Техникалық  тиімділік  негізі

Жаңалықтар
11.04.2017, 16:00
Семей белгі беру және байланыс дистанциясы соңғы жылдары заманауи  құрылғылармен жабдықталып, желі бойында қызмет көрсетуде жаңа жетістіктерге қол жеткізуде. Ілкімді шаралардың бір дені биылғы жылы  жүзеге асырылмақ.  Қазіргі таңда білікті басшы Бейбіт Түменғали жетекшілік ететін ШЧ – 29 мекемесі бөлімшеге қарасты 371,4 шақырымдық жол теліміне қызмет көрсетуде. Оның ішінде «Нева» орталықтандырылған диспетчерлік жүйесі мен «Диалог» жүйесінің маңыздылығы аса жоғары. Мұнымен қатар, бүгінгі күндері электрлік орталықтандыру құрылғысымен көптеген шағын станциялар толық көлемде жарақтандырылған. Дистанция мұнымен қоса байланыстың магистральдық әуе желісімен қамтамасыз етуде. Аталмыш мекеме үшін желі бойындағы жұмыс сапасын арттыруда тиімділік әкелген жаңашылдық көп. Мәселен, КТСМ-2 құрылғысының бірліктері жұмыс барысында қолданылуда. Сәйкесінше, радиобайланыстық қызмет те талапқа сай. -Бүгінде техникалық жарақтардың күтімі жоғары. Пайдалану ережелері мен тәртіп қатаң сақталады. Алайда, қазіргі таңда мұның барлығы жеткіліксіз болып отыр. Себебі, телімдегі Түрксібпен шамалас базбір құрылымдардың ескіргені байқалуда. Сондықтан да, жаңашылдық тек жабдықтау мен автоматикаландыру бойынша ғана емес, жүйелік негізде де қажет, - дейді ШЧ-29 мекемесінің техникалық құжаттар тобының жетекші инженері, майталман маман Берікқан Қозыбақов. Міне, осы бағытта биылдан бастап бірқатар шаралар қолға алыныпты. Атап айтсақ, үш бағытқа қызмет көрсететін, қаланың Жаңасемей аумағында орын тепкен «А посты» айрығының сұлбалық негіздемесі әзірлену үстінде. Себебі, 1947 жылы қолданысқа берілген байырғы құрылғылар ескірген. Оның үстіне, ол жылдарда аталмыш телім негізгі жол болмаған-ды. Ал қазіргі күнде елдің күнгейі мен теріскейін жалғайтын іргелі магистральға айналған. Сол себепті, бүгінгі талапқа толық сай етілмек. Яғни, түбегейлі жаңа сұлба әзірленіп, қолданыстағы типтік жобалық нұсқамаға сәйкес келтірілмек. Осының аясында, Жаңасемей мен Дегелеңді жалғайтын аталмыш нысанның қосалқы бөлшектері жаңартылатын болады. Осылайша, байырғы НР релесін толықтай ауыстыру көзделуде. Айта кетерлігі, дистанция бойынша бұл тұңғыш рет қолға алынған іргелі шара болып отыр. Егер сұлба негіздемесі лабораториялық-сараптамалық тексеруден өтіп, мақұлданар болса, осы жазда қолданыс барысына енгізілетін болады. Аумақтың жаңа сұлбасының берер тиімділігі сол, байланыс қызметінің қарқынын төмендетпеумен бірге, техникалық қауіпсіздік шараларын жүргізу ісін де тұрақтандырады. Сонымен қатар, оның аясында СОБ құрылғылары мен аспаптарын қайта жабдықтау, жөндеу, сынау және ауыстыру жөніндегі жоспарлық жұмыстар да ширатыла түседі екен.

Қуаныш Қожаев, Семей

Аймақтар
08.05.2025
Жамбыл жол бөлімшесі ҰОС ардагерін құттықтады
Жаңалықтар
08.05.2025
ҚТЖ Ұлы Отан соғысы ардагерлерін құттықтады
Темір жол тарихы
08.05.2025
Соғыс салған жара. Тұщыбектегі тағзым ескерткішінің тарихы
Темір жол тарихы
08.05.2025
Жамбыл теміржолшыларының ерлік жолы
Темір жол тарихы
08.05.2025
Соғыс жылдарындағы шойын жол шежіресі
Темір жол тарихы
08.05.2025
Сұрапыл жылдар шындығы
Жолаушылар тасымалы
08.05.2025
ҚТЖ жазғы кезеңде қосымша бағыттарды іске қосады
Мұрағат / Жаңалықтар
08.05.2025
«Қазақстан теміржолшысы» газетінің 2025 жылғы 8 мамырдағы арнайы саны
Жаңалықтар
06.05.2025
«Нұрлы жол» вокзал кешенінде Жеңістің 80 жылдығына орай ағаш отырғызылды
Жолаушылар тасымалы
06.05.2025
«Keruen Express» туристік пойызы сапарға аттанды
Жаңалықтар
06.05.2025
«Батырлар ұраны» шырқалған кеш
Аймақтар
06.05.2025
Семейде өрт сөндіру пойызы қоймадағы өртті өшірді
Спорт
06.05.2025
Семейлік теміржолшы жүзден жүйрік шықты
Темір жол тарихы
06.05.2025
Жеңіс рухын сөндірмеген Қызылорда алауы
Аймақтар
06.05.2025
Арыстағы «Батырлар аллеясы»
Спорт
06.05.2025
Машинистер сайысы
Темір жол тарихы
06.05.2025
Майданға тартылған мұнай жолы
Қауіпсіздік
06.05.2025
Теміржолдағы тәртіп – адам өмірінің кепілі
Темір жол тарихы
06.05.2025
Ешкім де, ештеңе де ұмытылмайды
Жаңалықтар / Мұрағат
06.05.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №34-35 06 мамыр 2025 жыл