Тау бөктеріндегі бекет
Жаңалықтар
05.07.2018, 11:36
Көктерек – табиғаты көркем таулы өңірде орналасқан төртінші класты станция. Шымкент іргесіндегі Түлкібастан кейін осы Көктерек станциясы, әрі қарай Меңлібай, Састөбе, Ынтымақ бекеттері, барлығы дерлік таудан шығатын қиыршық тас пен әктас жөнелтеді.
Таудың бауырындағы аядай ғана Көктерек бекетінің бір өзі Қырғыз еліне ай сайын 40 вагон қиыршық тас жібереді. Бұл жердегі таудың тасы цементке емес, кәдімгі тұтынатын қант қоспасын кристалдандыру үшін керек. Қанттың өзі қоймалжың болғандықтан, әк тасты күйдіріп, соның буымен қантты қатыратын көрінеді. Бұрын Жамбыл облысындағы Меркедегі қант шығаратын зауытқа да ай сайын 20 вагон жүк тиелетін. Қазір зауыт жұмысы тоқтағалы тек қырғыздарға жөнелтілуде.
Көктеректе станция бастығы Қуаныш Оралұлының басшылығымен үш станция кезекшісі, бір тауар кассирі барлық жұмысқа жауапты. Жолшылар мен байланысшылар, электрмен жабдықтаушылар барлығы соңғы үлгіде салынған жақсы ғимаратта қатар отырып жұмыс істейді.
Жоғарыда айтқанымыздай, мұндағы теміржол таудың етегін ала орналасқан. Ауыл болса еңісте. Сондықтан, ілуде бір жоғалған малын іздеп жүрген немесе төрт-түлік жайып жүрген тұрғындар болмаса, ауылдағы 200-ден аса түтін иелеріне теміржолдан келер қауіп жоқ.
Көктерек бекеті орналасқан ауыл – алаштың арда азаматы, Түрксіб теміржолын салуға зор еңбегі сіңген мемлекет қайреткері Тұрар Рысқұловтың туған жері. Бұрынғы Ждановтан қазір Рысқұл ауылы болып өзгерген. Үш станция кезекшісі осы ауылда тұрады, қалғандары аудан орталығынан, көрші елді мекендерден жеке көлігімен қатынайды екен.
Аптаның бес күнінде станция кезекшісі өз міндетін атқарып отырады. Ал жүк азайған сенбі-жексенбіде табло орталықтандырылған диспетчерлік жүйемен басқарылады. Қыста қар қалың түсетіндіктен, бұл өңірде жолшылар үшін жұмыс жеткілікті. Жақында Түлкібас – Көктерек, Көктерек – Меңлібай аралығындағы бірінші жолға күрделі жөндеу жүргізіліп, жол табаны сауықтырылған.
Тағы бір жақсысы, теміржол жиегіне мал жайыла алмайды. Төменде мал айдайтын көпір бар. Төрт-түлік ертелі-кеш өріске сол көпір арқылы келіп кететіндіктен, теміржолға малдан да қауіп жоқ. Бірақ, теміржолшылар халыққа теміржол бойы қашанда қауіпті екенін ұдайы ескертіп тұрады.
Динар МЕЙІРМАН, Көктерек
Суретті түсірген автор
Аймақтар
27.11.2024
Кырағы күзет қызметінің сарбаздары
Жүк тасымалы
27.11.2024
Транзиттік вагондар ағыны артты
Әлемде
27.11.2024
Румынияда алғашқы Coradia Stream пойызы іске қосылды
Жүк тасымалы
27.11.2024
Құрық портындағы жаңа астық терминалы экспортқа мүмкіндік ашады
Жаңалықтар
26.11.2024
Жаңа темір жолдардың құрылысы кезінде 157 көпір салынады
Жаңалықтар
26.11.2024
ҚТЖ 2027 жылға дейін 9 терминал салады
Жаңалықтар
26.11.2024
2029 жылға дейін 5 мың км жол салынады
Жаңалықтар
26.11.2024
Оқушылар мен колледж студенттері теміржолшы мамандығымен етене танысты
Жаңалықтар
26.11.2024
Биыл отандық өндірушілермен 1 637 келісімшарт жасалды
Жүк тасымалы
26.11.2024
Достық станциясынан ҚХР-ға тасымалдау жоспары мерзімінен бұрын орындалды
Жолаушылар тасымалы
26.11.2024
Жолаушылар вагондарындағы стоп-кранды пайдалану ережелері
Жаңалықтар
26.11.2024
Ыстамбұлда ТХКБ дамуы талқыланды
Инфрақұрылым
26.11.2024
Павлодар магистральдық желі бөлімшесінің инфрақұрылымын дамыту жалғасуда
Аймақтар
26.11.2024
Күзет мамандары үш тілді қатар меңгеруде
Аймақтар
26.11.2024
Станция басшылары біліктілігін арттырды
Станция тынысы
26.11.2024
Аймақтың бағын ашқан алып құрылыс
Инфрақұрылым
26.11.2024
Жолдарды жаңғырту – жауапты мәселе
Жаңалықтар / Мұрағат
26.11.2024
«Қазақстан теміржолшысы» газеті, №100 26 қараша 2024 жыл
Жаңалықтар
25.11.2024
ҚТЖ Хорватия серіктестерімен байланысты нығайтады
Жаңалықтар
25.11.2024
Белгісіз біреулер Көкпекті – Нұра аралығындағы жолдан бекітпе болттарды ұрлап кеткен