Техникалық тиімділік негізі
Жаңалықтар
11.04.2017, 16:00

Семей белгі беру және байланыс дистанциясы соңғы жылдары заманауи құрылғылармен жабдықталып, желі бойында қызмет көрсетуде жаңа жетістіктерге қол жеткізуде. Ілкімді шаралардың бір дені биылғы жылы жүзеге асырылмақ.
Қазіргі таңда білікті басшы Бейбіт Түменғали жетекшілік ететін ШЧ – 29 мекемесі бөлімшеге қарасты 371,4 шақырымдық жол теліміне қызмет көрсетуде. Оның ішінде «Нева» орталықтандырылған диспетчерлік жүйесі мен «Диалог» жүйесінің маңыздылығы аса жоғары. Мұнымен қатар, бүгінгі күндері электрлік орталықтандыру құрылғысымен көптеген шағын станциялар толық көлемде жарақтандырылған.
Дистанция мұнымен қоса байланыстың магистральдық әуе желісімен қамтамасыз етуде. Аталмыш мекеме үшін желі бойындағы жұмыс сапасын арттыруда тиімділік әкелген жаңашылдық көп. Мәселен, КТСМ-2 құрылғысының бірліктері жұмыс барысында қолданылуда. Сәйкесінше, радиобайланыстық қызмет те талапқа сай.
-Бүгінде техникалық жарақтардың күтімі жоғары. Пайдалану ережелері мен тәртіп қатаң сақталады. Алайда, қазіргі таңда мұның барлығы жеткіліксіз болып отыр. Себебі, телімдегі Түрксібпен шамалас базбір құрылымдардың ескіргені байқалуда. Сондықтан да, жаңашылдық тек жабдықтау мен автоматикаландыру бойынша ғана емес, жүйелік негізде де қажет, - дейді ШЧ-29 мекемесінің техникалық құжаттар тобының жетекші инженері, майталман маман Берікқан Қозыбақов.
Міне, осы бағытта биылдан бастап бірқатар шаралар қолға алыныпты. Атап айтсақ, үш бағытқа қызмет көрсететін, қаланың Жаңасемей аумағында орын тепкен «А посты» айрығының сұлбалық негіздемесі әзірлену үстінде. Себебі, 1947 жылы қолданысқа берілген байырғы құрылғылар ескірген. Оның үстіне, ол жылдарда аталмыш телім негізгі жол болмаған-ды. Ал қазіргі күнде елдің күнгейі мен теріскейін жалғайтын іргелі магистральға айналған. Сол себепті, бүгінгі талапқа толық сай етілмек. Яғни, түбегейлі жаңа сұлба әзірленіп, қолданыстағы типтік жобалық нұсқамаға сәйкес келтірілмек. Осының аясында, Жаңасемей мен Дегелеңді жалғайтын аталмыш нысанның қосалқы бөлшектері жаңартылатын болады. Осылайша, байырғы НР релесін толықтай ауыстыру көзделуде.
Айта кетерлігі, дистанция бойынша бұл тұңғыш рет қолға алынған іргелі шара болып отыр. Егер сұлба негіздемесі лабораториялық-сараптамалық тексеруден өтіп, мақұлданар болса, осы жазда қолданыс барысына енгізілетін болады.
Аумақтың жаңа сұлбасының берер тиімділігі сол, байланыс қызметінің қарқынын төмендетпеумен бірге, техникалық қауіпсіздік шараларын жүргізу ісін де тұрақтандырады. Сонымен қатар, оның аясында СОБ құрылғылары мен аспаптарын қайта жабдықтау, жөндеу, сынау және ауыстыру жөніндегі жоспарлық жұмыстар да ширатыла түседі екен.
Қуаныш Қожаев, Семей
Жаңалықтар
03.07.2025
Мемлекет басшысы Көлік министрі Нұрлан Сауранбаевты қабылдады
Қауіпсіздік
03.07.2025
Өрт сөндірудің заманауи әдістері талқыланды
Жаңалықтар
03.07.2025
ҚТЖ Басқарма төрағасы тағайындалды
ҚТЖ келбеті
03.07.2025
Астанада тоғысқан тағдырлар
Жолаушылар тасымалы
03.07.2025
Маусым айында ҚТЖ пойыздарымен 1,2 миллионнан астам жолаушы тасымалданды
Аймақтар
02.07.2025
«Таза Қазақстан»: Семей теміржолшылары санитарлық тазалықты күшейтуде
Жүк тасымалы
02.07.2025
Бірінші жартыжылдықта ҚТЖ желісінде экспорттық тасымалдың өсуі тіркелді
Әлемде
02.07.2025
Трансауған теміржол магистралі іске аса ма?
Жаңалықтар
02.07.2025
Түркістан станциясында жас жігіт суицид жасамақ болды
Жүк тасымалы / Апта саны
01.07.2025
ҚТЖ желісі бойынша астық тасымалы 53%-ға өсті
ҚТЖ келбеті
01.07.2025
100 маман іріктелді
Инфрақұрылым
01.07.2025
Шымкент жолшылары асарлатып ауқымды жұмыс атқарды
Аймақтар
01.07.2025
Жұмысшыларды тасымалдайтын жаңа автобус пайдалануға берілді
Жаңалықтар
01.07.2025
Абай мұрасы насихатталды
Қауіпсіздік
01.07.2025
Теміржол нысандарындағы өрт қауіпсіздігі
Жаңалықтар / Мұрағат
01.07.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №50 01 шілде 2025 жыл
Аймақтар
30.06.2025
Күрделі жөндеу жұмыстары нәтижесін беруде
Станция тынысы
30.06.2025
Семей станциясы үздік атанды
Әлеумет
30.06.2025
Айназдың алғашқы жеңісі
Жаңалықтар
30.06.2025
"Қазақстан темір жолы" төрт жылда неге қол жеткізді?