. «Толаскездер» телімде қозғалыс сиреген кездерге туралап алынып, жұмыс кестеге сай атқарылуда. 

Жаңалықтар
19.07.2024
Жаңа – Есіл локомотив депосының паркі жаңартылды
Жаңалықтар
19.07.2024
Мемлекеттік тілді дамыту бойынша өткен байқаудың жеңімпаздары анықталды
Станция тынысы
19.07.2024
Шағыр станциясында жүк тиеп жөнелту артып келеді
Аймақтар
19.07.2024
«Жасыл істер марафонында» Жамбыл бөлімшесі бірінші орынды жеңіп алды
Жүк тасымалы
19.07.2024
Биыл Қытайға 2 млн тоннадан астам астық экспортталмақ
Сұхбат
19.07.2024
Барлық сын-тегеурінге төтеп бердік
Инфрақұрылым
19.07.2024
11 мың шақырым теміржол жөндеуден өтеді
Жаңалықтар / Мұрағат
19.07.2024
«Қазақстан теміржолшысы» газеті, №59 19 шілде 2024 жыл
Қауіпсіздік
18.07.2024
Темір жолдағы химиялық апаттарды жою бойынша оқу-жаттығу өтті
Әлеумет
18.07.2024
50 бала лагерьге аттанды
Қауіпсіздік
18.07.2024
Жанып келе жатқан жолаушылар пойызы сөндірілді
ҚТЖ келбеті
18.07.2024
Велосаяхатшы сапарға шықты
Жүк тасымалы
18.07.2024
Қазақстанда теміржол көлігімен тасымалданатын шикізаттық емес экспорт көлемі артты
Жаңалықтар
18.07.2024
Биыл темір жол арқылы 757 мың тонна астық жөнелтілді
Инфрақұрылым
18.07.2024
Елімізде 2030 жылға дейін 180-нен астам теміржол станциясы жаңғыртылады
ҚТЖ келбеті
17.07.2024
Жаңақорғаннан – Түркісібке дейін...
Жүк тасымалы
17.07.2024
ТХКБ арқылы Қытай мен Еуропа арасындағы контейнерлік тасымал көлемі 12,8%-ға өсті
Жаңалықтар
17.07.2024
Үкімет Wabtec компаниясымен «жасыл» локомотивтер шығару жоспарын талқылады
Жолаушылар тасымалы
17.07.2024
Вокзалдарда «Күту парағы» қызметі бойынша кеңестер өткізіледі
Қауіпсіздік
17.07.2024
Теміржол бойында жайылатын малдың мойнына жарыққа шағылысатын лента тағылып жатыр