Отандық өнім қолданысқа енгізілді

Инфрақұрылым
28.11.2019, 21:48
Сабырхан Сейілбекұлы

Қызылорда облысы бойынша меншікті тілші

Қызылорда магистральдық желі бөлімшесіне қарасты Қызылорда белгі беру және байланыс дистанциясының теміржолшылары өндіріске жаңа технологияны енгізіп, жылжымалы құрамдардың қозғалыс қауіпсіздігін сақтауды арттыруға үлес қосуда.

Дистанция байланысшылары Қызылорда станциясының оңтүстік алқымында қолданыстағы электрожетектерді «Альстом» Р80 бағыттауыш бұрмасын ауыстыру үшін «толаскез» алды. Теміржолда таңертең басталған толаскезге бөлімшенің қауіпсіздік бөлімі басшысы Бекжан Өтеулиев, станция бастығының орынбасары Сағымжан Есмаханов, Қызылорда жол дистанциясының бас инженері Ақыл Әбілдаев және дистанциялық электромеханиктер, станциялықтар, жол жөндеуші теміржолшылар қатысты.

«Альстом» Р80 бағыттауыш бұрмасы еліміздің болат жолында 2012-13 жылдардан бастап орнатыла бастаған екен. Бұған дейін жамбылдықтардың үлгі нұсқада өткізген толаскезіне біздерден өкілдер барып қатысып көріп, сабақ алып келген. Енді өз телімдерінде алғаш рет қолға алып, қолданыстағы ескі құрылғыларды жаңарту жұмыстарын жасауда. Бүгін осы бекетте және Белкөл станциясында да толаскез белгіленіп, «Альстом» Р80 бағыттауыш бұрмасын орнату жүргізіліп жатыр.

Міне, осыған дейін тозығы жетіп, 25 жылдан артық жұмыс жасаған СП-6 электрожетегінің орнына Р80 типті «Альстом» бағыттауыш бұрма-жетегі орнатылды. Мұның артықшылығы, электр қуатын аз пайдалануымен бірге жұмыс күшінің жоғарылығы, бұған тоқсан сайын бір мәрте өлшем алу, күтім жасау жүргізіледі екен. «Альстом» Р80 бағыттауыш бұрмасының негізі Италияның Балония қаласында жасалынғанмен, жинақтап құрастырған Алматы қаласындағы KazElektroPrivod (КЕР) мекемесі.

Таратып айтсақ, нөмірі 35 және 37-электрожетектердің орнына «Альстом» Р80 бағыттауыш бұрмасы алмастырылды. Ауыстырылғаннан кейін Р80 бұрмасына технологиялық талапқа сай тексеріліп, баптау жұмысы жүргізілді. Бағыттамалық бұрманың негізгі рельспен кірігетін үшкір ұшының кем болуы, оның негізгі рельске кіріге жанасып жымы білінбей қабыса жабысуы, саңлау қалмайтындай жымдасуы тексерілді. Бұрма ұшы үшкірінің негізгі табандық төсеммен рельс арасындағы аралық, шпалдың рельске бекітілуі секілді жұмыстар тиянақты жүргізілді. Бұрманың электр желілерінің сызба бойынша жалғануына жауапты телім басшысы Бағдат Жүсіпбеков, механикалық жұмыстарды электромеханиктер Бауыржан Асқаров, Дастан Нұрымбетов және электржелілерінің жалғануын Бауыржан Шынтақов басқарып, атқарылған жұмыстарды қайтақайта тексерістен өткізіп, бақылаудан өткізді.

– «Альстом» Р80 бағыттауыш бұрмасының бұған дейінгі электрожетектерден артықшылығы көп. Мәселен, Р80-де рамалық рельстің бұрма ұшы үшкірінің (остряк) 4 мм және онан да көп алшақтықпен жанасу жағдайына диагностика жасау функциясының болуы бір ерекшелік деп айтар едік. Онан бөлек ішкі құрылғыларына техникалық-сервистік күтімді көп талап етпеуі, электр қуатын көп қажетсінбеуі, бұрынғы қолданыстағы жетекке қарағанда қуаты көп болуы да артықшылығы саналады. Және де аталған жаңа құрылғының мұнан бөлек көптеген тиімділігі бар, – деді толаскез жұмысына жауапты дистанция бастығының орынбасары Аянбек Бостанбекұлы.

Отандық үлгідегі жаңа технология бұрынғыларға қарағанда апта сайын жүргізілетін графикалық, ағымдық күтім, тексеру жұмыстарында көп талап етпейді дегенмен, технология болғандықтан адамның әсеріне басымдық берілетініне дау жоқ. «Альстом» Р80 бағыттауыш бұрмасы бұған дейін қолданыста болған құрылғылармен салыстырғанда 5 есе ауқымды жұмыс жасайтын қабілетке ие деп сипаттама берген мамандар оның пайдалану ұзақтығы 20 жылға есептелетінін айтты.   

Аймақтар
04.09.2025
Рельс дәнекерлеу цехында өткен бір күн
Әлеумет
04.09.2025
Қызылорда теміржолшылары балаларға қуаныш сыйлады
Әлеумет
04.09.2025
Медициналық пойызы Павлодар облысының тұрғындарын қабылдауда
Инфрақұрылым
04.09.2025
Астана-1 вокзалында ауқымды күрделі жөндеу жүргізілуде
Инфрақұрылым
03.09.2025
Транзиттік әлеуетті дамыту – басымдықта
Әлемде
03.09.2025
Зәңгезүр дәлізі Түркия арқылы жалғасады
Жаңалықтар
03.09.2025
«Таза Қазақстан» акциясы аясында жәрмеңке өтті
Жүк тасымалы / Инфографика
03.09.2025
Қазақстан–Қытай теміржол тасымалы 23,2 млн тоннаға жетті
Инфрақұрылым
03.09.2025
Вокзал – тарихи нысан
Жолаушылар тасымалы
03.09.2025
«Пойыз+Пойыз» қызметі арқылы 20 мыңнан астам билет рәсімделді
Жаңалықтар
02.09.2025
Бейжіңде Қазақстан мен Қытай логистика мен өндірістік тізбектерді дамыту жолдарын талқылады
ҚТЖ келбеті
02.09.2025
Салауатты өмірді серік еткен отбасы
Аймақтар
02.09.2025
Жидебай жеріне саяхат
Жаңалықтар
02.09.2025
Тоқаев: «Қазақстан арқылы өтетін «Қытай – Еуропа» транзит дәлізінің жүк өткізу мүмкіндігі 5 есе артады»
Жаңалықтар
02.09.2025
ҚТЖ Қытайға өсімдік майын тасымалдаудың жаңа форматын іске қосты
Жаңалықтар
01.09.2025
«ҚТЖ» мен «Қытай темір жолдары» тасымал және инфрақұрылым жайын талқылады
Жүк тасымалы
01.09.2025
ШЫҰ саммитінде Тоқаев «ТрансАлтай диалогына» қолдау білдірді
Жаңалықтар
01.09.2025
«Мектепке жол»: ҚТЖ-да теміржолшылар отбасыларын құттықтады
Жаңалықтар
31.08.2025
ҚТЖ мен Қытай компаниясы «Бақты – Аягөз» теміржолын талқылады
Жаңалықтар
30.08.2025
ҚТЖ мен China COSCO Shipping стратегиялық ынтымақтастықты кеңейтуде